مدیریت بازاریابی

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ

دانلود پاورپوينت با موضوع دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی)،
در قالب pptx و در 58 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:
مقدمه
وضعیت دیجیتال مارکتینگ با ظهور اینترنت
مزایای دیجیتال مارکتینگ
معایب دیجیتال مارکتینگ
تفاوت بازاریابی دیجیتال با سنتی
بازاریابی از طریق وب‌سایت (website marketing)
بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)  
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
تبلیغات کلیکی (PPC)
بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)
تبلیغات همسان (Native Advertising)
بازاریابی خودکار (Marketing Automation) 
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
 روابط عمومی آنلاین (Online PR)
بازاریابی ربایشی (درون‌گرا) (Inbound Marketing)
 محتوای حمایت شده (Sponsored content)
بازاریابی موتورهای جستجو  (Social Media Marketing)
بازاریابی از طریق پیام فوری (دایرکت) (direct marketing)
بازاریابی مجدد و هدف‌گذاری مجدد
بازاریابی ویدیویی (video marketing)
بازاریابی از طریق پادکست (Podcast Marketing)
بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار (influencer marketing)
بازاریابی تلویزیونی (TV marketing)
بازاریابی رادیویی (Radio marketing)
بازاریابی پیامکی (SMS marketing)
بازاریابی از طریق بیلبوردهای الکترونیکی(Billboard marketing)
موفقیت در دیجیتال  مارکتینگ
بخشي از متن پاورپوينت:
دیجیتال مارکتینگ روشی است که برندها به وسیله آن محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می‌کنند و کیفیت آنها را هم به این وسیله تضمین می‌کنند سپس مشتریانی که به دنبال خرید محصولات هستند با سرچ در موتورهای جستجو محصولاتی را که بیشترین هماهنگی با نیازشان دارد را پیدا می‌کنند و با مقایسه بین آنها مناسب‌ترین محصول را خریداری می‌کنند. 
در واقع برخلاف زمان‌های گذشته که فرصت‌های تبلیغاتی برای برندها محدود و اکثرا گران قیمت بود و بسیاری از برندهای نوپا قدرت تبلیغات را نداشتند امروزه با دیجیتالی شدن بازاریابی همه برندها فرصت های برابری برای معرفی و فروش دارند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی اجتماعی

دانلود پاورپوينت با موضوع بازاریابی اجتماعی،
در قالب pptx و در 43 اسلايد، قابل ويرايش، شامل:
بازاریابی اجتماعی
ابعاد بازاریابی اجتماعی
ویژگی بازاریابی اجتماعی 
تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
نکات کلیدی در بازاریابی اجتماعی
مراحل انجام یک بازاریابی اجتماعی
محدودیت های بازاریابی اجتماعی
بخشی از متن پاورپوینت:
در حوزه تجارت جهانی، کسب سهم بیشتر از بازار مصرف، هدف اصلی شرکت ها و صاحبان صنایع به شمار می رود و  هر چه می گذرد استفاده از اصول و فنون علمی بازاریابی مورد توجه بیشتر قرار می گیرد. در بازاریابی نوین به جای جستجوی مشتری برای محصولات و خدمات تولید شده، محصولات و خدمات متناسب با خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه می شود.
به عبارت دیگر کانون اصلی اندیشه و عمل در بازاریابی نوین، تامین رضایت و ایجاد ارزش برای مشتری است تا به سمت محصول تولید شده یا خدمت مورد نظر ما جلب گردد، به طوری که بازاریابی را معادل برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان می دانند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی اجتماعی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی ورزشی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی ورزشی،
در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بازاریابی ورزشی
اهمیت بازاریابی ورزشی
فرایند بازاریابی ورزشی
ابعاد گوناگون بازاریابی ورزشی
وظایف مدیریت بازاریابی ورزشی
عوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشی
نقش بخش بازاریابی درکیفیت ورزش
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشی
منابع درآمدی رقابت های ورزشی
نتیجه گیری
منابع
بخشی از متن پاورپوینت:
بازاریابی های موثر ورزشی می تواند سوددهی زیادی داشته باشد. این سود شامل آگاهی دادن درباره ورزش و تشویق افراد برای آزمایش کردن ورزش برای اولین بار در زندگی و یا جهت دادن به ورزش دیگری می باشد و ایجاد اطمینان، صداقت، نشاط و تعهد نموده و محرک هایی را پیشنهاد می کند تا علم و آگاهی ایجاد نماید.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی ورزشی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی الکترونیکی،
در قالب pptx و در 43 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تاریخچه
اهداف بازاریابی الکترونیکی
مزایای بازاریابی اینترنتی
مزایای ارتباطی
مزایای مبادلاتی
مزایای توزیع
قوانین بازاریابی الکترونیکی
پنج مرحله برنامه ریزی در بازاریابی الکترونیکی
مدل نیروهای پنج گانه پورتر
منابع
بخشی از متن پاورپوینت:
هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است. فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است.
جهانی شدن و مقررات زدایی، تاکید بر سازمان های افقی، فرایند محوری به جای وظیفه محوری، استفاده از تفکر  IT در تولید و خدمات، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان، گسترش کانال های جدید توزیع، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها، از مهم ترین این تاثیرات شکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مفهوم تجارت سیار

دانلود پاورپوینت با موضوع مفهوم تجارت سیار،
در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:

تجارت سیار چیست؟
هر گونه مبادله‌ـ مستقیم یا غیرمستقیم‌ـ دارای ارزش پولی که از طریق شبکه‌های سیار انجام می‌گیرد.  تجارت سیار تحویل محصول و خدمات از طریق تکنولوژی‌های بی‌سیم با هدف انجام فعالیتهای تجارت الکترونیک در هر زمان یا مکانی است.
تجارت سيار از طريق هزاران ابزار موبايلي نظير تلفن‌های  همراه،‌ ابزارهاي ديجيتالي شخصي (PDA)، دفترچه‌هاي يادداشت ديجيتالي و حتي داشبوردهاي بي‌سيم اتومبيل ها  در جريان است…
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مفهوم تجارت سیار”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت تصمیم گیری (فصل پانزدهم کتاب رفتار مصرف کننده تألیف دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی)

دانلود پاورپوینت تصمیم گیری (فصل پانزدهم کتاب رفتار مصرف کننده تألیف دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی)،
در قالب pptx و در 38 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
فرایند خرید مشتریان 
مراحل تصمیم گیری مصرف کننده 
انواع تصمیم گیری 
پیوستار انواع تصمیم خرید 
حل مسئله بسط یافته
حل مسئله محدود
تصمیم گیری مبتنی بر عادت
مقایسه تصمیم گیری محدود و بسط یافته 
سبک تصمیم گیری 
سبکهای تصمیم گیری از دیدگاه اسپولز 
انواع جستجوی اطلاعات 
چارچوب جستجوی اطلاعات 
عقلانیت در تصمیم گیری 
دانش اولیه مصرف کنندگان 
رابطه بین میزان اطلاعات مشتری و جستجوی اطلاعات 
شناسایی گزینه ها 
انواع گزینه های تصمیم 
طبقه بندی محصول 
کاربردهای راهبردی طبقه بندی محصول 
موقعیت یابی محصول
معیارهای ارزیابی 
شهود میانبرهای ذهنی 
استفاده از شهود در مراحل مختلف تصمیم گیری 
انتخاب نام های تجاری آشنا: عادت یا وفاداری 
اینرسی: مشتریان دمدمی 
سردرگمی مصرف کننده 
قواعد تصمیم گیری 
قواعد تصمیم گیری غیر جبرانی
قواعد تصمیم گیری جبرانی
مدلهای تصمیم گیری در خریدهای سازمانی 
مدل شت 
مدل وبستر و وبند 
عوامل موثر بر تصمیم گیری خریداران سازمانی در مدل وبستر و وبند 
مدل اندرسون و چمبرز 
مدل جفری و لیلن 


قسمتی از متن:
شهود میانبرهای ذهنی: مصرف کننده برای ساده سازی پیچیدگی و حل مشکل محدودیت زمانی از روش های شهودی استفاده می کند. در حل مسائل محدود (درگیری ذهنی پایین) نیز مصرف کنندگان اغلب از روشهای شهودی استفاده می کنند. این روشها شامل قواعد سرانگشتی است که سرعت تصمیم گیری را افزایش می دهد. برخی از این قواعد بسیار کلی اند(مثل هیچ ارزانی بی دلیلی نیست). برخی از این قواعد نیز بسیار خاص هستند (مثل جنس ژاپنی بخر و خیال خودت را راحت کن). مصرف کننده با استفاده از میانبرهای ذهنی دو هدف زیر را دنبال می کند:
کاهش تعداد محصولاتی که باید آنها را ارزیابی کند.
کاهش تعداد ویژگی هایی که باید به آنها توجه کرد.


توضیحات:
کتاب رفتار مصرف کننده تألیف دکتر سید رضا سید جوادین و دکتر محمد رحیم اسفیدانی، از جمله منابع مهم درسی رشته های مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پانزدهم این کتاب با موضوع ‘تصمیم گیری’ می باشد که در حجم 38 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تصمیم گیری (فصل پانزدهم کتاب رفتار مصرف کننده تألیف دکتر سیدجوادین و دکتر اسفیدانی)”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت خرید و کنارگذاری

دانلود پاورپوینت با موضوع خرید و کنارگذاری، 
در قالب pptx و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

عوامل مؤثر در رفتار خرید
تجربه خرید 
کارکردهای خرید
عواملی که باعث می شود افراد به سراغ خریدهای لذت بخش بروند
تحلیلی بر خرید کالاهای ایرانی
پيشنهاداتی در زمینه بهبود شرایط خرید کالاهای ایرانی 


قسمتی از متن:
افراد به دو دلیل خریدهای خود را انجام می دهند:
اهداف سودجویانه ( اهداف کارکردی و ملموس)
اهداف لذت جویانه (غیرملموس)
نیازهای سودجویانه عبارت اند از تمایل افراد برای دستیابی به منافع کارکردی یا عملی مانند خرید مسکن. نیازهای لذت جویانه نیز عبارت اند از نیازهای تجربه ای که شامل پاسخ ها و خیال پردازی های احساسی است مانند خیال پردازی یک فرد درباره سفر به کره مریخ یا تصور خوردن یک غذای بسیار خوشمزه. 


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘خرید و کنارگذاری’ می باشد که در حجم 13 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت خرید و کنارگذاری”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی،بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، 
در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بازاریابی مستقیم 
ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم 
بازاریابی پست مستقیم 
عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم 
بازاریابی تلفنی 
مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم 
بازاریابی تعاملی 
مزایای بازاریابی تعاملی 
معایب بازاریابی تعاملی 
نامه های الکترونیکی 
بازاریابی از طریق تلفن همراه 
بخش بندی کاربران فناوری های جدید 
بازاریابی دهان به دهان 
نقش رسانه های اجتماعی در گسترش تبلیغات دهان به دهان 
بازاریابی همهمه ای و ویروسی 
رهبران عقیده 
اندازه گیری اثربخش بازاریابی دهان به دهان 
طراحی نیروی فروش 
شش نقش نماینده فروش 
اهداف و استراتژی های نیروی فروش 
ساختار نیروی فروش 
مدیریت مشتریان عمده 
اندازه نیروی فروش 
مدیریت نیروی فروش 
اصول فروش شخصی 
گامهای اساسی در فرایند فروش موثر 
بازاریابی رابطه مند 


قسمتی از متن:
امروزه ارتباطات بازاریابی به یک گفتگوی شخصی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل شده است. شرکت ها علاوه بر پرسش « چگونه می توانیم به مشتریان هدف دسترسی پیدا کنیم؟» باید به پرسش های دیگری نیز پاسخ دهند:
مشتریان چگونه می توانند به ما دسترسی پیدا کنند؟
مشتریان چگونه می توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند؟
پیشرفت های فناوری از قبیل دورنگار، تلفن های همراه و ابزارهای ارتباطی بیسیم امکان رابطه نزدیک شرکت با مشتریان و مشتریان با یکدیگر را فراهم کرده اند. 


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع ‘ مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی’ می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی،بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت آشنایی با برند مجید (مروژ)

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با برند مجید (مروژ)،
در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی برند ورزشی مجید
منظور از مروژ
محصولات فروشگاه مروژ
مدیرعامل برند مجید
نحوه شکل‌ گیری برند مجید
نحوه معرفی، برندسازی و بین‌ المللی کردن برند مجید
خط تولید برند مجید
تیم‌های ورزشی متقاضی برند مجید
چارت سهم تولیدکنندگان لباس ورزشی در ایران (جایگان برند مجید)
صادرات برند مجید (همکاری با کشورهای جهان)
سهم کمپانی‌ های پوشاک ورزشی در پیروزی تیم‌ ها
نحوه همکاری تامین کنندگان با باشگاه‌ ها
تعداد فروشگاه‌ ها و نمایندگی‌ های مجید
اشتغال زایی برند مجید
تفاوت همکاری با ایران و کشورهای دیگر
برنامه برند مجید برای آینده
افتخارات برند مجید
مشتریان داخلی برند مجید
چشم انداز برند مجید
منابع
– پایان

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت آشنایی با برند مجید (مروژ)”

مدیریت بازاریابی

پاورپوینت بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکی

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکی،
در قالب ppt و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه
چگونگي اجراي بازاريابي تك به تك در فروش محصولات پزشکی
بازاریابی تک به تک
بازاریابی الکترونیک نوعی از بازاریابی تک به تک
تعریف
بازاریابی الکترونیک در سه بخش
عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك (BONI)
آمیخته بازاریابی شامل موارد زیر است:
چرخه بازاريابي الکترونيک
عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك
سهم مناطق مختلف جهان از تولید تجهیزات پزشکی، سال 2009
پیش بینی بازار تجهیزات پزشکی مناطق مختلف جهان در سال 2016 و مقایسه آن با سال 2011 (میلیون دلار آمریکا)
مقایسه صادرات و واردات تجهیزات پزشکی الکتریکی و الکترونیکی، 11-2002 (هزار دلار)
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکی”