مدیریت استراتژی

پاورپوینت مبانی و تحلیل شهر الکترونیک

دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی و تحلیل شهر الکترونیک،

در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
مقدمه
مديريت تقاضاي سفر رويكرد موفق
مديريت تقاضاي سفر چيست
مديريت تقاضاي سفر در شهر الكترونيكی
کاهش ازدحام ترافیکی
نتیجه گیری

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مبانی و تحلیل شهر الکترونیک”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت مفهوم تکنولوژی

دانلود پاورپوینت با موضوع مفهوم تکنولوژی،
در قالب ppt و در 42 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعريف تكنولوژي
تمايز تكنولوژي
مدل اجزاي تكنولوژي
مدل چرخه عمر تكنولوژي
انواع تكنولوژي
مديريت تكنولوژي
مفهوم شبكه‌اي تكنولوژي
و…

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مفهوم تکنولوژی”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت سیستم های صف متوالی به روش شبیه سازی فازی

دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های صف متوالی به روش شبیه سازی فازی،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
یک (TQS) دنباله ای از ایستگاه های کاری یا سرورهاست که ممکن است بین این ایستگاه ها، بعضی بافرها یا اتاقهای انتظارباشد.
زمان پردزش ایستگاه ها برای افراد مختلف ، متفاوت است.
زمان پردازش ایستگاه ها از یک تابع تصادفی با پارامتر ᶿ)) پیروی می کند.
هدف بهینه سازی ،کاهش زمان پردازش سیستم است.
عوامل ترغیب کننده،محدودیت سرمایه و میل به بهترین تخصیص سرمایه به ایستگاه ها است.تابع تصادفی و پارامتر های مربوطه اش از طریق یک نمونه ی تصادفی و با کمک روش های آماری برای ایستگاه ها تخمین زده می شود.
اولویت سرمایه گذاری را به ایستگاه هایی می دهیم که آشفتگی آنها تاثیر بیشتری بر کارآیی سیستم دارد.
تعیین ایستگاه ها از طریق آنالیز حساسیت مبتنی بر مفهوم مسیر بحرانی صورت می گیرد.
(TQS) ها را می توان به عنوان سیستم های فازی تصادفی مورد مطالعه قرار داد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت سیستم های صف متوالی به روش شبیه سازی فازی”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استراتژیک،
در قالب pptx و در 18 اسلاید، قابل ویرایش،شامل:
مقدمه
استراتژی
مدیریت استراتژیک
ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک
مزایای مدیریت استراتژیک
فرآیند مدیریت استراتژیک
تحلیل وضعیت
تدوین استراتژی
اجرای استراتژی
ارزیابی استراتژی
موانع و مشکلات طراحی برنامه‌های استراتژیک
منابع
 
بخشی از متن پاورپوینت:
برای اجرای استراتژی‌ها باید از ابزار زیر بهره گرفت:
ساختار سازمانی متناسب با استراتژی‌ها
هماهنگ‌سازی مهارت‌ها، منابع و توانمندی‌های سازمان در سطح اجرایی
ایجاد فرهنگ سازمانی متناسب با استراتژی جدید سازمان
اجرای موفقیت آمیز استراتژی به همکاری مدیران همه بخش‌ها و واحدهای وظیفه‌ای سازمان نیاز دارد.
 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت استراتژیک”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت تصمیمات استراتژیک نامنظم

دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیمات استراتژیک نامنظم،
در قالب ppt و در 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
سازمان
مدیریت استراتژیک
رسالت یا ماموریت (Mission)
چشم انداز (Vision)
اهداف
تفاوت ماموریت وچشم انداز
چشم انداز ورسالت
رسالت و اهداف
ارائه یک مثال
 منابع
بخشی از متن پاورپوینت:
تحقق
هدف سازمان مستلزم تعامل مناسب بين منابع آن يا انجام فعاليت هاي مناسب
است . به لحاظ تقدم  و تاخر منطقي، سازمان طي مراحل زير طراحي مي شود :
    – شناسايي رسالت سازمان
    – تعيين فعاليت هايي که انجام آن تحقق رسالت سازمان را به دنبال دارد
    – تعيين منابع مورد نياز براي انجام فعاليت ها

 استراتژی :
    مسيري را كه سازمان در نظر دارد چارچوب فعاليتهاي خود را در آن ايجاد كند تا به اهداف مورد نظر دست يابد استراتژي مي گويند.
و  . . .

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تصمیمات استراتژیک نامنظم”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت مديريت استراتژيك

دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت استراتژيك،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

چكيده
پيشگفتار
مقدمه
 تعريف مديريت
استراتژي
مديريت استراتژيك
تجزيه و تحليل محيطي
پايه‌گذاري جهت‌گيري‌هاي سازماني
 تعيين و تدوين استراتژي‌ها
بسترسازي و اجراي استراتژي‌ها
كنترل استراتژي‌ها
مزاياي مديريت استراتژيك


بخشی از متن پاورپوینت:
از
لحاظ مفهومي مديريت استراتژيك با تحول در تئوري‌هاي مديريت همگامي دارد.
مكاتب كلاسيك رفتاري و كمي مديريت بر جنبه‌هايي از سازمان و عملكرد آن
تأكيد مي‌كردند كه توسط مديريت قابل كنترل بود. مسايلي از قبيل برنامه‌ريزي
توليد، رفتار زيردستان، بهبود محيط كار، نقش گروههاي غيررسمي در بازدهي
كار، مدل‌هاي كمي تصميم‌گيري و غيره. ليكن هرگز فضاي سياسي جامعه ، احساس
افراد و نهادهاي خارج از سازمان، مسأله اصلي آنها نبود. چرا كه محيط از
ثباتي نسبي برخوردار بود و چنين نيازي هم احساس نمي شد. به تدريج با رشد
مستمر اقتصادي، اوضاع قابل اطمينان محيطي از ميان رفت و تغييرات و حوادث
شتابنده اي در جهان اتفاق افتاد. لذا تغييرات و دگرگوني‌هاي سريع و پيچيده‌
جامعه و تأثير آن بر رشد و توسعه‌ شركت‌ها موجب شد كه مديران توجه خود را
به محيط سازمان معطوف گردانند و مفاهيمي مانند سيستم، اقتصاد، برنامه‌ريزي
بلند مدت، استراتژي و فرايند مديريت استراتژيك مورد توجه صاحب‌نظران مديريت
قرار گيرد. اين مفاهيم و نظريات پاسخ علم مديريت به دگرگوني و تغييرات
وسيع اقتصادي واجتماعي بود.
و . . .
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مديريت استراتژيك”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت استراتژی در مدیریت

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی در مدیریت،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
فرآيند مديريت و هدف
روابط کلیدی
ماهيت تغيير و ارتباط آن با روش‌هاي تصميم‌گيري و كنترل
انواع تغییر
رفتار انسان و تغييرات




بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
استراتژي
،يك بازي جدي ، دقيق و اغلب رويايي است كه مديران همه روزه به آن مشغولند.
نوعي بازي كه مديران با ديگرگروه ها در سازمان خود يا ديگر سازمانها ويا
با افراد درون يا بيرون سازمان انجام مي دهند. كوچكترين بازيكنان اين بازي
را مديران ، سهامداران ، بازرگانان ، و…. تشكيل مي دهند وبزرگترين
بازيكنان نيز از تيمهاي قدرتمند مديران ارشد در شركتهاي بين المللي و
سازمانهاي دولتي شكل مي گيرد. برخي از بازيكنان داخلي ، بخشها و ديگر
واحدهاي تجاري و حتي ساير گروهها ناميده مي شوندو برخي از بازيكنان خارجي
را مشتريان، عرضه كنندگان وحتي رقبا قانونگذاران و سرمايه گذاران مي نامند.
.
هوندا در برابر جنرال موتوروز
مثال
بارز بازي استراژي ، ماجراي هوندا و جنرال موتوروز است. در اواخر دهه
1950، مديران هوندا حركتي در بازار موتور سيكلت هاي آمريكايي پديد آوردند ،
آنها كوشيدند كه نظرات وزارت بازرگاني ژاپن  MITI را براي پشتيباني از اين
اقدام جلب كنند:اما موفق نشدند . آتها با هدف فروش موتور سيكلتهاي بزرگ در
آمريكا فعاليت خود را آغازكردند ، ولي دريافتند كه مشتريان بالقوه تمايلي
به موتور سيكلتهاي ياد شده ، ندارند . بنابراين كاگزاران هوندا از فروش
موتور سيكلتهاي كوچك به جاي موتور سيكلتهاي پيشين ، كار آفريني هوندا را به
نمايش گذاشتند .                      
مديران جنرال موتورز توجهي به
اين حركت نكردند . براستي ، چرا بايد توجه مي كردند! كه آنها توليد خودرو
بود ، نه موتور سيكلت . آنها با داشتن 50 درصد از سهام بازارهاي آمريكا
قويترين توليدكننده و تسخير كننده بازار در اين زمينه بودند. از همين رو
،ورود موتورهاي بسيار كوچك وارداتي ساحل غربي ، ارزش توجه جدي نداشت
.                    
ولي به طور معمول ، رقيبان از زاويه اي غير
منتظره وارد   استراتژي مي شوند وهوندا با ايجاد تغييرات جزئي ، موجب تحول
در بازار شد و نتايج مطلوبي دست يافت . هوندا در سال 1960 قابليت ها و
تواناييهاي خود را در صنعت خودرو بدون آنكه از سويIT حمايت و پشتيباني شود ،
در آمريكا به معرض نمايش گذاشت ، تا آنجا كه در سال 1970 موافق به صادر
كردن   خودرو به بازار آمريكا
شد.                                          
اين روند به گونه اي
بود كه تا سال 1978 ،204 درصد از سهام بازار در اختيار اين كارخانه قرار
گرفت و در دهه بعد توانست تواناييهايش را در توليد و صنعت خودرو در كشور
آمريكا به نمايش درآورد و 7 درصد سهم بازار را به خود اختصاص
دهد.                        
با توسعه ديگر صنايع در ژاپن و وارادات
خودرو به آمريكا ، سهم خودروي ژاپن در بازار آمريكا از ميزان صفردر سال
1950 به مرز 30 درصد در اواخر دهه 1980 رسيد . در حالي كه سهم بازار جنرال
مو ترز از 50 درصد به 33 درصد كا هش يافت و گذشته از ان ميزان سود و ارزش
سهامش نيز سقوط كرد . اين در حالي بود كه عملكرد آن نيز به طرز محسوسي رو
به نزول مي رفت . در سال 1992 وضعيت جنرال موتورز از نظر مسائل ياد شده 
همچنان رو به نزول بود . ادامه اين روند فرسايشي در دهه 1990 با بيشترين
كاهش در سود و تعداد قرار دادهاي منعقد شده و ني تجديد ساختارهاي گسترده
همراه بوده …
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژی در مدیریت”

مدیریت استراتژی

تحقیق سیر تحول مفهوم استراتژی

دانلود تحقیق با موضوع سیر تحول مفهوم استراتژی،
در قالب word و در 69 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
ریشه لغوی
تعاریف
مفهوم استراتژی
تسلسل تاریخی
بررسی سیر تحول استراتژی
سیر تحول استراتژی از بعد زمان
سیر تحول استراتژی از بعد رويكرد تاريخي- گفتماني
سیر تحول استراتژی از بعد مکاتب و پارادایم هاي استراتژي
رویکردهای استراتژی
سیر تکامل استراتژی
برنامه ریزی استراتژیک
انواع استراتژي
ارکان استراتژِي
سطوح مدیریت استراتژیک
فرایند مدیریت استراتژیک
تفكر استراتژيك
اهميت تفكر استراتژيك
در جستجوي بهترين ديدگاه تفكر استراتژيك
برنامه ريزي دقيق براي تغيير و تحول سازماني
استراتژي هاي هوشمند در تقابل با استراتژي هاي سنتي
تفكر استراتژيك و توسعه بين المللي
آینده نگری بر مبنای تدوین استراتژی در جمهوری اسلامی ایران
جایگاه ایران و رقبا از منظر چشم انداز 1404
چرایی عدم موفقیت
نتیجه گیری
فهرست منابع و ماخذ

توضیحات:
فایل حاضر برای یک تحقیق دانشگاهی در مقطع دکتری رشته مدیریت تهیه شده است و حاوی مطالب جامع به ترتیب فهرست زیر درباره سیر تحول مفهوم استراتژی می باشد. فایل حاوی 69 صفحه با فرمت ورد است.

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق سیر تحول مفهوم استراتژی”

مدیریت استراتژی

پاورپوینت استراتژی های مطلوب

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های مطلوب،
در قالب ppt و در 58 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


تعريف استراتژي
چرا برنامه ريزي را استراتژيك مي نامند؟
مديريت استراتژيك چيست؟
چرا تفكر استراتژيك
انواع استراتژي
راهبردهاي بازاريابي جهاني

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت استراتژی های مطلوب”

مدیریت استراتژی

تحقیق ارزيابي استراتژي عملكرد سازمان بيمه ايران با كارت امتيازي متوازن، مطالعه موردی شهرستان سبزوار

دانلود تحقیق در مورد ارزيابي استراتژي عملكرد سازمان بيمه ايران با كارت امتيازي متوازن، مطالعه موردی شهرستان سبزوار،
در قالب doc و در 83 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چکیده
فصل اول: كليات تحقيق
1.1. مقدمه
1-2. تعريف مسئله و بيان موضوع تحقيق
1-3. تعاريف كليدي 
1-4. ضرورت انجام تحقيق 
1-5. سوالات تحقيق
1-6. فرضيات تحقيق
1-7. اهداف اساسي از انجام تحقيق
1-8. نتايج مورد انتظار پس از انجام تحقيق
1-9. جنبه نوآوري و جديد بودن تحقيق
1-10. روش تحقيق
1-11. روش و ابزار گردآوري اطلاعات
1-12-1. تحقيقات داخلي
1-12-2. تحقيقات خارجي

فصل دوم: ادبيات تحقيق
2-1. ارزيابي عملكرد
2-1-1. تعاريف
2-1-2. ديدگاه هاي سنتي و نوين در ارزيابي عملكرد
2-1-3. تاريخچه ارزيابي عملكرد
2-1-3-1. ارزيابي عملكرد در ايران
2-1-4. ضرورت و اهميت ارزيابي عملكرد
2-1-5. ويژگي هاي نظام ارزيابي عملكرد سازماني كار آمد
2-2. مدل هاي ارزيابي عملكرد
2-2-1. مدل هاي اندازه گيري عملكرد
2-2-1-1. مدل سينك و تاتل
2-2-1-2. ماتريس عملكرد (1989)
2-2-1-3. هرم عملكرد (1991)
2-2-1-4. تحليل ذي نفعان (2001)
2-2-1-5. چارچوب مدوري و استيپل(2000)
2-2-1-6. الگوي فيشر براي ارزيابي عملكرد
2-2-2-7. كارت امتيازي متوازن
2-2-1-8. مدل تعالي سازماني اروپا
2-2-1-9. مدل دمينگ
2-2-1-10. مدل مالكولم بالدريج
2-2-1-11. مدل تعالي در كسب وكار
2-3. بررسي سيستم ارزيابي عملكرد و انتخاب مناسب ترين سيستم
2-3-1. دلايل انتخاب كارت امتيازي متوازن
2-4. معرفي مدل كارت امتيازي متوازن
2-4-1. روش امتيازي متوازن به عنوان يك سيستم ارزيابي عملكرد
2-4-2.منظرهاي روش امتيازي متوازن
2-4-2-1. منظر مالي
2-4-2-2. منظر مشتري
2-4-2-3. منظر فرايندهاي داخلي كسب  و كار
2-4-2-4.منظر يادگيري و رشد
2-4-3. روش ارزيابي متوازن به عنوان يك سيستم ارزيابي عملكرد
2-4-4. چرا استراتژي ها در عمل پياده نمي شوند؟.
2-4-4-1.مانع مربوط به عدم انتقال استراتژي
2-4-4-2. مانع مربوط به عدم  هم سويي كاركنان با استراتژي
2-4-4-3. مانع مربوط به عدم تعهد مديريت ارشد
2-4-4-4.مانع مربوط به عدم تخصيص منابع لازم
2-4-5.بر طرف كردن موانع اجراي استراتژي به كمك روش ارزيابي متوازن
2-4-5-1. بر طرف كردن مانع مربوط به انتقال استراتژي
2-4-5-2. برطرف كردن مانع مربوط به عدم هم سويي كاركنان
2-4-5-3 . بر طرف كردن مانع مربوط به عدم تخصيص منابع لازم
2-4-5-4. برطرف كردن مانع مربوط به عدم تعهد مديريت ارشد
2-4-6. توازن در ارزيابي متوازن
2-4-6-1. توازن بين سنجه هاي مالي و غير مالي
2-4-6-2. توازن بين ذي نفعان داخلي و خارجي
2-4-6-3. توازن بين اهداف بلند مدت و كوتاه مدت
2-4-6-4. توازن بين شاخص هاي هادي و توابع عملكرد
2-4-7. نقشه استراتژي
2-4-7-1. وجوه نقشه استراتژي
2-5. سيستم جامع مديريتي كارت امتيازي متوازن
2=5=1. سيستم جامع مديريت كارت امتيازي متوازن براي متصل ساختن استراتژي به عمليات
2-5-1-1. مرحله نخست: تنظيم استراتژي
2-5-1-2. مرحله دوم :برنامه ريزي استراتژيك
2-5-1-3. مرحله سوم : هم سويي سازمان با استراتژي
2-5-1-4. مرحله چهارم:برنامه ريزي عمليات
2-5-1-5. مرحله پنجم: كنترل، نظارت و يادگيري
2-5-4-6. مرحله ششم: سنجش و ساز گار كردن استراتژي
2-5-2. سنگ بناي موفقيت
2-5-3. حمايت مديريت ارشد 
2-5-3. مديريت پروژه  
 
فصل سوم: روش تحقيق
1-3. بيان مسئله و هدف پژوهش 
3-3. تاريخچه بيمه ايران
3-4. وظايف و اختيارات
3-5. جمعيت آماري
3-6. شيوه نمونه گيري
3-7. روش محاسبه حجم نمونه
3-8. محاسبات مربوط به پژوهش
3-9.فرضيه ها
3-9-1. آزمون فرض وجه مالي         
3-9-2. آزمون فرض وجه مشتري     
3-9-3. آزمون فرض وجه فرايندهاي داخلي
3-9-4. آزمون فرض وجه رشد ويادگيري
3-10. نتايج آزمون مربوط به چهار وجه كارت امتيازي متوازن    
3-11. نتايج پس از فرضيه ها 
3-12. ويژگي هاي فردي و اجتماعي نمونه
3-12-1. جنسيت افراد جامعه
3-12-2. سطح تحصيلات
3-12-3.ميزان سن
3-12-4. سابقه كاري

فصل چهارم: نتيجه گيري و پيشنهادات
4-1. مقدمه
4-2. برنامه پياده سازي اهداف استراتژيك
4-3. پيشنهادات
4-4. پيشنهادات كاربردي
5-4. نتيجه گيري
5-4. منابع


مقدمه تحقیق:
امروزه مدیران ارشد بسیاری از شرکت‌ ها و سازمان‌ ها، وقت و انرژی و منابع مالی قابل توجهی را صرف تدوین استراتژی‌ های اساسی سازمان‌ های خود می‌کنند، ولی اکثر آن‌ ها از عدم اجرای مطلوب استراتژی‌ های خود سخن می‌ گویند. چشم اندازی که این مدیران برای سازمان خود تصور می‌کنند، برای خود آن‌ ها کاملاً روشن است، ولی آگاهی و درک کارکنان از این چشم انداز، بسیار کم و هم‌ سویی و همدلی آن‌ ها برای تحقق اهداف منبعث از این چشم انداز، بسیار کمتر است. بنابراین مدیران ارشد همواره در جست و جوی راه حلی برای حصول از اطمینان از اجرای استراتژی‌ های خود بوده‌ اند و در این میان، روش‌ های ارزیابی به عنوان ابزاری جهت کنترل اجرای استراتژی‌ های خود برگزیده‌ اند. در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش، فعالیت ارزش آفرین سازمان‌ها، متکی به دارایی‌ های مشهود آن‌ ها نیست. امروزه دانش و قابلیت کارکنان روابط با مشتریان و تأمین کنندگان کیفیت محصولات و خدمات فن آوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی، دارایی‌ هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی‌ های فیزیکی‌ اند و توانمندی سازمان‌ ها در به کار گیری این دارایی‌ های نامشهود، قدرت اصلی ارزش آفرینی آن‌ ها را رقم می‌ زند و ارزیابی‌ های مبتنی بر سنجه‌ های مالی، توانایی ارزیابی این دارایی‌ های نامشهود و انعکاس تأثیر آن‌ ها بر موفقیت سازمان‌ها را ندارند. در اوایل دهه 1990، روش ارزیابی متوازن توسط چند تن از محققین به دنیا معرفی شد. این روش معتقد بود که ارزیابی عملکرد نبایستی تنها به سنجه‌ های (مالی) متکی باشد، بلکه عملکرد را باید از منظر‌های مهم دیگری هم چون منظر (مشتری) (فرآیندهای داخلی) و (یادگیری و رشد) نیز مورد ارزیابی قرار داد…
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق ارزيابي استراتژي عملكرد سازمان بيمه ايران با كارت امتيازي متوازن، مطالعه موردی شهرستان سبزوار”