مدیریت بازار

پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها

پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها

 در 22 اسلاید

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها”

مدیریت بازار

پاورپوینت تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات

دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

سطوح تجزیه‌ و تحلیل املاک و مستغلات
متغیرهای اقتصاد کلان
سطح تجزیه و تحلیل: صنعت
تجزیه و تحلیل بازار
هدف تجزیه و تحلیل بازار
تعریف تجزیه و تحلیل بازار
حدود تجزیه و تحلیل بازار
بخش‌بندی بازار املاک و مستغلات
تجزیه و تحلیل بازار: تصمیم‌گیری
سطوح تجزیه و تحلیل بازار
متغیرها و شاخص‌ها تجزیه و تحلیل بازار
فهرست متغیرهایی که عموماً در تجزیه و تحلیل بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند
رویکردهای تجزیه و تحلیل بازار
برون‌یابی سادۀ روند
تجزیه و تحلیل ساختاری
محرک‌های اصلی تقاضا برای املاک و مستغلات مسکونی
محرک‌های اصلی تقاضا برای املاک و مستغلات تجاری
محرک‌های اصلی تقاضا برای املاک و مستغلات صنعتی
سطح تجزیه و تحلیل: سرمایه‌گذاری
نظام بازار املاک و مستغلات


توضیحات:
این فایل در زمینه تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات، در حجم 26 اسلاید با فرمت پاورپوینت می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی درس سازمان ها و نهادهای مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تحلیل اساسی بازار املاک و مستغلات”

مدیریت بازار

جزوه آموزشی فروش موفق

دانلود جزوه آموزشی فروش موفق،
در قالب pdf و در 81 صفحه، شامل:

فصل اول:
پیش به سوی موفقیت
کسب اعتماد به نفس
ممارست و خودآموزی
به کارگیری تجهیزات الکترونیکی
کاستن از کاغذبازی

فصل دوم:
آیا مشتری خود را می شناسید؟
جلب رضایت مشتری
رفتار با مشتری
طرح کردن سوالات کلیدی
نحوه تماس با مشتریان
هدایت بحث

فصل سوم:
ارتباط از طریق نامه
از ملاقات ها بیشترین استفاده را ببرید
تشویق به اقدام
شناساندن علامت تجاری
قاعده ایدکا
قطعی کردن معامله
مذاکره درباره شرایط فروش
موفقیت در فروش
نحوه معرفی

فصل چهارم:
اداره کردن تماس های تلفنی
به کارگیری برنامه های تشویقی
تعیین هدف و دادن پاداش
تقویت روحیه کاری
تمرین فروش از طریق ایفای نقش
گسترش معلومات
نحوه اداره کردن گروه های فروش

توضیحات:
اگر شما صاحب کسب و کار هستید:
اگر
فروشنده، مغازه دار، کارمند، کارگر، محصل، استاد، پزشک، کارآفرین،
مدیر و حتی اگر بیکار هستید این جزوه را دانلود و مطالعه کنید.

در این جزوه روش هایی به
شما خواهیم آموخت که در ارتباط شما با دیگران، به ویژه در زمینه برخورد با
هر مشتری هر محصولی کاملاً مفید و موثر است و سوددهی شما را چند برابر خواهد
کرد

مطالب جزوه به صورتی است که شما را علاقه مند می کند تا آخر مطالعه کنید و حتی چندین بار به مرور و تکرار بپردازید.

به خصوص به کلیه شرکت ها چه خصوصی چه دولتی پیشنهاد می شود این جزوه را تهیه و به کارمندان جهت مطالعه داده شود.

اگر
محل کسب و کار شما در بهترین مکان و شلوغ ترین جای شهر نیز باشد، ولی از
روش های ارتباط موثر و فروش موفق اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید به هدف
خود دست نخواهید یافت.

ارتباطات خود با دیگران را کنترل و هدف دار نمایید.

مزايا مطالعه فروش موفق برای شرکت ها و کلیه صاحبان حقیقی و حقوقی کسب و کار:

با
عنايت به ضرورت توسعه اين روش از آموزش لذا بر آن شديم تا مزايای آموزش
الكترونيك را براي مديران شرکت ها و صاحبان کسب و کار تشريح نماییم.

به دليل
ماهيت جغرافياي و هزینه های بالای برگزاری دوره های آموزشی، به منظور تسريع
در امر ارتقای سطح دانش نيروي انساني و با هدف كاهش هزينه امري اجتناب
ناپذير مي باشد.

مزاياي آموزش الكترونيك:

1. استفاده بهينه از زمان
2. كاهش هزينه ها
3. ارائه مطالب جامع مورد نياز برای هر نوع شغل و کسب و کار
4. فرهنگ سازي مناسب در امر فروش
5. افزايش سرعت فروش
6. امكان توسعه با هزينه هاي كمتر
7. عدم محدوديت مكاني و زمان آموزش
8. قابليت تكرار پذيري و جبران مشكلات احتمالي
9. استحكام و انسجام مطالب ارائه  شده به‌علت وجود امكان بازبيني مكرر محتوا
10. مناسب و کاملا مفید برای تمامی افراد جامعه

دانلود فایل

دانلود فایل”جزوه آموزشی فروش موفق”

مدیریت بازار

تحقیق بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری

دانلود تحقیق در مورد بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مشتری درون سازمانی
رویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانی
حمایت از مشتری
برنامه های حمایت از مشتری به عنوان ابزار رقابتی
ایجاد ارزش افزوده از طریق حمایت از مشتری
اهمیت روز افزون حمایت از مشتری
نقش رقابت در جذب مشتری
روش های جذب مشتری
ضرورت ایجاد بازخورد از مشتری
مرحله یک: ضرورت استقرار یک مکانیزم بازخورد مؤثر
مرحله دوم: نحوه دریافت بازخورد از مشتری
انواع برخورد با مشتری
بخشی از ابتدای تحقیق:
مشتری: در یک جواب سریع احتمالاً مصرف کننده نهایی محصولات است. در مسیر تولید یک محصول، از طراحی تا مراحل مختلف تولید (آزمایش، بسته بندی و …)، زنجیره طولانی از فعالیت های مختلف وجود دارد. هر یک از این فعالیت ها، توسط یک نفر یا گروهی از افراد انجام می شود و بازده این فعالیت ها توسط فرد دیگری مورد استفاده قرار می گیرد. دریافت کننده این بازده مشتری محسوب می شود که به عنوان مصرف کننده نهایی اطلاق می شود…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری”

مدیریت بازار

پاورپوینت بازار کار، اشتغال و بيکاري

دانلود پاورپوینت با موضوع بازار کار، اشتغال و بيکاري،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعاریف و مفاهیم
محصول ناخالص داخلي (GDP)
رشد اقتصادي (Economic Growth)
عوامل توليد (Factors of Production)
نيروي کار (Labour Force)
کار (Work)
اقتصاد کار (Labour Economics)
بازار کار (Labour Market)
عرضه نيروي کار (Labour Supply)
عوامل مؤثر بر عرضه نيروي کار
منحني عرضه نيروي کار
تقاضاي نيروي کار (Labour Demand)
عوامل مؤثر بر تقاضاي نيروي کار
منحني تقاضاي نيروي کار
تعادل در بازار کار
بيکاران در جستجوي کار Unemployed
جمعيت فعال (Active Population)
جمعيت غيرفعال (Inactive Population)
جمعيت شاغل (Employed Population)
بيکاران در جستجوي کار (Unemployed)
جمعيت، نيروي انساني و بازار کار
طبقه بندي سني جمعيت از نظر بازار کار (طبقه بندي استاندارد بين المللي)
شاخص هاي بازار کار
حرکت روي منحني عرضه و جابجايي منحني عرضه نيروي کار
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازار کار، اشتغال و بيکاري”

مدیریت بازار

پاورپوینت فنون فروش

دانلود پاورپوینت در مورد فنون فروش،

در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ضرورت توجه به مساله بازاریابی و فروش
تعریف اولیه از بازاریابی
تعریف بازار
فروش چیست؟
فروشنده کیست؟
تعریف علمی
مشتری کیست؟
فروش سنتی
هنر فروشندگی یا علم فروش
اما آیا به واقع چنین طرز تفکری صحیح است؟ 
مشتری 
ارتباط با مشتری
نیاز مشتری چیست؟
مزایای یک مشتری بسیار راضی
راه های شناخت مشتری
هدفمندی در فروش
فروشنده موفّق
ویژگی های فروشنده موفق
منابع و مأخذ
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فنون فروش”

مدیریت بازار

جزوه آموزشی برنامه ریزی تقاضا و مدیریت موجودی

دانلود جزوه آموزشی برنامه ریزی تقاضا و مدیریت موجودی،
در قالب pdf و در 121 صفحه، شامل:

برنامه ریزی تقاضا
جایگاه مدیریت تقاضا
برنامه ریزی تولید
ورودی های برنامه ریزی تولید
خروجی های برنامه ریزی تولید
تعدیل ظرفیت میان مدت
مدیریت تقاضا
مدیریت تقاضا و برنامه ریزی تولید
پیش بینی به عنوان بخشی از برنامه استراتژی کسب و کار
ورودی های پیش بینی
روش های پیش بینی
خروجی های پیش بینی
تیم مدیریت
پیش بینی فروش
خطاهای پیش بینی و بازخوردها
استراتژی های کسب و کار
و …

دانلود فایل

دانلود فایل”جزوه آموزشی برنامه ریزی تقاضا و مدیریت موجودی”

مدیریت بازار

بررسي تاثير عوامل بازاريابي دروني بر چابكي سازماني (مطالعه موردي : اداره كل راه و شهرسازي گيلان)

خلاصه مقاله:

پژوهش حاضر براي بررسي اثر عناصر بازاريابي دروني بر چابكي سازماني در اداره كل راه و شهرسازي گيلان به عنوان بنگاهي خدماتي انجام و ميخواهد مفهوم بازاريابي دروني را بعنوان عاملي موثر بر چابكي سازماني بررسي وآزمون نمايد. پرسشنامه از ادبيات پژوهش برگرفته ، براي اثبات روايي آن از نظر خبرگان استفاده گرديده است.روش پژوهش توصيفي از نوع همبستگي،جامعه آماري آن كاركنان سازمان فوق كه با روش نمونه گيري تصادفي 160 نفر آنها انتخاب و داده ها با نرم افزار SPSS تحليل گرديد. يافته هاي پژوهش حاكيست: بين بازاريابي دروني و چابكي سازماني رابطه مثبت و معني داري وجود دارد.

دانلود فایل

دانلود فایل”بررسي تاثير عوامل بازاريابي دروني بر چابكي سازماني (مطالعه موردي : اداره كل راه و شهرسازي گيلان)”

مدیریت بازار

تحقیق بررسي عملكرد سايت بازار بيز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتريان

دانلود تحقيق در مورد بررسي عملكرد سايت بازار بيز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتريان،
در قالب word و در 132 صفحه، قابل ويرايش، شامل:



فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه
طرح تحقيق
عنوان كامل پژوهش
هدف پژوهش 
بيان مسأله
اهميت مسأله (نظري- عملي)
سوال (ها) يا فرضيه‌ ها (هاي) پژوهش
مشخص كردن مقياس اندازه گيري متغيرها
مشخص كردن نقش متغيرها (باز خور)
طرح پژوهش
جامعه و گروه نمونه مورد بررسي 
روش نمونه برداري 
ابزارگردآوري داده‌ ها
روش گردآوري داده‌ ها
روش تجزيه و تحليل داده‌ ها


فصل دوم: ادبيات تحقيق

تعريف تجارت الكترونيكي (E Business)
سيستم‌ هاي اطلاعاتي ارتباطات الكترونيكي (ECS)
مفاهيم BPR براي تجارت الكترونيكي 
زمينه‌ هاي BPR براي تجارت الكترونيكي 
CRM و بازاريابي الكترونيكي 
چرا به CRM نياز است؟
سازگاري ERP با تجارت الكترونيكي
يكپارچگي اطلاعات الكترونيكي 
هم زماني الكترونيكي
همكاري جريان كار الكترونيكي
مدل هاي جديد تجاري 
استفاده از فن آوري اطلاعات IT در حلقه تأمين
تبليغات بازاريابي از طريق اينترنت
تشخيص مشتري هاي بالقوه
تشخيص نياز مشتري هاي بالقوه
جمع آوري سفارش
دريافت پول در فروشگاه هاي الكترونيكي
دريافت پول از طريق كارت هاي اعتباري
مدل فروش تاجر به تاجر (B2B)
مستندات مورد انتقال
تفاوت با انتقال الكترونيك وجوه و پست الكترونيك
مزاياي مبادله الكترونيك داده‌ها
بازاریابی الکترونیک چیست؟ 
بانكداري الكترونيك
مروري بر ويژگي‌ هاي بانكداري اينترنتي
مزاياي بانك‌ هاي صددرصد اينترنتي 
نبودن بعضي از خدمات ويژه 
مشاور مالي
مواظب هيولاي كارمزد باشيد!
ساير خدمات بانكي
چهار اصل اساسي در ايجاد يك شعبه اينترنتي 
شناخت اقتصاد اينترنتي

فصل سوم: روش تحقيق
مصاحبه با مديران سايت
جامعه آماري
منابع اطلاعات

فصل چهارم: جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده‌ ها 
جمع آوري اطلاعات و تجزيه و تحليل داده‌ ها 
بررسي فرضيه ها
تحليل يافته هاي مصاحبه اي
مديران
برنامه نويسان
تبليغات

فصل پنجم: نتيجه‌گيري و پيشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات

منابع و مأخذ
ضمائم و نمودارها


مقدمه تحقيق:
بشر از ديرباز براي رفع نيازهاي خود، اقدام به مبادله كالا و خدمات نمود، با مرور زمان و با پيشرفت علم، نحوه تبادل كالاها و خدمات، از روش خود كفايي به مبادله پاياپاي تبديل شد. با اختراع پول روزنه جديدي، در جهت پيشرفت انسان به سوي راحتي بيشتر گشوده شد. با وارد شدن علم به اين چرخه، و ظهور علم اقتصاد و روش‌هاي مختلف تبادل كالاها و خدمات، تجارت جهاني پاي به عرصه اي گذاشت كه هر روز پيشرفت آن قابل ملاحظه بوده و امروزه با جهاني شدن و تبديل دنيا به دهكده جهاني، راهي جز يافتن راه هاي سريع، موثر و كم هزينه وجود ندارد. 
با ظهور اينترنت، اين گام اساسي برداشته شد و عمل تبادل الكترونيكي داده‌ها يا  EDI  به عنوان سرمنشاء تجارت الكترونيكي، دوره جديدي از اقتصاد و تجارت را رقم زده است. امروزه تمامي‌ كشورها و سازمان‌ ها براي بقا بايد در تجارت الكترونيكي وارد شده، امور خود را به صورت اينترنتي و با استفاده از خدمات شبكه انجام دهند.
در اين پژوهش سعي شده با بررسي عملكرد يكي از پيشتازان اين امر در ايران، چگونگي ورود به اين بازار را بررسي نماييم. اميد است اين پژوهش راه گشايي باشد براي كساني كه تمايل به ورود به اين عرصه را دارند.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسي عملكرد سايت بازار بيز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتريان”

مدیریت بازار

تحقيق پيرامون بازار خودرو

شمار خودرو در بازار كليه كشورهاي عضو گروه ASEAN با نيل به رشد 12 درصدي
در سال 2003 از مرز يك‌و‌نيم ميليون فراتر رفته، به‌طوري كه ميزان رشد در
اين مناطق جز كشور مالزي به حد نسبتا خوبي رسيده است. مناطق مزبور، سال
گذشته دچار مشكلات عمده‌اي همچون شيوع بيماري سارس و تشديد فعاليت‌هاي
تروريستي بوده‌اند كه اين مسائل به طبع روي رشد بازارهاي صادراتي اين مناطق
تاثير بسيار منفي داشته است.
پايين بودن نرخ بهره بانكي، سطح تقاضاي
مصرف كنندگان را در سال 2003 افزايش داد. بازتاب رشد بالاي اقتصاد منطقه در
سال گذشته با افزايش اعتماد به نفس مصرف‌كننده، بالا رفتن بازار بورس و
افت كردن نرخ بهره جان بيشتري گرفت. بدين ترتيب، مصرف كنندگان روز به روز
به منابع مالي جهت انجام خريدهاي خود دستيابي آسانتري پيدا مي‌كردند. اما
از آنجايي كه بدهي‌هاي داخلي دستخوش افزايش روزافزون بوده است، روي هم رفته
اين دستاورد جهت رشد بيشتر چندان مهم تلقي نمي‌شود. كمپاني‌هاي تويوتا و
هوندا كه به ترتيب مدل «ويوس» و «سيتي» را از اواخر سال 2002 در سراسر
منطقه عرضه كردند بيشترين سود را از سطح بالاي تقاضاي منطقه‌اي بردند.
سال
گذشته تايلند به عنوان بزرگترين بازار در ميان بازارهاي ASEAN شناخته شد
كه از رشد بالا و غيرمنتظره 30 درصدي برخوردار بود. رشد اقتصادي 4/6 درصدي
تايلند، بيشتر يادآور سال‌هاي شكوفايي اواسط دهه 1990 اين كشور محسوب
مي‌شد، از طرفي كشور سنگاپور درست در زماني كه در حال خروج از خسارت جهاني
مربوط به بازارهاي جهاني تكنولوژي اطلاعات بود به بدترين وجه ممكن آسيب ديد
كه اين آسيب به واسطه گرفتاري در دام بيماري سارس حادث شد. نرخ رشد توليد
ناخالص داخلي سنگاپور 8/0 اعلام شد؛ اگر چه بازار خودرو به ندرت نقاط ضعف و
قوت حاصله را در اقتصاد واقعي كشور منعكس مي‌كند، اندونزي كه يكي ديگر از
كشورهاي عضو ASEAN به حساب مي‌آيد آهنگ رشد و توسعه اقتصادي چندان سريع
نيست. ولي مصرف‌كنندگان داخل اين كشور با برنامه‌هاي جذابي همچون «صندوق
اندوخته نقدي خودرو» خريدهاي چشمگيري كردند.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقيق پيرامون بازار خودرو”