مدیریت کیفیت

نظامنامه کنترل کیفیت

دانلود نظامنامه کنترل کیفیت،
در قالب word و در 22 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

هدف
ساختار اصلي مديريت كيفيت پروژه
فرآيندهاي حوزه مديريت كيفيت پروژه
فرآيند برنامه ريزي كيفيت
توصيف فرآيند، اهداف و ضرورت ها
ورودي ها
خروجي ها
شرح مراحل فرآيند
فرآيند پياده سازي تضمين كيفيت
توصيف فرآيند، اهداف و ضرورت ها
ورودي ها
خروجي ها
شرح مراحل فرآيند
روش‌ هاي و ابزارهاي مورد استفاده در فرايند تضمين كيفيت
فرآيند انجام كنترل كيفيت
توصيف فرآيند، اهداف و ضرورت ها
ورودي‌ها
خروجي‌ها   
مراحل فرآيند انجام کنترل کیفیت
روش ‌ها و ابزار مورد استفاده در فرآيند انجام كنترل كيفيت

دانلود فایل

دانلود فایل”نظامنامه کنترل کیفیت”

مدیریت کیفیت

پاورپوینت پروژه ابزارهای کنترل کیفیت آماری SQC (نگرشی کاربردی)

دانلود پاورپوینت با موضوع پروژه ابزارهای کنترل کیفیت آماری SQC (نگرشی کاربردی)،
در قالب ppt و در 192 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

پارامترهای مهم در کنترل کیفیت
کیفیت: مفاهیم و ابزارها
ابزار هفت گانه كنترل آماري کیفیت
برگه ثبت داده ها
انواع برگه های ثبت داده ها
هیستوگرام
ساختار هیستوگرام
توزیع نرمال
تقارن
زنگوله ای
تک نمایی
توزیع نامتقارن (چوله)
توزیع کنگره ای
توزیع صخره ای
روش تهیه هیستوگرام
مثال
مراحل مختلف
نمودار پارتو
و …


بخشی از متن پاورپوینت:
كنترل آماری فرایند (SQC) مجموعه ای توانا از ابزار های حل مشكل است كه باعث ثبات در فرآیندهای تولید شده، توانایی را در تولید محصولات با كیفیت بالا می برد. در این تكنیك، مجموعه ای از هفت ابزار قوی است كه آن ها را ‘ابزار هفت گانه كیفیت’ می گویند. ابزار هفت گانه كنترل آماری فرآیند از دیر باز در سازمان ها، مورد استفاده واقع می شود، به طوری كه هم اكنون آشنایی با این ابزار یكی از الزامات بخش كنترل كیفی هر سازمان است. استفاده از این ابزارها باید به یك نگرش و تفكر در سازمان تبدیل شود. در صورت تحقق این امر، استفاده از ابزار هفت گانه كنترل آماری فرآیند به بخشی از كارهای روزانه سازمان تبدیل شده و آن را در مسیر دستیابی به اهداف بهبود كیفیت قرار می دهد …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت پروژه ابزارهای کنترل کیفیت آماری SQC (نگرشی کاربردی)”

مدیریت کیفیت

پاورپوینت کیفیت

دانلود پاورپوینت با موضوع کیفیت،
در قالب ppt و در 7 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
كیفیت كار:
كیفیت به طور استثنائی بالاست. همواره دقیق، درست و در كشف خطاهای خود و دیگران سریع است. گاهی عالی كار می كند، ولی معمولاً دقیق است. تعداد كاری كه باید تكرار شود قابل اغماض است. نوع كار بطور معمول مطابق استاندارد است.
فردی است دقیق. تعداد كمی از كارش باید تكرار شود. در زمان معقول اصلاحات راانجام می‌دهد. معمولًا از عهده استانداردهای مرسوم بر می‌آید.
نوع كار مكرراً پایین‌تر از كیفیت قابل قبول است. به بی‌دقتی گرایش دارد. تعداد متوسطی از كار باید تكرار شود. برای اصلاحات وقت زیادی می‌خواهد.
اغلب كارش بی ‌ارزش است. به ندرت از عهده استانداردها بر می‌آید. برای اصلاح ، وقت فراوان می خواهد …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کیفیت”

مدیریت کیفیت

پاورپوینت تعالی سازمان و جوایز کیفیت

دانلود پاورپوینت با موضوع تعالی سازمان و جوایز کیفیت،
در قالب ppt و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف تعالی سازمانی
تعریف کیفیت
سطوح کیفیت
تعاریف رهبران کیفیت
اهداف دست یابی به حس وفاداری مشتری
نیازهای سازمان برای دستیابی به تعالی سازمانی
الگوی تعالی سازمانی
جایزه ملی کیفیت اروپایی (EFQM)
مدل تعالی سازمانی EFQM
شاخص در مورد معیارهای نتایج
ضرورت جایزه ملی کیفیت
سطوح سرآمد جایزه ملی کیفیت
سطوح سرآمدی جایزه ملی کیفیت ایران
برندگان جایزه ملی کیفیت
تندیس سیمین
تندیس برنزین
تقدیرنامه اشتهار در سرآمدی
گواهی اهتمام به سرآمدی
معیارهای جایزه ملی کیفیت ایران
مدل جایزه ملی کیفیت ایران
معیارهای مدل جایزه ملی کیفیت ایران


قسمتی از متن پاورپوینت:
تعالی سازمانی: تغییر مقوله ای است که از زمان شروع خلقت وجود داشته و همواره کانون مباحث و گفتگو ها بوده است اما هرگز هیچ کس نتوانسته است در مقابل آن مقاومت کند. مگر اینکه با آن همگام پیش رفته و از فرصت هایی که به دست آمده ، نهایت استفاده را برده باشد تا در برابر تغییرات شکست نخورد و در جهان هستی باقی و اثر گذار بماند.
کیفیت: مقوله ای است که در تمامی ابعاد سازمان از بازاریابی ، تحقیق و توسعه و، طراحی  تا تولید محصول ، و ارائه خدمات پس از فروش مصداق دارد. بنابراین بهبود کیفیت را می توان یکی از رویکردهای اصلی برای ارتقای سازمان در جهت بهبود فرایندها ، محصولات و خدمات دانست لذا سازمان از بقا و تعالی برخوردار خواهد بود که به مقوله کیفیت در کلیه سطوح سازمان توجه نماید …


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘تعالی سازمان و جوایز کیفیت’ می باشد که در حجم 46 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تعالی سازمان و جوایز کیفیت”

مدیریت کیفیت

تحقیق بررسی مدیریت کیفیت در شرکت ها

دانلود تحقیق با موضوع بررسی مدیریت کیفیت در شرکت ها،
در قالب word و در 60 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
مفهوم مدیریت کیفیت جامع (TQM)
تاریخچه و دلایل پیدایش مدیریت کیفیت جامع تاریخچه
رهبران نظریه کیفیت
فرایند تغییر و تحول سازمانی
تغيير و تحول استراتژيک مديريت کيفيت
فرآيند پياده‌سازي سيستم مديريت کيفيت
استراتژي سازمان و مديريت کيفيت جامع
فنون ابزارها و سیسنم های مدیریت جامع کیفیت

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسی مدیریت کیفیت در شرکت ها”

مدیریت کیفیت

تحقیق هزينه يابي كيفيت

دانلود تحقیق با موضوع هزينه يابي كيفيت،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
طبقه‌بندی
هزينه‏‌هاي شكست دروني (درون سازماني)
هزينه‏‌هاي شكست بروني
هزينه‏‌هاي ارزيابي كيفيت
هزينه‏‌هاي طرح ريزي، پشتيباني و پيگيري كيفيت
تطبيق هزينه‌‏هاي كيفيت با سيستم حسابداري شركت
ترازنامه هزينه يابي كيفيت
و …


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
امروزه قيمت و كيفيت از مهمترين مزيت‏هاي رقابتي در صنايع به شمار مي‌‏آيند. از اين رو بررسي رابطه بين اين دو مزيت رقابتي در سال‏هاي اخير به ويژه در صنايع پيشرو و كشورهاي صنعتي بسيار مورد بحث بوده است. اين كه بدي كيفيت چه تاثيري بر قيمت محصولات و متعاقباً درآمد شركت خواهد داشت و نيز براي رسيدن به كيفيت مطلوب بايد چقدر هزينه كنيم، بحث هزينه‏‌يابي كيفيت را جايگاهي ويژه بخشيده است.

هزينه‏‌يابي كيفيت از مباحث جديد مديريتي است كه مي‏تواند وضعيت و عملكرد شركت را از ابعاد مختلف مانند حسابداري بهاي تمام شده (حسابداري صنعتي)، كنترل كيفيت، تعميرات و نگهداري، زنجيره تامين، مديريت توليد، انبارها،  ايمني و بهداشت، آموزش و بهسازي و موارد ديگر نشان دهد و با تهيه ترازنامه كيفيت در شركت و  …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق هزينه يابي كيفيت”

مدیریت کیفیت

پاورپوینت دوره آموزشی بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)

دانلود پاورپوینت دوره آموزشی بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)،
در قالب ppt و در 163 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف و شناخت فرآیندها
دسته بندی فرآیندها
فرآيندهاي مشتري مدار
تعریف اثربخشی و کارایی
مدل FOCUS PDCA
مدل SAMIE

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت دوره آموزشی بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)”

مدیریت کیفیت

تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی

دانلود تحقيق در مورد بررسی تأثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی،
در قالب pdf و در 170 صفحه، شامل:

فصل اول: 
کلیات پژوهش

فصل دوم: 
مبانی نظریه پژوهش

فصل سوم: 
روش شناسی پژوهش

فصل چهارم: 
تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم: 
نتیجه گیری و پیشنهادات


بخشی از مقدمه تحقيق:
تأمین رضایت مشتری، هدف نهایی هر کسب و کاری در دنیای امروز است. درک نیاز و خواسته های مشتریان در بازارهای هدف، نقطه آغازین فعالیت های بازاریابی نوین است. مدیریان بازاریابی با این شناخت، تلاش می کنند با ابزارهایی که در اختیار دارند، بهتر از رقبا نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهند و به منظور رسیدن به رضایت او، فعالیت های خود را بعد از فروش نیز ادامه می دهند …
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی”

مدیریت کیفیت

تحقیق مطالعه و بررسي كنترل كيفيت و طراحي كالاها

دانلود تحقیق با موضوع مطالعه و بررسي كنترل كيفيت و طراحي كالاها،
در قالب word و در 157 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
تاريخچه
مقدمه
كيفيت كالا
نقش طراحي در صنعت بسته بندي
بسته بندي و صادرات
روش هاي افزايش كيفيت كالا و خدمات
كنترل كيفيت
عوامل مؤثر در كيفيت طراحي
اجزاي مديريت كيفيت فراگير
spc چيست؟
هزينه يابي كيفيت
شركت XX سهامي عام
مروري بر تاريخچه كنترل كيفيت در ژاپن
اصول بازاريابي فيليپ كاتلر
برنامه ريزي استراتژيك مبتني بر كيفيت
ادغام برنامه ريزي استراتژيك و مديريت جامع كيفيت
عناصر اصلي برنامه ريزي استراتژيك مبتني بر كيفيت
سنجش ، ارزشيابي و ارتقاي مستمر
پنج رويكرد برنامه ريزي كيفيت
مراحل اجرا
نظريه مديريت كيفيت
زنجيره واكنشي بهبود كيفيت
جايزه مالكوم بالدريج
جوران
كرازبي
تاگوچي
ايشي كاوا
اصول حركت به سوي كيفيت
استانداردهاي كيفي و كيفيت
ابعاد كيفيت
تعاريف
پاسخ به چند سؤال كليدي
مدلهاي جهاني ارزيابي كيفيت
استقرار مديريت كيفيت
ساختار روش اجرايي
مبناي مديريت كيفيت
منابع
 
بخشی از متن تحقیق:
تاريخچه:
از لغات بهره وری و عملکرد به طور متداول در حوزه های علمی و تجاری استفاده می شود، اگرچه به ندرت تعریف یا توضیح مناسبی از آن ها ارایه شده است.در حقیقت این لغات اغلب گیج کننده اند و با واژگانی چون کارایی، اثربخشی و سوددهی، مترادف در نظر گرفته می شوند (سینک و توتل، ۱۹۸۹؛ چو، ۱۹۸۸؛سومانث، ۱۹۹۴؛ کاس و لویز، ۱۹۹۳؛ توماس و بارون، ۱۹۹۴؛ جکسون و پیترسون، ۱۹۹۹).

دستورالعمل های سنجش و بهبود نیز اغلب بدون درک واضح از آن چه باید اندازه‌گیری شود و بهبود یابد اجرا می گردند. این رویکرد عمل گرا نسبت به بهبود، فرصت فهم کامل و سپس به حد اکثر رساندن عوامل اساسی و موثر در رقابت پذیری و موفقیت را به سادگی از بین می برد.

مطمئنا در محافل علمی،داشتن واژگان و دستور زبان مشترک در تضمین ارتقای درک مشترک، بنیادین و قوی، سودمند است.
 
مقدمه تحقیق:
کیفیت کالا:
امروزه به كيفيت كالا بعنوان يك امر ساختني توجه مي‌شود نه يك مساله كنترل كردني. توليد يك كالا با كيفيت مناسب نياز به بهبود عملكرد كليه قسمتهاي دخيل در توليد آن كالا دارد. كنترل كيفيت مواد اوليه، قطعات ساخته شده و نيمه‌ساخته‌اي كه محصول از مونتاژ آن ها به وجود مي‌آيد ضروري است ، اما كافي نيست . علاوه بر موارد مذكور بايد نظارت و طراحي دقيقي بر كنترل در حين توليد و طراحي به عمل آيد. انجام اين كار مستلزم طراحي يك سامانه كنترل كيفيت يكپارچه IQC مي‌باشد. اگر چه سابق بر اين روش هاي TQC به همين منظور استفاده شده‌اند، اما به نظر مي‌رسد كه اجراي IQC آسانتر از TQC باشد. طراحي و اجراي يك سيستم IQC علاوه بر آسان بودن، بيشتر مزاياي يك سيستم TQC را به همراه دارد. سيستم IQC مورد نظر از ادغام دو سيستم كنترل كيفيت آماري و سيستم كنترل فرآيند آماري در مجاورت يك سيستم اطلاعات كيفيت حاصل مي‌شود. واحد مورد بررسي اين مطالعه يك شركت بزرگ ماشين‌آلات صنعتي مي‌باشد كه مدل IQC براي آن طراحي و اجرا گرديده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق مطالعه و بررسي كنترل كيفيت و طراحي كالاها”

مدیریت کیفیت

تحقیق الزامات استقرار مدل هاي كيفيت در سازمان ها

دانلود تحقیق با موضوع الزامات
استقرار مدل هاي كيفيت در سازمان ها
،

در
قالب
word و در 5 صفحه، قابل
ویرایش.

 




بخشی از ابتدای تحقیق:

اگر چه استقرار مدل هاي
كيفيت در سازمان ها براي تعالي سازمان ها ضروري است، ولي بايد توجه داشته باشيم كه
فلسفه و هدف از استقرار آن چيست؟ آيا به خاطر احساس نياز است يا به خاطر مدگرايي
است؟ با توجه به فرآیند جهانی شدن، اگر امروزه پذیرش داوطلبانه مدل های بهبود
تعالی سازمان به عنوان یک مزیت است، فردا یک اجبار و تکلیف خواهد بود. بايد تلاش
جدي در جهت بومي سازي اين مدل با شرايط و فرهنگ سازمان های مان داشته باشيم.

دستاوردهای استقرار ISO در سازمان ها…

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق الزامات استقرار مدل هاي كيفيت در سازمان ها”