دانلود فایل”کد فیلتر ایچیموکو سایت tsetmc (بورس اوراق بهادار)”
دسته: مدیریت ریسک
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
پاورپوینت مديريت ريسك
در قالب ppt و در 62 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بخشی از متن پاورپوینت:
– ضرورت مديريت ريسك risk management
– تفاوت ريسك با عدم اطمينان uncertainty يا احتمال خسارت chance of loss
– تفاوت ريسك خالص pure risk از ريسك برد و باخت speculative risk
– هزينه اقتصادي ريسكهاي واقعي
– شش گام اصلي در مديريت ريسك
– نياز به مصالحه tradeoff در مديريت ريسک
مدیریت ریسک
پاورپوینت مدیریت ریسک (در نظام سلامت)
1- ریسکهای شناخته شده Known Risks:
ریسکهایی که هم خودشان و هم تأثیرشان شناخته شده هستند.
ریسکهایی که وجودشان شناخته شده امّا حدود و تأثیر آنها در پروژه ناشناخته است.
3- نامعلومهای ناشناخته Unknown Unknowns:
آن دسته از ریسکهایی که نه وجودشان و نه تأثیرشان شناخته شده است.
تحقیق مدیریت ریسک
پاورپوینت مدیریت ریسک و مهندسی ارزش
مدیریت ریسک
نقش مدیریت ریسک پروژه ها در کاهش احتمال بروز ادعا
دانلود پاورپوینت با موضوع نقش مدیریت ریسک پروژه ها در کاهش احتمال بروز ادعا،
در قالب ppt و در 6 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
عوامل تشدیدکننده ریسک در پروژه
نتایج عدم مدیریت ریسک در پروژه ها
موانع توزیع ریسک میان کارفرما و پیمانکار در ایران
یکی از مدل های تجربه شده در پروژه ها جهت کاهش ریسک
نتایج کاهش ریسک
دانلود فایل”نقش مدیریت ریسک پروژه ها در کاهش احتمال بروز ادعا”
روش هاي شناسایی ریسک در پروژه هاي ساخت
تحقیق تحلیل و مدیریت ریسک
در قالب word و در 47 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مدیریت ریسک
تعریف ریسک و انواع فرعی آن
انواع ریسک
عناصر اصلی ریسک
ریسک استراتژیک و عملیاتی
پارادایم مدیریت ریسک
استراتژیهای مدیریت ریسک
مهندسی ارزش و مدیریت ریسک
گفت وگوی مدیرعامل شرکت کامپیوکو با دنیای اقتصاد
مدیریت ریسک در فارکس
جمعبندی
منابع
بخشی از متن تحقیق:
تحولات عمده در محیط کسب و کار، مثل جهانی شدن کسب و کار و سرعت بالای تغییرات در فناوری، باعث افزایش رقابت و دشواری مدیریت در سازمانها گردیده است. در محیط کسب و کار امروز، مدیریت و کارکنان میبایست توانایی برخورد با روابط درونی و وابستگیهای مبهم و بغرنج میان فناوری، دادهها، وظایف، فعالیتها، فرآیندها و افراد را دارا باشند. در چنین محیطهای پیچیدهای، سازمانها نیازمند مدیرانی هستند که این پیچیدگیهای ذاتی را در زمان تصمیمگیریهای مهمشان لحاظ و تفکیک کنند. مدیریت ریسک مؤثر که بر مبنای یک اصول مفهومی معتبر قرار دارد، بخش مهمی از این فرآیند تصمیمگیری را تشکیل می دهد. در این تحقیق این اصول بوسیله شناسایی عناصر اصلی ریسک و بررسی چگونگی تأثیر بالقوه این عناصر در موفقیت سازمانها و چگونگی مقابله و مدیریت ریسک ها مورد بحث قرار میگیرد.
بهطور کلی، مدیریت ریسک، فرآیند سنجش یا ارزیابی ریسک و سپس طرح استراتژیهایی برای اداره ریسک است. در مجموع، استراتژیهای بهکار رفته شامل: انتقال ریسک به بخشهای دیگر، اجتناب از ریسک، کاهش اثرات منفی ریسک، و پذیرش قسمتی یا تمامی پیامدهای یک ریسک خاص هستند. مدیریت ریسک سنتی، تمرکزش روی ریسکهای جلوگیری کننده از علل قانونی و …
پاورپوینت مدیریت خطر (ریسک) در بهداشت و درمان
– هر سال در بریتانیا10 ٪ از پذیرش = 900،000 بیماران مبتلا
– حدود 1 بیلیون پونددر سال صرف هزینه های اقامت اضافی در بیمارستان
– به طور متوسط 8.5 تخت روز اضافی
– 400 نفر می میرند و یا به طور جدی در حوادث مربوط به دستگاه های پزشکی مجروح میشوند
– 450 میلیون پوند غفلت بالینی
– بیش از 1 بیلیون پوند صرف عفونتهای بیمارستانی
و …