مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

دانلود پاورپوینت در مورد آزمون و انتخاب کارکنان،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اصول آزمون و انتخاب کارکنان
اهمیت دقت در گزینش، معتبر بودن آزمون
قابل اعتماد بودن آزمون
شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون
رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون
شیوه تعیین معتبر بودن یک آزمون
استفاده از آزمون ها در عمل چگونه می توان در عمل افراد را آزمود؟
گزینش 
مرکز ارزیابی مدیریت 
مصاحبه با کارکنان آینده 
انواع مصاحبه
مصاحبه ها تا چه اندازه مفید هستند؟
شیوه اجتناب از اشتباهات متداول به هنگام مصاحبه  
رهنمود هایی برای انجام دادن یک مصاحبه  
استفاده از سایر روش ها برای انتخاب کارکنان
بررسی سابقه و تماس با معرف ها
آزمون صداقت گفتار، کشف نادرستی
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان”

مدیریت منابع انسانی

کارمندیابی، جذب و گزینش نیروی کاری

دانلود پاورپوینت با موضوع کارمندیابی، جذب و گزینش نیروی کاری،

در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

کارمندیابی
روش های کارمندیابی
جذب
گزینش
نکته
گام های گزینش
مراحل مختلف فرآیند انتخاب
اصول اولیه آزمون های استخدامی
اهداف مصاحبه های استخدامی
انواع مصاحبه های استخدامی
سیاست های مصاحبه
معیارهای گزینش
دانلود فایل

دانلود فایل”کارمندیابی، جذب و گزینش نیروی کاری”

مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی

دانلود پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی،
در قالب  pptx و در 231 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: مدیریت منابع انسانی: امروز
مدیریت منابع انسانی چیست؟
چرا برای همه مدیران ، مدیریت منابع انسانی از اهمیت ویژهای برخوردار است؟
صف و ستاد در مدیریت منابع انسانی
اختیارات صف و ستاد
مسئولیت های مدیر صفی (به عنوان مدیر منابع انسانی)
دایره منابع انسانی و مسئولیت های مدیریت منابع انسانی
وظایف مدیران متخصص در منابع انسانی
محیط در حال تغییر مدیریت منابع انسانی
ناهمگونی نیروی کار
جهانی شدن
روند و ماهیت کار
روند های سیاسی و حقوقی
نقش در حال تغییر مدیریت منابع انسانی
افزایش شدید بهره وری و مدیریت منابع انسانی
واکنش های مدیریت منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی و سازمان های خدماتی
مدیریت منابع انسانی و تعهد کارکنان
مدیریت منابع انسانی و راهبرد های شرکت
برنامه ریزی راهبردی و مدیریت منابع انسانی
ماهیت برنامه ریزی راهبردی
کسب مزیت رقابتی
مدیریت منابع انسانی در زمان کنونی
مدیریت راهبردی منابع انسانی
نقش مدیریت منابع انسانی به عنوان یک شریک راهبردی
نقش مدیریت منابع انسانی در تدوین راهبردها
نقش مدیریت منابع انسانی در اجرای راهبردها
آینده دایره منابع انسانی از نظر راهبردی

فصل دوم: برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی
تعریف تجزیه و تحلیل شغل
روش های جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل شغل
دفترچه فعالیت های روزانه
روش های دیگر تجزیه و تحلیل شغل
پرسش نامه تجزیه و تحلیل پست (مقام، سمت)
نوشتن شرح شغل
نوشتن ویژگی های شغل (شرایط احراز شغل)
تجزیه و تحلیل شغل در دنیای ”بدون شغل“
آینده شرح شغل
کارمند یابی و فر ایند انتخاب
برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی
پیش بینی تقاضای نیروی کار
پیش بینی عرضه نیرو ی کار از منابع داخلی سازمان
منابع داخلی نیروی کار
پیش بینی عرضه نیروی کار از منابع خارج از سازمان
کارمند یابی (شناسائی داوطلبان واجد شرایط)
سازمان های کاریاب به عنوان یک منبع تامین نیروی کار
کارگران موقت
سازمان های تامین کننده مدیران اجرائی به عنوان منبع تامین کننده نیروی انسانی
دانشگاه ها به عنوان منابع تامین نیروی کار
استخدام به هنگام تحصیل (گرفتن کمک هزینه تحصیلی)
معرف ها و مراجعه شخصی، به عنوان منابع تامین کننده نیروی کار
جذب نیرو از طریق شبکه اینترنت
استخدام نیروی کار ناهمگون
تدوین و استفاده از فرم درخواست کار
فرصت برابر و فرم درخواست کار

فصل سوم: آزمون و انتخاب کارکنان
اصول آزمون و انتخاب کارکنان
معتبر بودن آزمون
رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون
شیوه تعیین معتبر بودن یک آزمون
استفاده از آزمون ها در عمل
گزینش
مرکز ارزیابی مدیریت
مصاحبه با کارکنان آینده 
مصاحبه ها تا چه اندازه مفید هستند؟
شیوه اجتناب از اشتباهات متداول به هنگام مصاحبه
رهنمود هایی برای انجام دادن یک مصاحبه
استفاده از سایر روش ها برای انتخاب کارکنان
بررسی سابقه و تماس با معرف ها
آزمون صداقت گفتار
کشف نادرستی
کشف نادرستی

فصل چهارم: آموزش و توسعه ی نیروی انسانی
توجیه کارکنان (آشنا کردن افراد با سازمان)
فرایند آموزش
فرایند پنج مرحله ای آموزش وتوسعه
پنج مرحله در فرایند آموزش و توسعه
روش های آموزش
آموزش با هدف های ویژه
آموزش و توسعه مدیریت
الگوسازی رفتاری
مراکز درون شرکت
بهبود سازمانی
تشکیل سازمان های یادگیرنده
تغییر سازمانی
فرایند ده مرحله ای برای ایجاد تغییر در سازمان
ارزیابی آموزش و توسعه کارکنان
محاسبه اثرات آموزش

فصل پنجم: ارزیابی عملکرد
مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد
چه کسی باید این ارزیابی را انجام دهد؟
ارزیابی به وسیله زیر دستان
ارزیابی 360 درجه ای
روش های اصلی ارزیابی
روش توزیع اجباری
روش ثبت وقایع حساس
روش مقیاس رتبه بندی رفتاری
روش مدیریت بر مبنای هدف
ارزیابی عملکرد به کمک رایانه
نظارت بر عملکرد کارکنان با استفاده از رایانه
مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی
گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش
حل مساله های متداول ارزیابی
مسایل حقوقی در ارزیابی عملکرد
قابل دفاع بودن سیستم ارزیابی

فصل ششم: جبران خدمت کارکنان
عوامل حاکم بر میزان پرداخت
تاثیر اتحادیه های کار گری بر جبران خدمت کارکنان
سیاست های جبران خدمت
مراحل تعیین میزان پرداخت
تعیین ارزش هر شغل ارزیابی شغل
انجام تحقیق پیمایشی در مورد حقوق
دسته بندی مشاغل مشابه در درجه (گروه) های حقوقی
قیمت گذاری هر درجه (گروه)- منحنی دستمزدها
تعیین دامنه (حداقل و حداکثر) مزد هر درجه (گروه) شغلی
قیمت گذاری شغل های مدیریتی و تخصصی
روش رتبه بندی برای ارزیابی مشاغل
روند کنونی در جبران خدمت کارکنان
برنامه های پرداخت انگیزشی
برنامه های پرداخت بر مبنای قطعه کاری
برنامه های پرداخت انگیزشی برای تیم یا گروه
پرداخت های انگیزشی برای مدیران و مقامات اجرایی
برنامه های پرداخت بر مبنای ریسک
مزایای کارکنان
مزایای بیمه
مزایای بازنشستگی
خدماتی که به کارکنان ارائه داده می شود
برنامه های مبتنی بر مزایای انعطاف پذیر
واگذاری امور مربوط به مزایای کارکنان

فصل هفتم: مدیریت روابط کار و مذاکرات دسته جمعی
جنبش کارگری
چرا کارگران سازمان دهی می نمایند؟
اتحادیه ها چه می خواهند؟چه هدف هایی دارند؟
فدراسیون کارگران آمریکا و کنگره سازمان های صنعتی
اتحادیه ها و قانون
دوره تقویت اتحادیه ها
قانون ناریس _ لاگاردیا (1932)و قانون روابط ملی کار (1935)
دوره تجدید نظر در فرایند تقویت اتحادیه ها و تصویب مقررات: قانون تفت – هارلی
دوره تدوین قوانین مفصل در باره امور داخلی اتحادیه ها: قانون لندرام- گریفین (1959)
حرکت اتحادیه ها و انتخابات
نقش سرپرستان
لغو پروانه انتخابات: هنگامی که کارکنان تصمیم به خروج از اتحادیه می گیرند.
فرایند مذاکره دسته جمعی
مذاکره دسته جمعی چیست؟
مقصود از حسن نیت چیست؟
در چه زمانی مذاکره با حسن نیت انجام نمی شود؟
تیم مذاکره کننده
مراحل مذاکره
بن بست، میانجیگری و اعتصاب ها
مفاد قرارداد
اتحادیه های کارگری پس از این چه خواهند کرد؟
آیا برنامه های مشارکت کارکنان ، قوانین کار را نقض می کند؟

فصل هشتم: ارزش مدیریت مسیر های شغلی و رفتار های منصفانه
سنگ بنای رفتار های منصفانه: چرا باید با کارکنان رفتاری منصفانه داشت؟
ایجاد ارتباطات دو طرفه
برنامه های تشویق به ابراز نظر
برنامه هائی که مسیر بالا به پایین می پیمایند
رفتار منصفانه تضمین شده و اجرای مقررات انضباطی در باره کارکنان
رسیدگی به شکایت ها
رعایت انصاف در مقررات انضباطی
رهنمودهایی در اجرای مقررات انضباطی
مقررات انضباطی بدون تنبیه
تجاوز به حریم شخصی کارکنان با سیستم های الکترونیک
مدیریت بر فرایند اخراج کارکنان
فراهم شدن زمینه های اخراج
دادخواهی نسبت به اخراج های نادرست (اخراج به ناحق)
مصاحبه جهت اخراج فرد
مدیریت مسیر شغلی: از استخدام تا بازنشستگی
اداره امور نخستین گام ها در فرایند مدیریت مسیر شغلی
مدیریت فرایند ارتقای مقام و نقل و انتقال
منتظر خدمت کردن و قانون مربوط به بستن کارخانه
سازگاری با فرایند کاهش نیرو و ادغام شرکت ها
بازنشستگی

فصل نهم: سلامتی و ایمنی کارکنان
بهداشت و ایمنی کارکنان : کلیات
اهمیت موضوع بهداشت و ایمنی کارکنان
خلاصه ای از قانون ایمنی کار
سازمان تامین بهداشت و ایمنی کار
مسئولیت ها و حقوق کارفرمایان و کارکنان
علل حوادث
اعمال ناسالم
شیوه جلوگیری از حوادث
تاکید بر ایمنی
اجرای سیاست مبتنی بر ایمنی
تعیین هدف هایی جهت کاهش دادن زیان های خاص
بررسی های مرتب در مورد بهداشت و ایمنی
نظارت بر کار جهت کاهش دادن بار اضافی و تنش یا فشار روانی
بهداشت کارکنان: مسایل و راه حل ها
مسائلی درباره تنش های شغلی و فرو ماندن کارکنان: تنش
کاهش دادن فشار های روانی ناشی از کار
برای جلوگیری از این نوع تنش یا فشار روانی (فرو ماندن) چه باید کرد؟
مساله های ناشی از کار با رایانه و شیوه های پرهیز از آن ها
بیماری ایدز در محل کار
سیگار کشیدن در محل کار
برخورد با خشونت در محل کار



توضیحات:
کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی، از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در مقطع کارشناسی و درس مدیریت منابع انسانی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کل این کتاب می باشد که در حجم 231 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر محمد اعرابی”

مدیریت منابع انسانی

تحقیق مدیریت منابع انسانی

دانلود تحقیق با موضوع مدیریت منابع انسانی،
در قالب word و در 97 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بیان مساله
اهميت و ضرورت تحقيق
اهداف تحقیق
فرضيه و سؤالات تحقيق
فرضیه
سوالات
متغير مستقل
متغیر وابسته
قلمرو موضوع
قلمرو مکانی
قلمرو زمانی
و …


مقدمه تحقیق:
نيروي انساني موجود در هر جامعه، عامل اساسي و تعيين كننده اي است كه با شركت مستقيم در توليد و خدمات يا به صورت اعمال تراوشات فكري در انواع فعاليت ها، موجبات توسعه و پيشرفت اقتصادي و اجتماعي هر كشوري را فراهم مي سازد. عملكرد نيروي انساني به عنوان عامل اساسي بستگي به توانايي و انگيزش وي دارد.
توانايي ها و مهارت ها، تنها فرد را قادر مي سازد، عملكرد نيروي انساني به عنوان عامل اساسي بستگي به توانايي و انگيزش وي دارد.
توانايي ها و مهارت ها، تنها فرد را قادر مي سازد كه وظيفه اش را انجام دهد، اما براي اين كه او كارش را به نحو مطلوب انجام دهد، نياز به انگيزش دارد (مقدمي پور، 1378، 189) 
انگيزش، به معناي تحرك درآوردن رفتار فعال براي ارضاي نياز است. بعضي از نيازها مانند احتياح زيستي به آب و هوا، غذا، خواب، سرپناه جزو نيازهاي اوليه است و ساير نيازها را مي توان به عنوان نيازهاي ثانويه تلقي كرد كه مانند نياز به قدر و منزلت، مقام، وابستگي به ديگران، محبت و. موفقيت و … كه درجه شدت اين نيازها در اشخاص مختلف متفاوت است. (ايران نژاد، 1376، 376)
در تحقيق حاضر به دنبال آن هستيم كه نيازهاي كاركنان شركت را مورد مطالعه و بررسي قرار دهيم كه مهم ترين عامل مؤثر بر نظام انگيزش به شمار مي رود. در سنجش نيازهاي شديد كاركنان از مدل پنج طبقه اي سلسله مراتب نيازهاي مازلو كه به ترتيب عبارت اند از نيازهاي فيزيولوژيك، ايمني، امنيت، اجتماعي و تعلق، احترام و خودشكوفايي و همچنين نيازهاي آشكار ماري، تئوري دو عاملي هرزبرگ و تئوري مك كلند به عنوان الگو استفاده شده است.
تركيب نيازهاي شديد كاركنان، وضعيت انگيزشي آنان را نشان خواهد داد و با مطالعه و بررسي بيشتر مشخص خواهد گرديد كه سازمان مذكور تا چه حد به ارضاي اين نيازها توجه جدي دارد.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مدیریت منابع انسانی”

مدیریت منابع انسانی

تحقیق چالش هاي مديريت منابع انساني همراه با ترجمه انگلیسی

دانلود تحقیق با موضوع چالش هاي مديريت منابع انساني همراه با ترجمه انگلیسی،
در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تنوع محل کار
چالش تنوع محل کار
مدیریت تنوع محل کار
رویکرد انگیزشی
دست‌یابی اشتراکی
سیستم‌های اطلاعات اجرایی
و …


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
نقش مدیریت منابع انسانی است در حال تحول با تغییر در محیط بازار رقابتی و تحقق است که مدیریت منابع انسانی باید از یک نقش استراتژیک در موفقیت سازمان ایفا کند. شرکت‌ها و سازمان‌ها که تاکید خود را بر جذب و حفظ استعدادها ممکن است خود را در عواقب وخیم مشاهده قرار ندارد، به عنوان رقبای خود ممکن است آن‌ها را outplaying در مناقصه و استخدام منابع انسانی استراتژیک است.

با افزایش رقابت، به صورت محلی و یا در سطح جهان، سازمان باید قابل جرح و تعدیل یافته‌تر، انعطاف‌پذیر، چالاک و مشتری متمرکز شده موفق گردد و در درون این تغییر در محیط زیست، منابع انسانی حرفه‌ای است، به تحول یک شریک استراتژیک، ضامن کارمند یا حامی برای تبدیل شدن به و در محضر استاد تغییر در درون سازمان‌ها است. به منظور موفق شدن، باید به منابع انسانی کسب و کار تابع را با درک کامل از تصویر بزرگ سازمان رانده می‌شود و …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق چالش هاي مديريت منابع انساني همراه با ترجمه انگلیسی”

مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت توانمندسازي كاركنان: از تئوري تا عمل

دانلود پاورپوینت با موضوع توانمندسازي كاركنان: از تئوري تا عمل،
در قالب ppt و در 63 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معنای توانمندسازی
اهمیت توانمندسازی
نگاهي گذرا به پاره اي از مفاهيم توانمندسازي
كاربرد روزانه و عاميانه توانمندسازي
ابعادتوانمندسازي
پنج بعد كليدي توانمندسازي
اقدامات عملي براي توانمندکردن کارکنان
روش هاي توانمندسازي
ديدگاه توانمندسازي روانشناختي
مدل سازه هاي اثر بخشي
الزامات برنامه هاي توانمندسازي
چالش هاي موجود در توانمندسازي كاركنان
مهمترين فوايد اجرايي برنامه هاي توان افزايي
عوامل موثر در فرآيند توانمندسازي كاركنان
مطالعات تجربي ساير كشورها در زمینه توانمندسازی کارکنان
مطالعات تجربي در پارهاي از شركت ها چون كمپاني الكترونيك گرينفيلد
نگاهي بر اجراي طرح توانمندسازي كاركنان در شركت پارسلكو
نتايج توانمندسازي كاركنان در شركت پارسلكو Parcelco
چهار بعد اصلي و اساسي، که اجراي اين ابعاد به بهبود فعاليت ها و برنامه هاي توانمندسازي كمك می نماید.
نكات كليدي در مورد خلاقيت هاي كاري كاركنان
توانمند سازي كاركنان از طريق رشد تفكر سازماني
منطق قدرتمند و آسان تويوتا در خصوص نظام پيشنهادها
مديريت فكر يا مديريت پيشنهادها


قسمتی از متن پاورپوینت:
توانمندسازي، واگذاري اختيارات رسمي و قدرت قانوني به كاركنان است.
توانمندسازي فرايند توسعه است، باعث افزايش توان كاركنان براي حل مشكل، ارتقاي بينش سياسي و اجتماعي كاركنان شده و آنان قادرگردند تا عوامل محيطي را شناسايي و تحت كنترل بگيرند.
توانمندسازي اعطاي اختيار تصميم گيري به كاركنان به منظور افزايش كارايي آنان و ايفاي نقش مفيد در سازمان است.
توانمندسازي فقط دادن قدرت به كاركنان نيست، بلكه موجب مي شود كاركنان با فراگيري دانش، مهارت و انگيزه بتوانند عملكردشان را بهبود بخشند. توانمندسازي فرايندي ارزشي است كه از مديريت عالي سازمان تا پايين ترين رده امتداد مي يابد …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘توانمندسازي كاركنان: از تئوري تا عمل’ می باشد که در حجم 63 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت توانمندسازي كاركنان: از تئوري تا عمل”

مدیریت منابع انسانی

پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف تجزیه و تحلیل شغل
روش های جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل شغل
نوشتن شرح شغل
نوشتن ویژگی های شغل (شرایط احراز شغل)
تجزیه و تحلیل شغل در دنیای بدون شغل
آینده شرح شغل
کارمندیابی و فرآیند انتخاب
برنامه ریزی و پیش بینی نیروی انسانی
پیش بینی عرضه نیروی کار از منابع داخلی سازمان
منابع داخلی نیروی کار
پیش بینی عرضه نیروی کار از منابع خارج از سازمان
کارمندیابی (شناسائی داوطلبان واجد شرایط)
سازمان های کاریاب به عنوان یک منبع تامین نیروی کار
استخدام نیروی کار ناهمگون
تدوین و استفاده از فرم درخواست کار
فرصت برابر و فرم درخواست کار
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت برنامه ریزی نیروی انسانی و کارمندیابی”

مدیریت منابع انسانی

نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سی

دانلود نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سی،
در قالب pdf و در 2 فایل و در 23 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی در 2 فایل ارزشمند جداگانه برای شما دانش پژوهان گرامی آماده شده است.

فایل اول شامل 120 نکته مهم خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر و فایل دوم شامل 65 نمودار درختی نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر می باشد، با امید به اینکه شما داوطلبین عزیز و مدیران آینده با مطالعه این جزوات عالی و ارزشمند بهترین نتیجه را کسب نمائید.
دانلود فایل

دانلود فایل”نکات مهم و کنکوری خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی گری دسلر، ترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سی”

مدیریت منابع انسانی

تحقیق چگونگي ارتباطات در داخل سازمان ها و مشاوره مديريت با كاركنان

دانلود تحقیق با موضوع چگونگي ارتباطات در داخل سازمان ها و مشاوره مديريت با كاركنان،
در قالب word و در 46 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:
ارتباط در سازمان

فصل دوم:
انواع جلسات در سازمان

فصل سوم:
نفوذ در ديگران


بخشی از متن تحقیق:
مفهوم ارتباط:
ارتباط در لغت به معنی مشارکت در یک نظر و ایجاد رابطه برای انتقال یک خبر به کار رفته است.از اواخر سال‌های 1930 و پس از انتشار مقاله ای تحت عنوان (اطلاعات یک مساله اندیشه است) به مرور اندیشمندان درصدد بررسی ارتباطات از طریق ریاضیات برآمدند. رفته رفته مفهوم ارتباطات به فرآیند اطلاعات تبدیل شد. متعاقب این امر عنوان شد که آن عبارت است از مجموعه تئوری‌های مربوط به قانونمند ساختن انتقال و دریافت یک خبر بین انسان و ماشین.

ارتباطات و اطلاعات به عنوان اساس هستی انسان‌ها مطرح شده است. چون که بدین وسیله مکنونات، خواسته‌ها، نظرات، از فردی به فردی منتقل و در نتیجه نیازها رفع می‌شود. بدین گونه بقای حیات انسانی فراهم می‌گردد. با توجه به آنچه که بیان شد …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق چگونگي ارتباطات در داخل سازمان ها و مشاوره مديريت با كاركنان”

مدیریت منابع انسانی

تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS

دانلود تحقیق با موضوع ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS،
در قالب pdf و در 109 صفحه، شامل:

چکیده

فصل اول:
مقدمه
1-1) بیان مسأله تحقیق
2-1)  ضرورت و اهمیت انجام تحقیق (اهمیت نظری- اهمیت کاربردی)
3-1)  بیان اهداف تحقیق
4-1)  فرضیات یا سؤالات تحقیق ( بیان روابط بین متغیرهای مورد مطالعه)
5-1) روش تحقیق
6-1) جامعه آماری و قلمرو تحقیق (قلمرو مکانی- زمانی- موضوعی)
7-1) روش نمونه گیری- اندازه نمونه
8-1) روش و ابزار گردآوری داده ها
9-1)  روش تجزیه تحلیل داده ها
10-1) تعاریف متغیر ها و اصطلاحات تحقیق (نظری- عملیاتی)

فصل دوم:
مقدمه
1-2) ارزیابی عملکرد
1-1-2) سير تحول ارزيابي عملكرد
2-1-2) تعاريف ارزیابی عملکرد
3-1-2) ضرورت و اهميت ارزیابی عملکرد
4-1-2) ابعاد ارزيابي عملكرد
5-1-2) اهداف ارزيابي عملكرد
6-1-2) دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد
7-1-2) فرآيند ارزيابي عملکرد
8-1-2) تدوين شاخص ها و ابعاد و محورهاي مربوطه و تعيين واحد سنجش آن ها
1-8-1-2) تعيين وزن شاخص ها، به لحاظ اهميت آن ها و سقف امتيازات مربوطه
2-8-1-2) استانداردگذاري و تعيين وضعيت عملکرد مطلوب شاخص ها براي پايان دوره ارزيابي
3-8-1-2) ابلاغ و اعلان انتظارات و شاخص ها به ‘ارزیابی شونده’
4-8-1-2) سنجش و اندازه گيري و استخراج نتايج
9-1-2)  الگوهاي ارزیابی عملکرد سازمان ها
1-9-1-2) مدل هاي مبتني بر زمان و هزينه
2-9-1-2) ترازیابی
3-9-1-2) خودارزیابی
10-1-2) مدل ها و الگوهای نوین ارزیابی عملکرد
2-2) روش ارزیابی متوازن (BSC)
1-2-2) معرفي روش ارزيابي متوازن
2-2-2) روش ارزیابی متوازن و مدیریت استراتژیک
3-2-2) فرآيند تدوين و اجراي روش ارزيابي متوازن
4-2-2) مزاياي روش ارزيابي متوازن
5-2-2) بعضي از كاستي هاي كارت امتيازي متوازن
3-2) روش تصمیم گیری چند شاخصه
1-3-2) ارزیابی و بررسی مدل های تصمیم گیری چند شاخصه
2-3-2) فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
1-2-3-2) اصول فرآيند تحليل سلسله مراتبي
2-2-3-2) مدل فرايند تحليل سلسله مراتبي
3-3-2) روش TOPSIS
4-2) پیشینه تحقیق

فصل سوم:
مقدمه
1-3) جمع آوری اطلاعات
2-3) شیوه جمع آوری اطلاعات
3-3) ) ابزار جمع آوری اطلاعات
4-3) روایی و پایایی تحقیق
5-3) جامعه آماری
6-3) روش تجزیه و تحلیل داده ها
7-3) مراحل انجام تحقیق

فصل چهارم:
مقدمه
1-4) شرکت ماشین های اداری خوزستان
2-4) نحوه ارزیابی عملکرد نمایندگی های شرکت ماشین های اداری خوزستان
3-4) روش تحقیق
1-3-4) تعیین زیر معیارهای اولیه
2-3-4) انتخاب زیر معیارهای ارزیابی عملکرد متناسب با شرکت مورد مطالعه با استفاده از نظر خبرگان
3-3-4) تکمیل ماتریس مقایسات زوجی معیار ها و زیر معیار ها
4-3-4) تعیین جایگاه هر یک از نمایندگی ها جهت ارزیابی عملکرد و رتبه بندی

فصل پنجم:
مقدمه
1-5) نتیجه گیری
2-5) پیشنهادات اجرایی
3-5) پاسخ به سوالات تحقیق
4-5) محدودیت های تحقیق
5-5) پیشنهاد جهت تحقیقات آتی
منابع داخلی
منابع خارجی 


بخشی از چکیده تحقیق:
بخشی از چکیده:
هدف از  اين تحقیق، افزايش اثر بخشي و اعتبار BSC از طريق طراحي مدلي جامع جهت كمي سازي BSC، جهت استفاده در سازمان های خدماتی مي باشد، به طوري كه كاستي هاي ناشي از ذهني بودن و توجه گزينشي مديران (ارزيابان) را در ارزيابي شاخص هاي عملكرد كاهش داده و يكپارچه سازي ارزيابي را با لحاظ كردن سهم هر شاخص و هر گروه شاخص BSC در دستیابی به اهداف و استراتژی ها فراهم نماید.

با توجه به چهار منظر کارت امتیاز متوازن، در این تحقیق ابتدا زیر معیارها و شاخص های ارزیابی عملکرد را که در ادبیات مرتبط با ارزیابی عملکرد شرکت ها و سازمان های مختلف استخراج شده به طور خلاصه بیان شده است. سپس 33 زیر معیار متناسب با هر یک از چهار منظر BSC که با نظر خواهی از خبرگان انتخاب شده آورده شده است. پس از آن اوزان مرتبط با 4 منظر اصلی BSC و زیر معیارهای مرتبط با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) محاسبه شده و در نهایت، با استفاده از یکی از ابزار های تصمیم گیری چند معیاره (TOPSIS)، نمایندگی های شرکت مذکور رتبه بندی شده مشخص گردیده است …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی AHP،BSC و TOPSIS”