پاورپوینت آشنایی با شرکت هواوی
دانلود پاورپینت با موضوع آشنایی با شرکت هواوی، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تاریخچه شرکت: هواوی شرکتی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید و عرضه دستگاههای …
|پروژه|مقاله|پاورپوینت|تحقیق|نقشه|کتاب|جزوه|کارآموزی|طرح توجیهی
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
دانلود پاورپینت با موضوع آشنایی با شرکت هواوی، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تاریخچه شرکت: هواوی شرکتی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید و عرضه دستگاههای …
پاورپوینت بازار سرمایه و بازارها
در 22 اسلاید
فصل اول:
پیش به سوی موفقیت
کسب اعتماد به نفس
ممارست و خودآموزی
به کارگیری تجهیزات الکترونیکی
کاستن از کاغذبازی
فصل دوم:
آیا مشتری خود را می شناسید؟
جلب رضایت مشتری
رفتار با مشتری
طرح کردن سوالات کلیدی
نحوه تماس با مشتریان
هدایت بحث
فصل سوم:
ارتباط از طریق نامه
از ملاقات ها بیشترین استفاده را ببرید
تشویق به اقدام
شناساندن علامت تجاری
قاعده ایدکا
قطعی کردن معامله
مذاکره درباره شرایط فروش
موفقیت در فروش
نحوه معرفی
فصل چهارم:
اداره کردن تماس های تلفنی
به کارگیری برنامه های تشویقی
تعیین هدف و دادن پاداش
تقویت روحیه کاری
تمرین فروش از طریق ایفای نقش
گسترش معلومات
نحوه اداره کردن گروه های فروش
توضیحات:
اگر شما صاحب کسب و کار هستید:
اگر
فروشنده، مغازه دار، کارمند، کارگر، محصل، استاد، پزشک، کارآفرین،
مدیر و حتی اگر بیکار هستید این جزوه را دانلود و مطالعه کنید.
در این جزوه روش هایی به
شما خواهیم آموخت که در ارتباط شما با دیگران، به ویژه در زمینه برخورد با
هر مشتری هر محصولی کاملاً مفید و موثر است و سوددهی شما را چند برابر خواهد
کرد
مطالب جزوه به صورتی است که شما را علاقه مند می کند تا آخر مطالعه کنید و حتی چندین بار به مرور و تکرار بپردازید.
به خصوص به کلیه شرکت ها چه خصوصی چه دولتی پیشنهاد می شود این جزوه را تهیه و به کارمندان جهت مطالعه داده شود.
اگر
محل کسب و کار شما در بهترین مکان و شلوغ ترین جای شهر نیز باشد، ولی از
روش های ارتباط موثر و فروش موفق اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید به هدف
خود دست نخواهید یافت.
ارتباطات خود با دیگران را کنترل و هدف دار نمایید.
مزايا مطالعه فروش موفق برای شرکت ها و کلیه صاحبان حقیقی و حقوقی کسب و کار:
با
عنايت به ضرورت توسعه اين روش از آموزش لذا بر آن شديم تا مزايای آموزش
الكترونيك را براي مديران شرکت ها و صاحبان کسب و کار تشريح نماییم.
به دليل
ماهيت جغرافياي و هزینه های بالای برگزاری دوره های آموزشی، به منظور تسريع
در امر ارتقای سطح دانش نيروي انساني و با هدف كاهش هزينه امري اجتناب
ناپذير مي باشد.
مزاياي آموزش الكترونيك:
1. استفاده بهينه از زمان
2. كاهش هزينه ها
3. ارائه مطالب جامع مورد نياز برای هر نوع شغل و کسب و کار
4. فرهنگ سازي مناسب در امر فروش
5. افزايش سرعت فروش
6. امكان توسعه با هزينه هاي كمتر
7. عدم محدوديت مكاني و زمان آموزش
8. قابليت تكرار پذيري و جبران مشكلات احتمالي
9. استحكام و انسجام مطالب ارائه شده بهعلت وجود امكان بازبيني مكرر محتوا
10. مناسب و کاملا مفید برای تمامی افراد جامعه
دانلود پاورپوینت در مورد فنون فروش،
برنامه ریزی تقاضا
جایگاه مدیریت تقاضا
برنامه ریزی تولید
ورودی های برنامه ریزی تولید
خروجی های برنامه ریزی تولید
تعدیل ظرفیت میان مدت
مدیریت تقاضا
مدیریت تقاضا و برنامه ریزی تولید
پیش بینی به عنوان بخشی از برنامه استراتژی کسب و کار
ورودی های پیش بینی
روش های پیش بینی
خروجی های پیش بینی
تیم مدیریت
پیش بینی فروش
خطاهای پیش بینی و بازخوردها
استراتژی های کسب و کار
و …
خلاصه مقاله:
پژوهش حاضر براي بررسي اثر عناصر بازاريابي دروني بر چابكي سازماني در اداره كل راه و شهرسازي گيلان به عنوان بنگاهي خدماتي انجام و ميخواهد مفهوم بازاريابي دروني را بعنوان عاملي موثر بر چابكي سازماني بررسي وآزمون نمايد. پرسشنامه از ادبيات پژوهش برگرفته ، براي اثبات روايي آن از نظر خبرگان استفاده گرديده است.روش پژوهش توصيفي از نوع همبستگي،جامعه آماري آن كاركنان سازمان فوق كه با روش نمونه گيري تصادفي 160 نفر آنها انتخاب و داده ها با نرم افزار SPSS تحليل گرديد. يافته هاي پژوهش حاكيست: بين بازاريابي دروني و چابكي سازماني رابطه مثبت و معني داري وجود دارد.
مقدمه
طرح تحقيق
عنوان كامل پژوهش
هدف پژوهش
بيان مسأله
اهميت مسأله (نظري- عملي)
سوال (ها) يا فرضيه ها (هاي) پژوهش
مشخص كردن مقياس اندازه گيري متغيرها
مشخص كردن نقش متغيرها (باز خور)
طرح پژوهش
جامعه و گروه نمونه مورد بررسي
روش نمونه برداري
ابزارگردآوري داده ها
روش گردآوري داده ها
روش تجزيه و تحليل داده ها
دانلود فایل”تحقیق بررسي عملكرد سايت بازار بيز (BazaarBiz) در تجارت الکترونیک و جذب مشتريان”