مدیریت رقابت

پاورپوینت رقابتی بودن

دانلود پاورپوینت با موضوع رقابتی بودن،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعاریف و شاخص های رقابتی بودن
مدیریت تکنولوژی و رقابت جهانی
مقایسه ای بین رقابتی بودن بین الملل
رشد واقعی و بلندمدت استاندارد زندگی
رتبه صادرات در کشورهای در حال توسعه و صنعتی
رتبه توان رقابتی کشورها
رقابتی شدن کشورها در سطح خرد
ویژگی های یک شرکت موفق

توضیحات:
این
فایل  شامل پاورپوینتی با عنوان ‘رقابتی بودن’ بوده و در 34 اسلاید، همراه
با تصاویر و توضیحات کامل طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در
کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت
تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به
مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و
جمله بندی رعایت گردیده است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت رقابتی بودن”

مدیریت رقابت

تحقیق مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهاي داخلي و خارجي)

دانلود تحقیق با موضوع مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهاي داخلي و خارجي)،
در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
منابع داخلي و مزيت رقابتي
منابع مالی
تجزيه و تحليل زنجيره ارزش
نقاط قوت و ضعف داخلي
جايگاه بررسي نقاط قوت و ضعف در فرآيند برنامه‌ريزي استراتژيك
كارت امتيازي متوازن: وجه مشتريان
مدل عمومي ارزش ايجاد شده براي مشتريان
تبيين بازار مشتري
و …

بخشی از متن تحقیق:
منابع داخلي و مزيت رقابتي:
منابع و توانايي‌هايي كه مي‌تواند منجر به مزيت رقابتي شود، در هر كار و فعاليتي متفاوت است و حتي مي‌تواند در حول زمان متغير باشد. بطور كلي منابع و توانايي‌هاي داخلي سازمان به چهار دسته كلي تقسيم مي‌شوند كه عباتند از:
منابع
مالي، فيزيكي، انساني و سازماني.

در اصل توانائي‌ها و منابع جزء عوامل قوت
سازماني شمرده مي‌شوند كه مي‌تواند به مزيت رقابتي تبديل شوند، در صورتي كه
سه شرط زير تحقق يابد:
1- منابع و توانايي‌ها با ارزش باشند.
اين‌ ها
اجازه مي‌دهند كه شركت از فرصت‌هايش بهره‌برداري كند و با تهديدها را خنثي
كند. براي مثال شركت سوني توانسته است كه توانايي طراحي، ساخت و فروش وسايل
الكترونيكي خود را توسعه دهد. اين توانايي براي سهامداران خارجي مثل
فروشندگان با ارزش است. 

2- منابع و توانايي‌ها منحصربه فرد باشند.
اگر
يك سازمان، تنها سازماني باشد كه از يك توانايي برخوردار است، در اين صورت
آن توانايي منبع مزيت رقابتي براي آن سازمان مي‌باشد، ولي اگر …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهاي داخلي و خارجي)”

مدیریت رقابت

پاورپوینت فرآيند رقابتي و بنگاه هاي قيمت پذير

دانلود پاورپوینت با موضوع فرآيند رقابتي و بنگاه هاي قيمت پذير،
در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
قيمت‌پذيرها و قيمت‌گذارها
چرا قيمت‌پذيرها را مطالعه مي‌کنيم؟
شرايطي که بنگاه‌ها قيمت‌پذير مي‌شوند
منحني تقاضاي قيمت‌پذير
توليد در کوتاه مدت
درآمد نهايي
حداکثر ساختن سود در بنگاه قيمت‌پذير
روش درآمد کل/ هزينه کل
و …
بخشی از متن پاورپوینت:

قيمت‌پذيرها:
قيمت‌پذيرها محصولات يکساني توليد مي‌کنند و هر عرضه‌کننده در مقايسه با کل بازار کوچک است.
1) هر فروشنده تاثير اندکي بر قيمت بازار دارد.
2) هر بنگاه مي‌تواند هر اندازه مايل است در قيمت بازار بفروشد.
3) هيچ بنگاهي نمي‌تواند در قيمت بالاتر از قيمت بالا محصول بفروشد.

و …

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت فرآيند رقابتي و بنگاه هاي قيمت پذير”

مدیریت رقابت

تحقیق رقابت در بازار كار (جذب منابع مالي و فروش كالا)

دانلود تحقیق با موضوع رقابت در بازار كار (جذب منابع مالي و فروش كالا)،
در قالب word و در 95 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

منابع داخلي و مزيت رقابتي
منابع مالي
تجزيه و تحليل زنجيره ارزش
نقاط قوت و ضعف داخلي
رابطه بين واحدهاي وظيفه‌اي سازمان
يكپارچگي استراتژي و فرهنگ
فهرستي از پرسش‌هاي مربوط به بررسي عوامل داخلي
ارتباط معيارهاي سنجش با استراتژي سازمان
و …

بخشی از متن تحقیق:

منابع داخلي و مزيت رقابتي:
منابع و توانايي‌هايي كه مي‌تواند منجر به مزيت رقابتي شود، در هر كار و فعاليتي متفاوت است و حتي مي‌تواند در حول زمان متغير باشد.

بطور كلي منابع و توانايي‌هاي داخلي سازمان به چهار دسته كلي تقسيم مي‌شوند كه عباتند از:
منابع مالي، فيزيكي، انساني و سازماني.

در اصل توانایي‌ها و منابع، جزء عوامل قوت سازماني شمرده مي‌شوند كه مي‌تواند به مزيت رقابتي تبديل شوند در صورتي كه سه شرط زير تحقق يابد:
1- منابع و توانايي‌ها با ارزش باشند.
اين‌ها اجازه مي‌دهند كه شركت از فرصت‌هايش بهره‌برداري كند و با تهديدها را خنثي كند. براي مثال شركت سوني توانسته است كه توانايي طراحي، ساخت و فروش وسايل الكترونيكي خود را توسعه دهد. اين توانايي براي سهامداران خارجي مثل فروشندگان با ارزش است.

2- منابع و توانايي‌ها منحصربه فرد باشند.
اگر يك سازمان، تنها سازماني باشد كه از يك توانايي برخوردار است در اين صورت آن توانايي منبع مزيت رقابتي براي آن سازمان مي‌باشد، ولي اگر سازمان‌هاي متعددي يك منبع و يا توانايي مشخص را دارا باشند، در اين صورت آن سازمان‌ها، مشابهت در رقابت دارند و هيچ كدام مزيتي بر ديگري ندارد.

3- منابع و توانايي‌ها به سختي قابل تقليد باشند.
شركت‌هاي رقيب با تقليد از يك منبع و يا توانايي موجب زيان شركت پيشتاز مي‌شوند. اگر در ايجاد سود‌آوري مزيت شركت ماندگار باشد سود با ارزش‌تر خواهد بود. پس مي‌توان گفت كه شركتي ‌مي‌تواند از مزيت رقابتي بلندمدت استفاده كند كه شركت‌هاي رقيب نتوانند از آن تقليد نمايند. براي مثال …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق رقابت در بازار كار (جذب منابع مالي و فروش كالا)”

مدیریت رقابت

پاورپوینت با موضوع هوشمندی رقابتی

پاورپوینت با موضوع هوشمندی رقابتی

زیبا و کاربردی در 57 اسلاید

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت با موضوع هوشمندی رقابتی”