مدیریت

گزارش کاروزی رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی در دبیرستان

دانلود گزارش کارورزی رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی در دبیرستان،
در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چارت آموزشي
اطلاعات شناسنامه اي آموزشگاه
اطلاعات عمومي و ساختماني آموزشگاه

فصل اول: 
فضاي فيزيكي آموزشگاه

فصل دوم:
شرح وظايف كاركنان و شوراهاي آموزشگاه 


بخشی از متن گزارش کارورزی:
دبيرستان ساعي واقع در خيابان ولايت منطقه شاوور شهرستان شوش قرار دارد. مساحت اين دبيرستان 1485 متر مربع است.

اين آموزشگاه داراي 8 كلاس درس است و در هر كلاس 25 نفر دانش آموز دارد. اين آموزشگاه تنها به منظور دو شيفت تحصيلي دبيرستان و پيش دانشگاهي دخترانه داير مي باشد كه در مجموع 140 نفر دانش آموز دارد. درب اصلي آن در خيايان ولايت است. درب ورودي مدرسه داراي ابعاد كوچكي است كه در بالاي آن تابلوي آهني سبز رنگيست كه نام آموزشگاه و سال تاسيس آموزشگاه بر روي ان نوشته شده محيط و ساختمان فيزيكي آموزشگاه داراي شرايط آموزشي و كاملاً مجزاست ساختمان آن دو طبقه است. در طبقه همكف مدرسه 2 كلاس درس اول انساني دوم تجربي و يك دفتر كه متعلق به استراحت معلمان، معاونان و مدير است در انتهاي راهروي آموزشگاه يك اتاق به منظور پذيرايي از كاركنان اداري و دبيران آموزشگاه است كه اين اتاق در اختيار مستخدم يا به عبارتي باباي آموزشگاه مي باشد. درست در روبروي دفتر آموزشگاه يك آيينه تمام قد نصب شده است كه دانش اموزان بتوانند ظاهر آراسته خود را در آن ببينند و در ضلعي ديگر از راهرو 3 كمد مجزا از هم وجود دارد كه وسايل ورزشي دانش آموزان در آن قرار دارد…
دانلود فایل

دانلود فایل”گزارش کاروزی رشته مدیریت برنامه ریزی آموزشی در دبیرستان”

مدیریت

گزارش کارآموزی راهكارهاي افزايش فروش و بازاريابي در دفتر شركت پگاه

دانلود گزارش کارآموزی با موضوع راهكارهاي افزايش فروش و بازاريابي در دفتر شركت پگاه،
در قالب word و در 152 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: معرفی بازاریابی
فصل دوم: انواع بازاریابی
فصل سوم: طرح بازاریابی
فصل چهارم: تقسیم بازار و تعيين هدف
فصل پنجم: تبلیغات
فصل ششم: فعالیت های ترفیعی و تشویقی
فصل هفتم: معرفي شركت (سازمان) پگاه
فهرست منابع

 
مقدمـه گزارش کارآموزی:
در دنیای امروز، دگرگونی های بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. تغییر، واژه آشنایی است که توأم با فرصت ها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف، گاهی عامل رشد و توسعه و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود.

کشورها و شرکت هایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند، از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده و مقاومت شدیدی در برابر آن نشان می دهند. استفاده از بازاریابی- که واژهای نارسا و در عین حال جا افتاده و مصطلح برای Marketing است- براي همه شركت ها و سازمان هایی که درصدد هستند، بدون تسلیم در برابر تغییر، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند، ضرورت دارد.

آن ها باید تلاش کنند تا با بازارگرایی، بازارشناسی، بازارگردی و بازاریابی سهم بازارمناسبی برای خود به دست آورند و با عرضه محصولی خوب با قیمتی مناسب، به کارگیری روش های مطلوب توزیع، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و شناسایی رقبا، فرصت ها و تهدیدهای محیطی ،سهم بازار خود را افزایش دهند و مشتریان خود را حفظ نمایند.
دانلود فایل

دانلود فایل”گزارش کارآموزی راهكارهاي افزايش فروش و بازاريابي در دفتر شركت پگاه”

مدیریت

پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی

دانلود پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی،
در قالب word و در 2 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
پرسشنامه فوق در سال 2006 ابداع شده و از پرسشنامه های استاندارد می باشد که سید محمد مقیمی و مجید رمضان در سال 1390، آن را ترجمه کرده اند.

این پرسشنامه سه بعد سلسله مراتب اختیار، تمرکز، رسمیت و 14 سوال در طیف لیکرت دارد. روایی و پایایی ندارد. منبع دارد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی”

مدیریت

گزارش کارورزی نقش مدیران در پیشبرد اهداف سازمانی

دانلود گزارش کارورزی در مورد نقش مدیران در پیشبرد اهداف سازمانی،
در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: مقدمه
کارورزی چیست؟
رابطه بین صنعت و دانشگاه
منطق ارتباط بین صنعت و دانشگاه
زمینه های فعالیت مهندسی صنایع
معرفی محل کارآموزی
معرفی شرکت تأسیسات دریایی خرمشهر
دلیل انتخاب شهر خرمشهر
تاریخچه رویدادهای مهم شرکت
معرفی یاردهای خرمشهر
اشتغال زایی
امکانات یاردهای خرمشهر
واحدهای مستقر در یاردها
پروژه های انجام شده در یاردهای خرمشهر
امکانات و توانمندی ها
شرکت های اقماری
تاریخچه پروژه های انجام شده
QC یا کنترل کیفیت
واحد ایمنی بهداشت HSE

فصل دوم: شرح پروژه ساخت سکوهای گازی فاز 20، 21
شروع پروژه
شرح مختصر پروژه
اجزای پروژه
دست آوردهای مهم پروژه
جاکت های فازهای 20، 21
طبقات اصلی سازه
آخرین اقدامات انجام شده در بخش ساخت سکوها
وضعیت ساخت متعلقات فاز 20
وضعیت ساخت متعلقات فاز 21 
اقدامات آتی در بخش سکوها
اقدامات آتی بخش لوله گذاری
عمده موانع و مشکلات با کارفرما
عمده موانع و مشکلات داخلی 
برخی مشکلات و موانع به تأخیر افتادن پروژه

فصل سوم: فعالیت های انجام شده
پژوهش سازمانی مثبت
هوش هیجانی برای مدیران
نقش هیجان ها در محیط کار
خود ارزیابی آموزش کارکنان
نمونه ای خود ارزیابی سازمانی
فلسفه مدل های خود ارزیابی
مفهوم و اهداف مدیریت کیفیت محیط کار
Sort
Set in order
Shine
Standardize
Sustain
مزایای 5S
سیستم 6S
کایزن
ایزو 9001
ایزو 14001
مدیریت در آشوب و پیچیدگی
تجربیات مدیر

فصل چهارم: جمع بندی و نتیجه گیری
برخی مشکلات موجود در پروژه
اقدامات اصلاحی
فلسفه کایزن
هدف از تغییر و بهبود مستمر سازمانی


بخشی از متن ابتدای تحقيق:
واحد كارورزي در دانشگاه، از واحدهاي مهم و عملي است. مهم بودن اين واحد از آن جا مشخص مي شود كه دانشجو براي اولين بار، معلومات و محفوظات تئوري خود را به صورت عملي به كار مي گيرد. دانشجو در به كارگيري درس هاي نظري در عمل با مشكلات فراواني مواجه است، به همين منظور دانشگاه يك واحد كارآموزي را براي دانشجويان در نظر گرفته تا معلومات خود را در يك سازمان رسمي به طور عملي به كار گيرند و از اين طريق بتوانند زماني كه جذب بازار كار شوند، استفاده بهينه نمايند.
دوره كارورزي امكان و فرصتي براي آشنايي دانشجويان با محيط كار محسوب مي شود كه نه تنها باعث افزايش قابليت هاي آنان براي اشتغال در آينده مي شود، به كارورزان قدرت انتخاب بيشتري در انجام وظائف ارائه شده مي دهد تا بتوانند بهتر به علاقه مندي ها و گرايش هاي خود در زمينه هاي مختلف پي برده و نقاط ضعف و قوت كار خود را ارزيابي كنند. محل كار آموزي براي كارآموز، محلي است كه مديريت آن از دانش فني و به روز برخوردار بوده و به مهارت هاي لازم مسلط مي باشد. در اين مكان امكانات آموزشي و عملي از حد نصاب آموزشي بالاتر است تا مانعي براي يادگيري ايجاد نگردد.
كارورزي، ابزاري براي تبديل تئوري به عمل و هم چنين تلاشي براي ايجاد پيوندهايي بين محيط عملي و مراكز آموزشي است. كارورزي ممكن است به كارورز مهارت هايي را بياموزد كه ممكن است داراي آن ها نباشد. اين روش به كارورزان فرصت مي دهد تا ميزان علاقه خود را قبل از آن كه براي چند سال متهد به انجام آن شوند، بسنجند و يا اين كه بدانند براي وارد شدن به يك زمينه شغلي به چه مهارت ها يا ملزومات آموزشي نياز دارند. كارورزي و كارآموزي، از ابزارهاي مهم نيروي انساني در حوزه تحصيلات عالي است.
این جانب دانشجوي رشته مهندسي صنايع (چند بخشي)، كارآموزي را يك فرصت استثنائي براي آشنايي با محيط كار و ارزيابي نقاط ضعف و قوت خود براي ورود به عرصه كار در آينده دانستم و كارورزي خود را در تأسيسات دريايي خرمشهر واحد كنترل پروژه به مدت 240 ساعت و يك واحد درسي گذراندم…
دانلود فایل

دانلود فایل”گزارش کارورزی نقش مدیران در پیشبرد اهداف سازمانی”

مدیریت

گزارش کارآموزی بازاريابي پگاه

دانلود گزارش کارآموزی بازاریابی پگاه،
در قالب word و در 44 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
معرفي بازاريابي
تعريف بازاريابي جديد
مديريت بازاريابي در سازمان
وظايف مديريت بازاريابي
انواع گرايشات بازاريابي
سيستم بازار
معرفي سازمان
طرح بازاريابي
انواع بازاريابي
ساختار طرح بازايابي
منابع و ماخذ
دانلود فایل

دانلود فایل”گزارش کارآموزی بازاريابي پگاه”