پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها
در 22 اسلاید
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
فصل اول:
پیش به سوی موفقیت
کسب اعتماد به نفس
ممارست و خودآموزی
به کارگیری تجهیزات الکترونیکی
کاستن از کاغذبازی
فصل دوم:
آیا مشتری خود را می شناسید؟
جلب رضایت مشتری
رفتار با مشتری
طرح کردن سوالات کلیدی
نحوه تماس با مشتریان
هدایت بحث
فصل سوم:
ارتباط از طریق نامه
از ملاقات ها بیشترین استفاده را ببرید
تشویق به اقدام
شناساندن علامت تجاری
قاعده ایدکا
قطعی کردن معامله
مذاکره درباره شرایط فروش
موفقیت در فروش
نحوه معرفی
فصل چهارم:
اداره کردن تماس های تلفنی
به کارگیری برنامه های تشویقی
تعیین هدف و دادن پاداش
تقویت روحیه کاری
تمرین فروش از طریق ایفای نقش
گسترش معلومات
نحوه اداره کردن گروه های فروش
توضیحات:
اگر شما صاحب کسب و کار هستید:
اگر
فروشنده، مغازه دار، کارمند، کارگر، محصل، استاد، پزشک، کارآفرین،
مدیر و حتی اگر بیکار هستید این جزوه را دانلود و مطالعه کنید.
در این جزوه روش هایی به
شما خواهیم آموخت که در ارتباط شما با دیگران، به ویژه در زمینه برخورد با
هر مشتری هر محصولی کاملاً مفید و موثر است و سوددهی شما را چند برابر خواهد
کرد
مطالب جزوه به صورتی است که شما را علاقه مند می کند تا آخر مطالعه کنید و حتی چندین بار به مرور و تکرار بپردازید.
به خصوص به کلیه شرکت ها چه خصوصی چه دولتی پیشنهاد می شود این جزوه را تهیه و به کارمندان جهت مطالعه داده شود.
اگر
محل کسب و کار شما در بهترین مکان و شلوغ ترین جای شهر نیز باشد، ولی از
روش های ارتباط موثر و فروش موفق اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید به هدف
خود دست نخواهید یافت.
ارتباطات خود با دیگران را کنترل و هدف دار نمایید.
مزايا مطالعه فروش موفق برای شرکت ها و کلیه صاحبان حقیقی و حقوقی کسب و کار:
با
عنايت به ضرورت توسعه اين روش از آموزش لذا بر آن شديم تا مزايای آموزش
الكترونيك را براي مديران شرکت ها و صاحبان کسب و کار تشريح نماییم.
به دليل
ماهيت جغرافياي و هزینه های بالای برگزاری دوره های آموزشی، به منظور تسريع
در امر ارتقای سطح دانش نيروي انساني و با هدف كاهش هزينه امري اجتناب
ناپذير مي باشد.
مزاياي آموزش الكترونيك:
1. استفاده بهينه از زمان
2. كاهش هزينه ها
3. ارائه مطالب جامع مورد نياز برای هر نوع شغل و کسب و کار
4. فرهنگ سازي مناسب در امر فروش
5. افزايش سرعت فروش
6. امكان توسعه با هزينه هاي كمتر
7. عدم محدوديت مكاني و زمان آموزش
8. قابليت تكرار پذيري و جبران مشكلات احتمالي
9. استحكام و انسجام مطالب ارائه شده بهعلت وجود امكان بازبيني مكرر محتوا
10. مناسب و کاملا مفید برای تمامی افراد جامعه
دانلود پاورپوینت در مورد فنون فروش،
برنامه ریزی تقاضا
جایگاه مدیریت تقاضا
برنامه ریزی تولید
ورودی های برنامه ریزی تولید
خروجی های برنامه ریزی تولید
تعدیل ظرفیت میان مدت
مدیریت تقاضا
مدیریت تقاضا و برنامه ریزی تولید
پیش بینی به عنوان بخشی از برنامه استراتژی کسب و کار
ورودی های پیش بینی
روش های پیش بینی
خروجی های پیش بینی
تیم مدیریت
پیش بینی فروش
خطاهای پیش بینی و بازخوردها
استراتژی های کسب و کار
و …
خلاصه مقاله:
پژوهش حاضر براي بررسي اثر عناصر بازاريابي دروني بر چابكي سازماني در اداره كل راه و شهرسازي گيلان به عنوان بنگاهي خدماتي انجام و ميخواهد مفهوم بازاريابي دروني را بعنوان عاملي موثر بر چابكي سازماني بررسي وآزمون نمايد. پرسشنامه از ادبيات پژوهش برگرفته ، براي اثبات روايي آن از نظر خبرگان استفاده گرديده است.روش پژوهش توصيفي از نوع همبستگي،جامعه آماري آن كاركنان سازمان فوق كه با روش نمونه گيري تصادفي 160 نفر آنها انتخاب و داده ها با نرم افزار SPSS تحليل گرديد. يافته هاي پژوهش حاكيست: بين بازاريابي دروني و چابكي سازماني رابطه مثبت و معني داري وجود دارد.
مقدمه
طرح تحقيق
عنوان كامل پژوهش
هدف پژوهش
بيان مسأله
اهميت مسأله (نظري- عملي)
سوال (ها) يا فرضيه ها (هاي) پژوهش
مشخص كردن مقياس اندازه گيري متغيرها
مشخص كردن نقش متغيرها (باز خور)
طرح پژوهش
جامعه و گروه نمونه مورد بررسي
روش نمونه برداري
ابزارگردآوري داده ها
روش گردآوري داده ها
روش تجزيه و تحليل داده ها
دانلود فایل”تحقیق بررسي عملكرد سايت بازار بيز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتريان”
شمار خودرو در بازار كليه كشورهاي عضو گروه ASEAN با نيل به رشد 12 درصدي
در سال 2003 از مرز يكونيم ميليون فراتر رفته، بهطوري كه ميزان رشد در
اين مناطق جز كشور مالزي به حد نسبتا خوبي رسيده است. مناطق مزبور، سال
گذشته دچار مشكلات عمدهاي همچون شيوع بيماري سارس و تشديد فعاليتهاي
تروريستي بودهاند كه اين مسائل به طبع روي رشد بازارهاي صادراتي اين مناطق
تاثير بسيار منفي داشته است.
پايين بودن نرخ بهره بانكي، سطح تقاضاي
مصرف كنندگان را در سال 2003 افزايش داد. بازتاب رشد بالاي اقتصاد منطقه در
سال گذشته با افزايش اعتماد به نفس مصرفكننده، بالا رفتن بازار بورس و
افت كردن نرخ بهره جان بيشتري گرفت. بدين ترتيب، مصرف كنندگان روز به روز
به منابع مالي جهت انجام خريدهاي خود دستيابي آسانتري پيدا ميكردند. اما
از آنجايي كه بدهيهاي داخلي دستخوش افزايش روزافزون بوده است، روي هم رفته
اين دستاورد جهت رشد بيشتر چندان مهم تلقي نميشود. كمپانيهاي تويوتا و
هوندا كه به ترتيب مدل «ويوس» و «سيتي» را از اواخر سال 2002 در سراسر
منطقه عرضه كردند بيشترين سود را از سطح بالاي تقاضاي منطقهاي بردند.
سال
گذشته تايلند به عنوان بزرگترين بازار در ميان بازارهاي ASEAN شناخته شد
كه از رشد بالا و غيرمنتظره 30 درصدي برخوردار بود. رشد اقتصادي 4/6 درصدي
تايلند، بيشتر يادآور سالهاي شكوفايي اواسط دهه 1990 اين كشور محسوب
ميشد، از طرفي كشور سنگاپور درست در زماني كه در حال خروج از خسارت جهاني
مربوط به بازارهاي جهاني تكنولوژي اطلاعات بود به بدترين وجه ممكن آسيب ديد
كه اين آسيب به واسطه گرفتاري در دام بيماري سارس حادث شد. نرخ رشد توليد
ناخالص داخلي سنگاپور 8/0 اعلام شد؛ اگر چه بازار خودرو به ندرت نقاط ضعف و
قوت حاصله را در اقتصاد واقعي كشور منعكس ميكند، اندونزي كه يكي ديگر از
كشورهاي عضو ASEAN به حساب ميآيد آهنگ رشد و توسعه اقتصادي چندان سريع
نيست. ولي مصرفكنندگان داخل اين كشور با برنامههاي جذابي همچون «صندوق
اندوخته نقدي خودرو» خريدهاي چشمگيري كردند.