دسته: کارآفرینی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
پاورپوینت فرهنگ کارآفرینی
در قالب ppt و در 46 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بخشی از متن پاورپوینت:
تاسیس یک کسب و کار (شرکت) بر مبنای یک فکر و ایدهی نو است. یک یا گروهی
از افراد که به آنها «کارآفرین» میگوییم، فرصتی نوین را کشف، یا خلق
میکنند. موفقترین کشور در این زمینه، آمریکا است. متاسفانه در کشور ما،
افراد بیشتر روحیه « کارمندی» دارند تا کارآفرینی و …
پاورپوینت مبانی و آموزش دانشگاهی کارآفرینی
سير تکامل واژه کارآفريني
سير تکاملي کارآفريني در اقتصاد
نگرش هاي اقتصادي در مورد کارآفريني
ساير علوم در باب کارآفريني
تعريف کارآفريني
پاردايم هاي کارآفريني
بخش دوم: تصمیم گیری
چرا کسب و کار؟
بخش سوم: مسیر کسب و کار
از کجا آغاز کنيم؟
غربال ايده
اولويت بندي ايده
انتخاب ايده
امکانسنجي اوليه
تثبيت ايده
طرح کسب و کار
مذاکره و تامين مالي اوليه
ساخت يا اجراي نمونه اوليه
آزمايش بازار
مذاکره و تامين مالي ثانويه
اجراي نهايي يا توليد انبوه
بخش چهارم: طرح کسب و کار
انواع طرح ها
عناصر طرح کسب و کار
بخش پنجم: آموزش کارآفرینی
تاريخچه آموزش کارآفريني
تاريخچه آموزش کارآفريني در ايران
مسير آموزش کسب و کار
سطوح آموزش کارآفريني
الگوهاي مبناي آموزشي
مدل MOM در آموزش کارآفريني
تحقيقات بازار (نياز سنجي)
طراحي دوره
اجراي دوره
ارزيابي دوره آموزشي
مدل POM در آموزش کارآفريني
مهارت ايجاد انگيزش
مهارتهاي کارآفرينانه
مهارتهاي کسب و کار
مدل SIFE
مدل ILO
مدل NFTE
بخش ششم: تدریس طرح کسب و کار
روش هاي تدريس طرح کسب و کار
مراحل روش تدريس گروهي
مراحل اجراي دوره
بخش هفتم: آموزش دانشگاهی کارآفرینی
مدل هاي آموزش دانشگاهي
مدل هاي نامتمرکز آموزشي
ساختار مدل مغناطيسي
ساختار مدل تششعي
پاورپوینت راه های ایجاد کارآفرینی
مفهوم کارآفرینی
کارآفرینی در ایران
جایگاه کارآفرینی در جامعه ما
چرخه عمر کارآفرینی
کارآفرینی و توسعه
کارآفرینی اجتماعی
خانواده و کارآفرینی
منابع
تحقیق کسب و کار کوچک
در قالب word و در 39 صفحه، قابل ویرایش.
در ابتداي اين تحقيق لازم است ابتدا، يك تعريف كلي از کسب و کار داشته باشيم و همچنين اهداف آن را بررسي كنيم. طرح كسب و كار، سندي مكتوب است كه جزئيات كسب و كار پيشنهادي را مشخص ميكند. اين سند بايد ضمن تشريح موقعيت كنوني، نيازها، انتظارات و نتايج پيش بيني شده را شرح دهد و كليه جوانب آن را ارزيابي كند.
طرح هم براي صاحب آن و هم براي حمايت كنندگان مالي آن، به دلايل زير لازم است:
1- مهم آن است كه مالك درباره هدف خود از كسب و كار و منابعي كه براي آن نياز دارد به دقت فكر كند. اين موضوع در برآورد ميزان سرمايه مورد نياز، به وي كمك خواهد كرد.
2- بعيد به نظر ميرسد كه مالك كسب و كار، براي راه اندازي آن سرمايه كافي داشته باشد. حمايت كنندگان مالي، بانكها يا سرمايه گذاران ريسكي، بايد متقاعد شوند كه سرمايه گذاري در كسب و كار جديد، منطقي و درست است.
3- فرض بر اين است كه اگر كسب و كار ايده خوبي نداشته باشد، هم براي صاحب آن و هم براي حمايت كنندگان مالي آن، بايد اين موضوع را در مرحله برنامه ريزي و قبل از هدر رفتن مقدار زيادي از زمان و هزينه، شناسايي كنند.
اجزاي يك طرح كسب و كار:
1- اهداف كلي
2- مشخصات مجري طرح و همكاران
3- تعريف و توصيف كسب و كار
4- تحليل استراتژي بازار
5- تحليل مالي
6- خلاصه.
آماده كردن يك طرح كسب و كار نتيجه نهايي روند طرح ريزي نيست ، بلكه تحقق طرح، هدف نهايي است. با اين وجود نوشتن طرح، يك مرحله مياني مهم است. طرح نشان ميدهد كه …
پاورپوینت روش تدوین برنامه کسب و کار و دستورالعمل تدوین طرح کارآفرینی
– طرح مفهومی (کانسپت) کسب و کار: که شامل بحثهای کلی مربوط به صنعتتان، ساختار کلی کسب و کارتان و محصول یا خدمات اصلیتان میباشد.
– بررسی بازار کسب و کار: که در آن باید این موارد را توصیف و آنالیز کنید:
– بازار شما را چه کسانی تشکیل خواهد داد؟
– چه زمانهایی بهتر میتوان پیدایشان کرد؟
– چه زمانی و چرا ممکن است خرید کنند؟
– با چه کسانی برای تصاحب این بازار باید رقابت کنیم؟
– برای رقابت با آنها باید به چه سطحی برسیم؟
دانلود فایل”پاورپوینت روش تدوین برنامه کسب و کار و دستورالعمل تدوین طرح کارآفرینی”
پاورپوینت بررسی استراتژی کارآفرینی در نفت
کارآفرینی از نظر دراکر
چرخه کارآفرينی
سير تطور كارآفريني در دنيا
انواع كارآفريني
تعریف های ارائه شده در خصوص کارآفرینان سازمانی
مشخصات کارآفرینان سازمانی
کارآفرینی درون سازمانی
مقایسه سازمان های کارآفرین و سنتی از لحاظ توانمندی کارکنان
مراحل کارآفرینی درون سازمانی
چشم انداز وزارت نفت
الگوی اجرايی چشمانداز
نیازهای محوری صنعت نفت و گاز در راستای توسعه بلند مدت کشور
هدف گذاريهاي صنعت نفت در راستاي سند چشم اندازكشور بر مبناي برنامه وزير نفت
چرا بايد رشد كرد؟
نشانه هاي رشد
شاخص هاي رشد
مورد كاوي: شركت People Express
زنجيره ارزش؛ مولفه اصلي در اقتصاد دانايي محور
پاورپوینت کارآفرینی در ایران
چه تفاوتی بین مخترع و کارآفرین وجود دارد؟
تقسیم بندی های کارآفرینی
آموزش در کارآفرینی
کارآفرینی یا شغل آفرینی
ویژگی ها و شرایط جامعه با مدل ها و الگوهای کارآفرینی
نهادینه سازی و فرهنگ سازی در کارآفرینی
نقش رسانه ها در ترویج و نهادینه کردن کارآفرینی
شرایط فعلی کارآفرینی در ایران
بررسي موانع توسعه كارآفريني
مزيت هاي ايران درایجاد کارآفرینی
اقدامات کارآفرینی در ایران
کارآفرینی در کشور ما تا چند سال پیش جایگاهی نداشت، در حالیکه در کشورهای توسعه یافته از اواخر دهه ۱۹۷۰ به بعد به موضوع کارآفرینی توجه جدی شده ، و پس از آن نیز کشورهای در حال توسعه از اواخر دهه ۱۹۸۰ این موضوع را مورد توجه قرار داده اند.
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘کارآفرینی در ایران’ می باشد که در حجم 38 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت کارآفرینی در اسلام
تعریف کارآفرینی از دیدگاه متعالی اسلام
کارآفرینی و نوآوری
اسلام و فرهنگ کارآفرینی
ضرورت رواج فرهنگ و اخلاق کارآفرینی در نظام ارزشی اسلام
کارآفرینی وسیله تقرب الهی
کارآفرینی به عنوان عمل صالح
الگوهای رفتاری امام علی (ع) در مورد کسب و کار و کارآفرینی
تشویق به کار و تولید
مربع کارآفرینی و کسب و کار
نوآوري
ریسک پذیري
درك تغییر
دیدگاه تفکیکی قرآن کریم به کارآفرینی و مهارتهاي کسب و کار
کارآفرینی در سیره پیامبر اکرم (ص)
رهنمود هاي 10 گانه کارآفرینی با الهام از سیره رسول اکرم (ص)
انواع ویژگی هاي یک کارآفرین از دیدگاه امام علی (ع)
فهرست منابع
در فرهنگ اسلامی، ارزش هر انسان به اندازه کار اوست. ار دیدگاه قرآن کریم، تمام هستی به ویژه انسان، منابع و ابزارهای تولید و تمامی فعالیتهای تولیدی انسان، آیت خداوندند و قرآن کریم، همه آنها را آثار رحمت و فضل خداوند حکیم می داند.
همچنین در فرهنگ جامع اسلامی، آموزه های زیادی برای کارآفرینان وجود دارد که همه افراد جامعه را به سمت جوشش وپویایی سوق می دهد. به عنوان نمونه پیامبر اسلام منادی آموختن مهارتهای مختلف بود؛ لذا می فرمایند:
خداوند بنده ای را دوست دارد که کار و پیشه ای را بیاموزد تا به وسیله آن از مردم بی نیاز گشته و از کابوس فقر رهایی یابد …
پاورپوینت شورایاري ها و کارآفرینی اجتماعی
انتخاب شورایار
پیشینه
هدف از تشکیل شورایاري ها
وظایف شورایاری ها
تعریف توسعه
تعریف محله
تعریف کارآفرینی
انگیزه هاي موثر در کارآفرینی
کارآفرین اجتماعی
ماموریت شورایاران
ویژگی هاي شخصیتی شورایاران به عنوان کارآفرینان اجتماعی
گسترش شبکه هاي اجتماعی
شورایاران در توسعه ي صنعتی و اقتصادي
نتیجه گیری
قسمتی از متن:
شورایاري شامل گروه هایی مردمی، غیردولتی، غیرمتمرکز، غیرسیاسی، داوطلبانه و مشارکتی و از جهت اقتصادي خودگردان می باشد که در اجراي بند 6 و 7 قانون ) تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهاي اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ( توسط شوراي اسلامی شهر تهران تأسیس شده است.
در کارآفرینی اجتماعی افراد ایده هاي جدیدي براي پرداختن به مسائل اساسی دارند و در تعقیب اهداف و رویاهاي خود کوتاه نمی آیند و جواب « نه » را نمی پذیرند و تا زمانی که ایده ي خود را تا نهایت توان خود گسترش نداده اند دست از تلاش نمی کشند و از آنجا که شورایاران با مسائل محله خود از نزدیک آشنا هستند و به عنوان معتمدان محله شناخته شده اند براي حل مسائل مربوط به محله خود میتوانند بهترین ایده ها را مطرح نمایند …