مدیریت استراتژی

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری

دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری،
در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مفهوم سبک
پیوستار سبک های رهبری
پیوستار سبک های رهبری
شبکه مدیریت
نمودار شبکه مدیریت
سبک های شبکه مدیریت
اثر بخش ترین سبک در شبکه
نمودار سیستم های رهبری لیکرت
مدیران سیستم (1)
مدیران سیستم (2)
مدیران سیستم (3)
مدیران سیستم (4)
نیروهای مهم به نظر تانن بام و اشمیت
شرایط لازم جهت دادن آزادی عمل به زیردستان
نمودار دامنه رفتار مدیران
نمودار عوامل مؤثر بر اثر بخشی رهبر
نگرش وضعیتی (دور زندگی)
فرق مدل و تئوری
معیارهای توصیف کننده عامل بلوغ
چهار سبک مدل هرسی- بلانچارد
مدل رهبری وضعیتی هرسی و بلانچارد
انتقادات وارده بر مدل هرسی و بلانچارد
مدل رهبری وروم- ایتون
سبک های رهبری با توجه به مدل «وروم- ایتون»


توضیحات:
کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت فصل سوم این کتاب با عنوان ‘کاربرد رهبری’ می باشد که در حجم 27 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد رهبری”

مدیریت استراتژی

مبانی نظری کارت امتيازي متوازن (BSC) و مدل تعالي بنياد اروپايي مديريت کيفيت (EFQM)

دانلود ادبیات و مبانی نظری کارت امتيازي متوازن (BSC) و مدل تعالي بنياد اروپايي مديريت کيفيت (EFQM)  (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت: تحليل ارتباط مدل تعالی  EFQM و کارت امتيازی متوازن BSC) به همراه منابع،
در قالب word و در 78 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل دوم: مرور ادبيات در زمينه مفاهيم کارت امتيازي متوازن (BSC)، مدل تعالي بنياد اروپايي مديريت کيفيت (EFQM) ورژن 2010 و ادبيات مقايسه EFQM و کارت امتيازي متوازن و بررسي زمينه هايي که دو مدل يکديگر را پشتيباني مي کنند.

2-1- کارت امتيازي متوازن ( BSC)
2-1-1-  استراتژي
2-1-2-  اهميت  استراتژي
2-1-3-  مديريت استراتژي
2-1-4-  مديريت و برنامه ريزي استراتژيك در سازمان هاي دولتي و غيرانتفاعي
2-1-5-  اجراي راهبرد
2-1-6-  کارت امتيازي متوازن نسل اول
2-1-7-  کارت امتيازي متوازن نسل دوم
2-1-8-  کارت امتيازي متوازن نسل سوم
2-1-8-1- فرآيند اول- ترجمه چشم انداز
2-1-8-2- فرايند دوم- ارتباط و برقراري ارتباط
2-1-8-3- فرايند سوم- برنامه ريزي کسب و کار
2-1-8-4- فرايند چهارم-  باز خورد و يادگيري
2-1-9-  نقشه استراتژي
2-1-9-1- منظر مالي
2-1-9-2- منظر مشتري
2-1-9-3- منظر فرآيندهاي داخلي
2-1-9-4- منظر يادگيري و رشد
2-2-  مدل تعالي بنياد اروپايي مديريت کيفيت (EFQM)  ورژن 2010
2-2-1- ساختار و چارچوب معيارهاي مدل EFQM
2-2-2- ساختار اجزاي مدل EFQM
2-2-3- ارزش‌ها و مفاهيم بنيادين مدل تعالي EFQM
2-2-4- معيارهاي مدل تعالي EFQM, 2010
2-2-4-1- رهبري
2-2-4-2- راهبرد
2-2-4-3- کارکنان
2-2-4-4- مشارکت ها و منابع
2-2-4-5- فرآيندها، محصولات و خدمات
2-2-4-6- نتايج مشتري
2-2-4-6- الف- برداشت ها
2-2-4-6- ب- شاخص هاي عملکردي
2-2-4-7- نتايج کارکنان
2-2-4-7- الف- شاخص هاي  برداشتي
2-2-4-7- ب- شاخص هاي عملکردي
2-2-4-8- نتايج جامعه
2-2-4-8- الف- مقياس هاي اداراکي
2-2-4-8- ب- شاخص هاي عملکردي
2-2-4-9- نتايج کليدي عملکرد
2-2-4-9- الف- دستاوردهاي راهبردي کليدي
2-2-4-9- ب- شاخص هاي عملکردي
2-2-5- امتيازها
2-3- مقايسه مدل تعالي بنياد اروپايي مديريت کيفيت (EFQM) و کارت امتيازي متوازن ( BSC)   و بررسي زمينه هايي که دو مدل يکديگر را پشتيباني مي کنند
2-3-1-  مقايسه دو مدل
2-3-2-  زمينه هايي که دو مدل EFQMو کارت امتيازي متوازن يکديگر را پشتيباني مي کنند
2-3-2-1-   زمينه هايي پشتيباني از نگاه کارت امتيازي متوازن
2-3-2-2-   زمينه هايي پشتيباني از نگاه مدل EFQM
2-3-2-3-   ارائه چارچوبي جهت بررسي کارت امتيازي متوازن در  برابر معيار هاي مدل  EFQM  5-4-  فهرست منابع
5-4-1- فهرست منابع فارسي
5-4-1- فهرست منابع انگليسي

 
بخشی از متن تحقیق:
2-1- کارت امتیازی متوازن (BSC)
2-1-1-  استراتژي:
واژه‌ي استراتژي از واژه‌ي يوناني Stretegema به معني فرمانده‌ي ارتش مركب از Stratos به معناي ارتش و ago به معناي رهبر گرفته شده است. در بعضي از منابع ريشه‌ي واژه‌ي استراتژي را مفهوم Stratum به معناي راه، مسير و يا بستر رودخانه دانسته‌اند. در برخي ديگر از منابع نيز اين واژه را عطف به دانش و هنر يك ژنرال قديمي يوناني به نام استراتگوس [1] معرفي كرده‌اند. در هر حال مفهوم استراتژي ابتدا به معني فن هدايت، تطبيق و هماهنگ‌سازي نيروها جهت نيل به اهداف جنگ در علوم نظامي به كار گرفته شده است. (داوري، دردانه و شانه‌ساز زاده، محمدحسن، (1380)، مديريت استراتژيك – براين كوئين، جيمز و ديگران (1382)، مديريت استراتژيك)

همه سازمان ها براي موفقيت، به مديريت قوي ، منابع كافي، فرآيندهاي ارزش ساز، نيروي انساني كارآمد و … نياز دارند، اما آيا هيچگاه از خود پرسيده ايم براي موفقيت چه نيازي به «استراتژي» وجود دارد؟ بعضاً ممكن است استراتژي همان برنامه بلندمدت تصور شود و وجود آن نشانه اي از دورنگري سازمان به شمار آيد. امروزه عمر برخي از استراتژي ها كمتر از فاصله دو بهار است! علاوه بر اين، ماهيت «استراتژي» با «برنامه» متفاوت است.

مفهوم استراتژي زاييده «فضاي رقابتي» و «محدوديت منابع» است. رقابت و محدوديت منابع زيربناي فلسفه استراتژي به شمار مي آيند. انسان در جهاني پر از محدوديت زندگي مي كند. محدوديت منابع مالي، محدوديت هاي زماني و محدوديت هاي قواي فكري برخي از وجوه بارز اين شرايط هستند . صرف منابع محدود بر موضوعات غيراصلي، جريمه اش واگذاري ميدان رقابتي به رقيبي است كه منابع (محدود) خود را بر روي موضوعات اصلي متمركز كرده است. موضوعاتي كه نتيجه اش مزيت هاي بيشتري (نسبت به رقيب) را به همراه دارد. اين مفهوم را مي توان نوعي «اقتصاد مديريتي » دانست كه هدف آن به حداكثررساني «منافع» در مقابل «هزينه» هاست. رويكرد استراتژي اين امكان را ايجاد مي كند تا با شناخت موضوعات اصلي و تمركز بر منابع (محدود)، براي تحقق آن ها به بالاترين منافع ممكن در مقابل رقيب دست يافته شود…
دانلود فایل

دانلود فایل”مبانی نظری کارت امتيازي متوازن (BSC) و مدل تعالي بنياد اروپايي مديريت کيفيت (EFQM)”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت اصطلاحات مدیریت استراتژیک

دانلود پاورپوینت با موضوع اصطلاحات مدیریت استراتژیک،
در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

استراتژي سنت نيست، سنت شكني است
تعریف مدیریت استراتژیک
اصطلاحات مديريت استراتژيك
فرآيند برنامه ريزي استراتژيك
تدوين استراتژي
اجراي استراتژي
ارزيابي استراتژي
اصطلاحات مهم در برنامه ريزي استراتژيك
استراتژيست
افق سازمانی/ Vision
ماموريت سازمانی/ Mission
فرصت ها و تهديدات محيطي
نقاط قوت و ضعف داخلي
اهداف بلندمدت
اهداف بلندمدت چه خصوصياتي دارد؟
استراتژي
اهداف ساليانه
سياست ها
الگوي جامع مديريت استراتژيك
چرا برخي از سازمان ها از رويكرد برنامه‌ريزي استراتژيك استفاده نمي كنند
موانع و نارسايی های برنامه ريزی استراتژيك
دام هاي مديريت استراتژيك
استراتژي در عمل
استراتژي هاي يكپارچه‌ ساز
استراتژي هاي متمركز
استراتژي هاي تنوع
استراتژي هاي تدافعي
منابع

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ‘اصطلاحات مدیریت استراتژیک’ می باشد که در
حجم 37 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند
به عنوان ارائه کلاسی درس های مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته
رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده
قرار گیرد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اصطلاحات مدیریت استراتژیک”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت اقلیم استان بوشهر

دانلود پاورپوینت با موضوع اقلیم استان بوشهر،
در قالب ppt و در 91 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

موقعیت جغرافیایی
تاریخچه
تقسیمات اقلیمی در ایران
شرایط اقلیمی خلیج فارس
اقلیم گرم و مرطوب
ویژگی های محیطی، جغرافیایی و اقلیمی سواحل خلیج فارس
بافت قدیم بوشهر
ویژگی های معماری و شهرسازی بافت قدیم بوشهر
مقیاس معماری تک بنا
فرم غالب
ارتفاع شهر بوشهر
معابر شهری
اثرات رعایت نشده در اقلیم بوشهر
تصویر بافت قدیم بوشهر
فضاهای تک لایه
پشت بام
تصویر پشت بام و جان پناه
جان پناه
سرپله
پلکان
تصاویری از معماری بافت قدیم بوشهر
مصالح
فضاهای مختلف ساختمان
عناصر خاص خانه های بوشهر
جبهه بندر پلان
ارتفاع ساختمان ها
اتصال به زمین
ضخامت دیوارها
خصویات کلی فرم بنا در این مناطق
درجه حرارت سطوح داخلی دیوارها
نقش آب و هوا در معماری بوشهر
سطوح سبز
منابع

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت اقلیم استان بوشهر”

مدیریت استراتژی

برنامه استراتژیک سازمان: تشکیل جدول SWOT

این فایل مربوط به درس برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد گرایشهای مختلف رشته مدیریت می باشد که حاوی 15 صفحه است. برای تشکیل جدول swot سه پنداره اصلی، نه بیانیه و نه هد ف شناسایی و برای هر کدام از اهداف یک جدول swot تشکیل و در نهایت جدول کلی برای شرکت طراحی گردید.
فر مت: word

دانلود فایل

دانلود فایل”برنامه استراتژیک سازمان: تشکیل جدول SWOT”

مدیریت استراتژی

تحقیق مشابهت نام حیوان و خصوصیات آن با واحد مشابه در سازمان

دانلود تحقیق با موضوع مشابهت نام حیوان و خصوصیات آن با واحد مشابه در سازمان،
در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

نام حیوان و خصوصیات آن
واحد مشابه در سازمان

توضیحات:
تحقیق انجام شده بر اساس مشابهت رفتار حیوانات با سازمان بوده که در 5 بخش و با توضیحات کامل ارائه شده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مشابهت نام حیوان و خصوصیات آن با واحد مشابه در سازمان”

مدیریت استراتژی

ارزش مديريت استراتژيك

فهرست مطالب :

مقدمه

ابعاد تصمیمات استراتژیک

رسمیت درمدیریت استراتژیک

انواع ساختارهای مدیریت استراتژیک

ویژگیهای تصمیمات مدیریت استراتژیک

جریان تعامل و تکرار فرآیند استراتژیک

مزایای مدیریت استراتژیک

خطرهای مدیریت استراتژیک

اهمیت استراتژی و فواید آن برای موسسه

تعریف و هدف مدیریت استراتژیک

ویژگیهای مدیریت استراتژیک

استراتژی های جهانی و چند ماهیتی

تعریف مدیریت استراتژیک

مزایای مدیریت استراتژیک

تطبیق دادن ساختار با استراتژی

رابطه بین ساختار و استراتژی از نظر چاندار

ساختار مبتنی بر واحد تجاری استراتژیک

قسمتی از متن :

جاذبه هر رویکرد مدیریتی، انتظار رهنمون شدن به سود بیشتر
برای مؤسسه است. این، به ویژه درباره نظام مدیریت استراتژی با تأثیر
عمده‌ای که بر تدوین و اجرای برنامه‌ها دارد، صادق است.

در بررسی ۹۳ مؤسسه تولیدی آمریکایی، پژوهشگران دریافتند که
برنامه ریزان رسمی که از رویکرد مدیریت استراتژیک استفاده می‌کرده‌اند، بر
حسب معیارهای مالی که فروش، دارایی‌ها، قیمت فروش، درآمد هر سهم و رشد
درآمد را اندازه می‌گرفت، نسبت به مؤسسات بدون برنامه‌ریزی، موفقیت بیشتری
کسب نموده بودند. برنامه‌ریزان همچنین در پیش‌بینی نتیجه فعالیت‌های عمده
استراتژیک دقت بیشتری داشتند.

دانلود فایل

دانلود فایل”ارزش مديريت استراتژيك”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت بررسی چشم انداز، ماموریت، ارزش های محوری، شعار و لوگوی شرکت های داخلی و خارجی در صنعت کفش

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی چشم انداز، ماموریت، ارزش های محوری، شعار و لوگوی شرکت های داخلی و خارجی در صنعت کفش،
در قالب ppt و در 54 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

شرکت های داخلی:
کفش ملی:
چشم انداز
ماموریت
لوگو

کفش نوید بهمن:
چشم انداز
ماموریت
ارزش های بنیادین
لوگو

نوین چرم:
چشم انداز
ماموریت
ارزش های بنیادین
لوگو

درساچرم:
چشم انداز
ماموریت
ارزش های بنیادین

شرکت های خارجی:
GEOX:
چشم انداز
ماموریت
لوگو
شعار

ADIDAS:
چشم انداز
ماموریت
ارزش های بنیادین
لوگو

شعار

REEBOK:
چشم انداز
ماموریت
لوگو
شعار

ASICS:
چشم انداز
ماموریت
ارزش های بنیادین
لوگو


NIKE:
چشم انداز
ماموریت
لوگو
شعار


PUMA:
چشم انداز
ماموریت
ارزش های بنیادین
لوگو
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بررسی چشم انداز، ماموریت، ارزش های محوری، شعار و لوگوی شرکت های داخلی و خارجی در صنعت کفش”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت نقاط مرجع استراتژیک

دانلود پاورپوینت با موضوع نقاط مرجع استراتژیک،
در قالب ppt و در 127 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تئوری نقاط مرجع استراتژیک (Strategic Refrence Point)
نقاط مرجع
ویژگی های نقاط مرجع استراتژیک
نقاط مرجع استراتژیک در مدل های مدیریت و مدیریت استراتژیک و …
نقاط مرجع استراتژیک در مدل سازمان به عنوان یک پدیده اجتماعی
سازگاري مدل تركيبي با مباني منطقي تئوري‌هاي مديريت  (دکتر اعرابی)
الگوي جامع اثربخش (كوين و رودباخ) هدف- وسيله- ساختار
مراحل چرخه حيات و اندازه سازمان (كويين و كامرن) مرحله- اندازه
رويكرد طراحي استراتژيك (مينتزبرگ)
گونه‌هاي استراتژيك تجاري (ديويد)
ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE   (رماسون ودیکل)
ساخت یک ماتریس SWOT (هانگر)
گروه مشاوران BCG
مدیریت توسعه (احمد وند)
الگوی عمومی مدیریت و برنامه ریزی
درجه انسجام
پیوستگی سازمانی
الگوی کنترلی
فرهنگ رفتاری
اهداف فردی سازمان
دياگرام جانمايي تشكيل استراتژي ها
جايگاه مکاتب استراتژی
جايگاه مکاتب محیطی، فرهنگی، قدرت، کارآفرینی، موقعیت یابی، برنامه ریزی و طراحی
جايگاه مکتب یادگیری
مدل هفت اس مک کینزی
ماتريس نقاط مرجع راهبردي انسجام
ماتريس نقاط مرجع راهبردي يکپارچگی؟
ماتريس نقاط مرجع راهبردي هم افزايي
ماتريس نقاط راهبردي انسجام، يکپارچگي و هم‏افزايي
ماتريس نقاط راهبردي يکپارچگي و انسجام
ماتريس نقاط مرجع راهبردي هم افزايي و انسجام
ماتريس نقاط راهبردي هم‏افزايي و يکپارچگي
مدیریت محیط
فاز بندی اقدام
ساختار الگوی سازمانی
الگوی نقش
زمان و شرایط
IT
تكنولوژي
جایگاه نظریه
گونه های استراتژی تجاری (پورتر) (سید جوادین326- هانگر 137)
سیستمهای طراحی ساختار سازمانی (دفت)
سیستم های طراحی ساختار  سازمانی (دفت- مینتزبرگ- رابینز- الوانی 236- اعرابی طراحی ساختار)
سبک های رهبری (هرسی وبلانچارد)
گونه های تکنولوژی خدمات (دفت و مگینتاش)
گونه های استراتژی تولید (مردیت)
استراتژی های طراحی سیستم اطلاعاتی (بارل و مورگن)
ماتریس اولویت بندی مسائل استراتژیک (هانگر)
GE (هانگر 175- علی احمدی 301)
استراتژی رشد از طریق خریداری یک شرکت دیگر و مدیریت فرهنگ های مختلف (هانگر 251)
الگوي تحقیق عملی (کلینیکی) (دکتر فرهی)
الگوي جامع اثربخش (كوين و رورباخ) هدف- وسيله- ساختار
نقاط مرجع استراتژیک در تئوری های سازمان
موقعیت و جایگاه سازمان ها از نظر بهره وری
گونه‌هاي مختلف مقاومت در برابر تحول
استرتژي‌هاي تحول مبتني بر برنامه و تحول
گونه‌هاي مختلف اولويت‌ بندي مديريت تحول
ساز و کارهای نهادی شدن
عوامل موفقیت مهندسی مجدد
روشن کردن اهداف و روش ها
نقاط مرجع استراتژیک در مدل های رفتار سازمانی
وضعیت های چهارگانه زندگی
پنج دسته از پیروان (کلی1988)
نقش رهبری در مراحل رشد سازمان هاي نوپا
سیستم های مدیریت لیکرت
تئوری رهبری اوهایو (1945)
شبکه مدیریت (Management Grid): رابرت بلیک و جین موتان
ترکیب تئوری رهبری شبکه مدیریت و اوهایو
نظریه رهبری وضعیتی هرسی و بلانچارد
سبک هاي رهبري در تئوري موقعيتی  (هرسي و بلانچارد)
بررسی مدل رهبری با نقاط مرجع استراتژیک
رابطه میزان استرس و عملکرد (قانون یرسون)
مدل آسیب شغلی
مفاهیم اصلی گروه: انسجام
سبک های پنج گانه مدیریت تعارض
گرایش های استراتژیکی رفتار در گونه های مختلف استراتژیک
نگرش های کاری عام
استراتژي‌ هاي مديريت فرهنگ سازماني (هريسون و هندي )
استراتژي‌ هاي مديريت فرهنگ سازماني (دنيسون و ميشرا)
استراتژي‌ هاي مديريت فرهنگ سازماني (جفري سوني فيلد)
استراتژي‌هاي مديريت فرهنگ های صنعتی (ديل و كندي)
نقاط مرجع استراتژیک در مدل های منابع انسانی
استراتژي‌ هاي مديريت منابع انساني (آسترمن)
منطق دسته بندي فلسفی توانمند سازی منابع انسانی (SRP) (دکتر اعرابی)
استراتژي‌ هاي تأمین منابع انساني (بامبرگر و مشولم )
چهار گروه افراد سازمان از دید کاربردی (مان فریدوریس)
بروز احساسات توسط کارکنان ناراضی
آینده نگری
نوع فرهنگ براساس رابطه کارکنان با ارزش های سازمانی
استراتژي‌هاي مديريت منابع انساني/ نظري (لپك و اسنل)
راهبرد تحول مشارکتی
راهبرد تحول اجباری
سير تكامل سازمان‌ هاي يادگيرنده (دفت)
مدل  Nonakaو  Takeuchi
الگوهای شناخت تعیین موقعیت در مدیریت یکپارچه برنامه‌ ریزی، تحول و مدیریت استراتژیک

توضیحات:
این
فایل شامل پاورپوینتی با عنوان نقاط مرجع استراتژیک می باشد که در حجم 127
اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده که می تواند به عنوان
ارائه کلاسی درس های مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته رشته های
مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار
کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی  رعایت
گردیده و قالب آن نیز به راحتی قابل تغیر می باشد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت نقاط مرجع استراتژیک”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)،
در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)
هشت مرحله ساخت ماتریس سوات
چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن
تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی
تحلیل جایگاه شرکت
اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت
تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی
ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت
تحلیل جایگاه شرکت
نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی
ماتريس ارزيابي موقعيت و اقدام استراتژيك (SPACE)
تهيه ماتريس ارزيابي موقعيت و اقدام استراتژيك
ماتريس ارزيابي موفقيت و اقدام استراتژيك
ماتريس ارزيابي موقعيت و اقدام استراتژيك PACE  (رو، ماسون و ديكل)
گروه مشاوران بستن (BCG)
ماتريس استراتژي اصلي (GSM)

توضیحات:
این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید، با عنوان تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)، به صورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)”