دسته: سایر گرایش های مدیریت
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
پاورپوینت شرکت سیسکو سیستمز (Cisco Systems)
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
معرفی
تاریخچه کمپانی سیسکو
ریشه نام سیسکو
خدمات شرکت سیسکو
شرکت های کوچک
کاربران خانگی
محصولات سخت افزاری شرکت سیسکو
و …
بخش از متن پاورپوینت:
شرکت «سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) کمپانی آمریکایی تولیدکنندهٔ تجهیزات شبکه (Network) است که مرکز آن در شهر سن خوزه، کالیفرنیا در ناحیه مشهور به سیلیکان ولی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این کمپانی محصولات وابسته به شبکه و ارتباطات را مدل سازی می کند و با سه نام تجاری گوناگون سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می رساند. در ابتدا، سیسکو تنها روترهای چند پروتکل تولید می کرد ولی امروز محصولات سیسکو را در همه جا از اتاق نشیمن گرفته تا شرکت های عرضه دهنده خدمات شبکه می توان پیدا کرد. دید سیسکو این است «تغییر شیوه زندگی، کار، بازی و آموزش».
شرکت سیسکو یا Cisco شرکتی آمریکایی است که در زمینه تجهیزات شبکه و مخابراتی فعالیت می کند و در واقع از شناخته شده ترین نام ها در میان تولیدکنندگان تجهیزات شبکه در جهان است. مقر اصلی این شرکت در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا و دره مشهور سیلیکون ولی قرار دارد. سیسکو به عنوان مشهورترین و بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه در دنیا شناخته می شود. در سال ۲۰۱۸ شرکت سیسکو با حجم بازار ۲۲۱.۳ میلیارد دلار در لیست ۲۰۰۰ شرکت برتر جهان مجله فوربز رتبه ۴۴۴ را کسب کرد. در سال ۲۰۱۷ این شرکت اعلام کرد که درآمد سالانه آن ۴۹.۳ میلیارد دلار بوده است که نسبت به سال ۲۰۱۶ به میزان ۲.۸ درصد رشد داشته است. همچنین سود خالص این شرکت در سال ۲۰۱۷، ۹.۶ میلیارد دلار بوده است …
تحقیق مجموعه فرهنگی و تمام جوانب مترتب بر آن
مقدمه: 1
روند انجام پروژه 1
طرح مساله 1
روند تحقيق 2
پيش فرض پژوهش 3
روش پژوهش 4
مطالعات کتابخانه اي: 4
مطالعات آماري، نقشه ها و تصاوير: 5
مطالعات ميداني: 5
مصاحبه هاي تخصصي: 6
پيشينه پژوهش 6
فصل اول: مطالعات پايه و شناخت موضوع
تعاريف و مفاهيم پايه 9
مقدمه 9
طرح مساله و اهميت موضوع پژوهش 12
تمدن و فرهنگ 13
معاني “فرهنگي “و “ دائره المعارفي “ فرهنگ 14
تعريف فرهنگ culture 16
تعريف واژه “ فرهنگ “ درفرهنگ هاي فارسي 17
تعريف فرهنگ نزدايرانيان 18
1- دكترعلي شريعتي 18
2. دكترمحمدعلي اسلامي ندوشن 19
3. دكترعبدالكريم سروش 19
4. استادمحمدتقي جعفري 19
تعريف مقوله هنر 20
تعريف هنر 20
عناصر موجود در يك اثر هنري 21
كليات هنر در مجموعه فرهنگی هنری 22
طبقه بندي هنرها در مجموعه فرهنگی هنری 25
پيوند هنرها در مجموعه فرهنگی هنری 26
رابطه هنرها در مجموعه فرهنگی هنری 27
تعريف مفهومي فرهنگ 29
تعريف لغوي فرهنگ 31
تقسيمبندي تعاريف فرهنگ: 32
ضرورت پرداختن به فرهنگ 34
ويژگيهاي فرهنگ : 35
پيشينه مراکز فرهنگي 37
لزوم ايجاد مراکز فرهنگي 40
خود آگاهي فرهنگي 40
زمينه هاي فرهنگي که دخالت در آنها امکان دارد 42
آگاهي يافتن به محيط زيست از راه آموزش زيبايي شناسي 42
شرکت در ايجاد محيط زيست فرهنگي 43
شکلهاي جديد فرهنگي 43
مفاهيم سياست فرهنگي در ايران 44
گسترش فرهنگ 47
استفاده از اوقات فراغت در جهت کسب فرهنگ 48
فراغت 50
اوقات فراغت 50
طبقه بندي اوقات فراغت 51
کار کردهاي اوقات فراغت 51
الف- تامين استراحت 52
برخي آثار و نتايج اوقات فراغت 52
عوامل موثر در برنامه ريزي فراغت 55
نکات مورد توجه در ايجاد فضاي فراغتي 56
فراغت، گردشگري و فرهنگ 57
نمونه هاي گوناگون وقت گذراني 58
نظاره و تماشا 59
فعاليت هاي صحنه اي 61
12- ضرورت مجموعه هاي فرهنگي 62
– تقسيم بندي فضاهاي فرهنگي شهر 63
تقسيم بندي خانه هاي فرهنگ و هنر 66
فصل دوم: بررسي مباني نظري ماهيت مجموعه فرهنگی هنری
حوزه هاي فعاليت مجموعه 69
الف- آموزشي ب- فرهنگي ج- اداري د- خدماتي 69
بخش آموزشي 69
کانون هنرهاي تجسمي 70
اهداف کانون هنرهاي تجسمي 70
کانون صنايع دستي در خانه فرهنگ 71
اهداف کانون صنايع دستي در خانه فرهنگ 72
کانون موسيقي در خانه فرهنگ 73
اهداف کانون موسيقي در خانه فرهنگ 73
کانون نمايش در خانه فرهنگ 74
بخش فرهنگي در خانه فرهنگ 78
بخش اداري در خانه فرهنگ 78
بخش خدماتي در خانه فرهنگ 78
طبقه بندي عام فضاهاي اصلي و فرعي در خانه فرهنگ 78
فضاهاي آموزشي 79
فضاهاي کمک آموزشي ( وابسته آموزشي) 79
فضاهاي اداري، رفاهي و خدماتي 79
فصل سوم: بررسي تطبیقی
نمونه هاي موردي 80
مجتمع فرهنگي فجر سنندج 81
مجتمع فرهنگي بوعلي سيناي همدان 85
فرهنگسراي خاوران 90
زير زمين 94
فرهنگسرا نگارستان (موزه قران) 95
مجموعه مجموعه فرهنگی هنری سرو 96
واحد آموزش 97
واحد عکاسي 98
واحد زبان 98
واحد کامپيوتر 99
کارگاه هنرهاي تجسمي 99
واحد نگارخانه 99
واحد کتابخانه: 99
خانه مشق فرهنگسرا ي سرو 100
نوار خانه موسيقي 100
کانون قرآن 100
کانون شعر و ادب فارسي 100
کانون فيلم 101
کانون شطرنج 101
کانون تئأتر 101
کانون موسيقي 101
سالن ورزشي 102
مهد کودک فرهنگسراي سرو 102
امکانات رفاهي 103
آمفي تئأتر شماره 1 (تراس تابستاني) 103
آمفي تئأتر شماره 2 ( سالن اجتماعات) 103
خانه فرهنگ مسجد جوادالائمه (ع) 103
خانه فرهنگ شمس المعالي و دره المعالي 104
خانه فرهنگ دردار 104
خانه فرهنگ سلمان فارسي 105
نگارخانه و خانه فرهنگ کوثر 105
مجتمع ورزشي رفسنجان اثر آقاي ميرميران 106
چايخانه سنتي (قهوه خانه ) – کانون هاي تحول آفرين 107
مجموعه فرهنگي فرشچيان اصفهان 109
پيش گفتار 110
پيوند معماري و دنياي عرفان 111
مجموعهي فرهنگي رفسنجان 117
مشخصات فني عمومي پروژه 118
روابط و باورهاي اجتماعي 121
مجموعه فرهنگي پمپيدو (پاريس) 122
مرکز فرهنگي ژان ماري تجيبائو (نومهآ،کالدونياي جديد) 123
مركز فرهنگي جان مري جيبائو ،نومئا 125
فصل چهارم: بررسي وضعيت كلي شهر تهران
جمع آوري اطلاعات و بررسي در مورد تهران قديم و تهران جديد 130
ويژگيهاي محيطي منطقه تهران 134
ويژگيهاي اقليمي و جوي 135
دما و تغييرات آن 135
بارش و ميزان بارندگي 137
رطوبت نسبي هوا 139
باد 140
تبخير 141
تعداد روزهاي يخبندان 141
تابش آفتاب 143
4-8- موقعيت تابش خورشيد 144
4-9- بادهاي غالب 144
4-10- سرعت و جهت باد 145
4-11- درجه حرارت ورطوبت نسبي 146
برنامه هاي فيزيکي و شرح کاربريهاي طرح 146
بخش فرهنگي 146
بخش آموزشي 147
بخش اداري 147
بخش خدماتي 147
فصل پنجم: شناخت و بررسي عرصه طرح
سايت شناسي 148
شناخت و بررسي عرصه طرح 149
سايت شناسي 149
پلان محدوده سایت 150
تصاویر داخلی از سایت 153
جهت وزش باد مطلوب در سایت 155
پلان کاربریهای محدوده سایت 155
فصل ششم: بررسي استانداردهاي محيطي و فضايي
ظرفيت راه خروج 157
الف- واحد تصرف در بناهاي مختلف 157
نيازها و استانداردهاي محيطي ساختمانهاي فرهنگي آموزشي 160
دماي فضاهاي داخلي ساختمان آموزشي وفرهنگي 161
موارد حائز اهميت درطراحي اقليمي ساختمانهاي فرهنگي آموزشي 161
جلوگيري از اتلاف حرارت 162
سايه بان 166
مصالح ساختماني 166
استانداردهاي فضايي سالن آمفيتئاتر 167
آکوستيک 167
بنابراين خواسته يک معمار در طراحي آکوستيک 169
روشنايي و نورپردازي 170
ضوابط ايمني و حفاظتي 171
ب) استانداردهاي فضايي قرائتخانه آقايان و خانمها 172
انواع چيدمان مختلف ميز و صندلي 175
مطالعه و مبلمان كتابخانه با مدول و اشكال متفاوت همراه با فاصله استاندارد 175
موجود بين آنها 175
– انواع چيدمان مختلف ميز و صندلي مطالعه با مدول و اشكال متفاوت همراه با فاصله استاندارد موجود بين آنها 177
ج) پاركينگ: 178
آمفي تئاتر ( جزء فضاها) 179
جايگاه تماشاگران و تنظيم زواياي ديد 179
چگونگي تعيين شيب کف سالنهاي نمايش 181
جدول معرفي جزئيات طراحي رديف صندليها 181
پشت صحنه 182
جايگاه تماشاگران و تنظيم زواياي ديد 183
جدول معرفي جزئيات طراحي رديف صندليها 188
عرصه اداري ( استانداردها – جزء فضاها) 188
استانداردها 188
جزء فضاها 189
نيازهاي فضايي در انواع چيدمان اتاق جلسات غير رسمي و رسمي 191
عرصه خدماتي ( استانداردها – جزءفضاها) 191
هواساز 191
پارکينگ 191
برنامه فيزيكي وايده هاي طراحي 191
استانداردهاي فضايي پروژه 193
8-1-1- معرفي حوزه هاي عملکردي پروژه 193
حوزه مديريت و بخش هاي اداري مجموعه 194
2) حوزه فعاليت هاي نمايشي و نمايشگاهي 194
الف- فضاهاي نمايشگاهي 195
ب- فضاهاي نمايشي 195
3)حوزه فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي 195
حوزه فعاليت هاي عمومي و خدماتي 196
آشنايي با استانداردهاي فضايي پروژه 197
بخش اداري 203
فضاهاي آموزش نظري 203
سالن اجتماعات 204
محل تماشاچيان 204
محل نشستن 205
راهروها 207
نمايان کردن 207
دکوراتيو 207
سرسرا يا لابي 208
اتاق رختكن (تنفس بازيگران) 208
اتاق سخنراني 209
ايمني از حريق 209
اتاق پروژكتور و ملحقات آن 209
كتابخانه 210
گالريها 212
نورپردازي گالريها 212
رستوران 216
فصل هفتم: برنامه فيزيكي و ايده هاي طراحي
بررسي سرانه ها، متراژفضاهاو برنامه فيزيکي 218
برنامه فيزيکي طرح: (مشخص کردن فضاهاي اصلي و ريز فضاها به همراه سرانه و مساحت) 227
2- شناخت معيارهاي موردنظر براساس مباني نظري طراحي 237
8-3- ايده هاي اوليه و خطوط اصلي طرح 237
گام چهارم) 237
گام پنجم ) 237
گام ششم ) 238
گام هفتم ) 238
گام هشتم ) 239
شناخت و بررسي مصالح طرح 239
شناخت سازه و تاسيسات طرح 240
سالن اجتماعات 241
کتابخانه 241
رستوران 242
اداري، آموزشي 242
موتورخانه 242
تأسيسات برقي 243
تأسيسات اطفاء حريق 243
منابع و مأخذ 245
فهرست منابع فارسي 245
منابع اينترنتي : 248
تحقیق کایزن و مفهوم مدیریتی آن
پاورپوینت مباني مديريت در رسانه
تعاريف سازمان و مديريت
مكاتب مديريت
مديريت و وظايف آن
رفتار سازماني
مديريت
بر رسانه در حوزه حكومت و مديريت كلان كشور است و سياستهاي كلان، اهداف
اصلي، خطوط قرمز و اصول حاكم بر رسانه را تعين ميكند.
مديريت
در رسانه درحوزه سازمان رسانه و محيط پيرامون آن است و اداره رسانه را به
عهده دارد. وظيفه مديريت در رسانه اداره بهينه سازمان و تحقق اهداف است.
مديريت
رسانهاي در حوزه تبليغات و ارتباطات است، اين حوزه از مديريت موضوعي
اجتماعي، اقتصادي، سياسي و يا فرهنگي را با استفاده از رسانهها و جهت نيل
به اهداف از پيش تعين شده مديريت ميكند …
تحقیق نقشه راه برای دولت الکترونیکی در جهان در حال توسعه
در قالب word و در 43 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
1- چرا تشویق به دولت الکترونیکی میکنیم؟
2- آیا دیدگاه واضح و ارجحیت دارتری برای دولت الکترونیکی داریم؟
3- برای چه نوع دولت الکترونیکی آمادهایم؟
4- آیا امیدواریهای کافی سیاسی برای رهبری تلاش دولت الکترونیکی وجود دارد؟
5- آیا دولت الکترونیکی را از بهترین راهها انتخاب کردهایم؟
6- چگونه دولت الکترونیکی را طراحی و مدیریت کنیم؟
7- چگونه در مقابل مقاومتهای درونی دولت بایستیم؟
8- چگونه پیشرفت را اندازهگیری و مرتبط کنیم؟ چگونه از شکست خود آگاهی یابیم؟
9- ارتباط با بخش خصوصی باید چگونه باشد؟
10- دولت الکترونیکی چگونه حضور شهروندان را در امور عمومی گسترش میدهد؟
بخشی از متن تحقیق:
دانلود فایل”تحقیق نقشه راه برای دولت الکترونیکی در جهان در حال توسعه”
مجموعه جزوات درسی و غیردرسی اخلاق حرفه ای
سازماندهی

پاورپوینت آموزش پرومته
دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش پرومته،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
آموزش پرومته
معرفي روش
تاريخچه
الگوريتم روش تحقیق
مثال عددي
نرم افزار
تحقيق انگيزش در محيط كار
انگيزه را اين گونه تعريف مي كند:
ميل به كوشش فراوان در جهت تامين هدفهاي سازمان به گونه اي كه اين تلاش در جهت ارضاي برخي از نيازهاي فردي سوق داده شود.
يكي
از فعاليتهاي مدير اين است كه موجبات انگيزش كاركنان را در سطح بالايي از
عملكرد فراهم سازد بدين معني كه اطمينان يابد كه افراد كار مي كنند بطور
منظم سر كار حاضر مي شوند و سهم مثبتي در رسالت سازمان دارند عملكرد شغلي
به توانايي محيط و همچنين انگيزش مرتبط است. (محمد زاده – مهروژان ، 1375
،121-120)
انگيزه بعنوان يكي از فرآيندهاي ارضاي نياز به حساب مي آيد اين مطلب در شكل زير ارائه شده است.
نيازهاي ارضا نشده تنش حركت رفتار كوششي نيازهاي ارضا شده كاهش تنش
شكل 1-2 :فرآيند انگيزش
نياز
به عنوان يك واژه فني حالتي دروني است كه باعث مي شود نتيجه پي آمد خاص
جالب به نظر برسد يك نياز ارضا شده تنش ايجاد مي كند و در نتيجه در درون
فرد نوعي سائقه يا پويايي بوجود مي آورد اين پويايي موجب بروز نوعي رفتار
پژوهشي در فرد مي شود و او در پي تامين هدفهاي ويژه اي بر مي ايد اگر آن
هدفها را تامين كند نياز مزبور ارضا مي شود و در نتيجه تنش كاهش مي يابد .
بنابر
اين مي توان گفت كه كارگر يا كارمندي كه تحريك شده و داراي انگيزش است در
وضعي به سر مي برد كه تنش دارد.(يعني بين فرد و محيط او نوعي عدم تعادل
بوجود مي آيد)او براي رهايي از اين تنش دست به اقدام مي زند و تلاش و كوشش
مي كند . هر قدر اين تنش بيشتر باشد سطح يا ميزان تلاش و كوشش بيشتر خواهد
شد. اگر اين تلاش و يا كوشش به صورت موفقيت آميزي ، به ارضاي نياز منجر
گردد. تنش كاهش مي يابد ، ولي از آنجا كه رفتار فرد در سازمان مورد نظر
ماست ، فعاليتي كه در جهت كاهش مي يابد تنش صورت مي گيرد بايد در راستاي
هدفهاي سازمان باشد . بنابر اين در تعريفي كه از انگيزش داريم اين معنا هم
گنجانده شده كه نيازهاي فرد با هدفهاي سازمان سازگار است و هيچ مغايرتي با
آنها ندرد . اگر چنين وضعي وجود نداشته باشد فرد يا كارگر تلاش و كوشش
زيادي مي نمايد كه در واقع در جهت مخالف منافع سازمان صورت مي گيرد و نكته
جالب اينجاست كه اين نوع كوششها و تلاشها چيز غير عادي نيستند . (ايران
نژاد پاريزي- ساسان گهر، 380،1377)