دسته: مدیریت مشتری
لیست تمام پروژه ها و مطالب:
پاورپوینت سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري
دانلود پاورپوینت با موضوع سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري
انواع سيستم های اطلاعاتی
هدف از CRM
مزایای CRM
عوامل شکست پروژه های CRM
خدمات شرکت ثامن ارتباط عصر
تحقیق نقش آموزش کارکنان در رضایتمندی مشتریان
ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد
استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از
عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه
اجتماعی، به همراه اصل مقاله،
جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
Media use for CRM and business performance satisfaction: The moderating
roles of social skills and social media sales industry
عنوان فارسی مقاله:
استفاده
از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد
کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
اهداف CRM
فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
CRM و چرخه عمر مشتري
رضايت مشتري
ارزش آفرینی برای مشتری
سه عامل ایجاد رضایت مشتری
استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت
ارزش دريافت شده
ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و تعریف و ارزیابی ارزش مشتری
هنر ارزش آفرینی برای مشتریان
چهار لحظه تعیین کننده در کسب و کار که تجربه ای به یادماندنی برای مشتری خلق می کند
راهکارهای خلق ارزش برای مشتری
فرآورده های برتر
برتری در فرآورش
تمرکز بر مشتری نوازی
منابع
دانلود فایل”پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری”
ترجمه مقاله ابعاد فرهنگی در مورد رفتار خرید مصرف کننده و نگرش های مربوط به مد در اجناس و محصولات
جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
عنوان فارسی مقاله:
ابعاد فرهنگی در مورد رفتار خرید مصرف کننده و نگرش های مربوط به مد در اجناس و محصولات مختلف
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید
در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف فرآیند پس از اکتساب
نمودار فرآیند پس از حصول در مصرف کننده
تعریف تجربه مصرف در مصرف کننده
عناصر تجربه
استفاده از محصول
مصرف در نمایش
حالت های خلقی و تجربه مصرف
ایجاد رضایت و نارضایتی پس از اکتساب
مدل رضایت/ عدم رضایت مصرف کننده
ارزیابی عملکرد و کیفیت محصول
ابعاد مربوط به کیفیت خدمات
ابعاد مربوط به کیفیت کالا
مدل همپوشی کیفیت خدمات و محصول
مدل عدم تائید انتظار
عملکرد مورد انتظار از یک محصول
نظریه اسناد
سنجش رضایت مصرف کننده
رفتار شکایت آمیز مصرف کننده
عوامل موثر بر رفتار شکایت آمیز
شکایات و رفتار خروجی
کنارگذاری محصول
وفاداری به مارک
رویکردهای رفتاری وفاداری به مارک
سنجه های نگرشی وفاداری به مارک
شناسایی مصرف کنندگان وفادار به مارک
مقایسه رضایت و وفاداری
توضیحات:
این
فایل در زمینه رضایت و وفاداری پس از خرید می باشد که در حجم 19 اسلاید،
همراه با تصاویر و توضیحات کامل بسیار کامل تهیه شده است که می تواند به
عنوان سمینار درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته
های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده
بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد
دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله
بندی رعایت گردیده است.
پاورپوینت مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان
تعريف نياز (Need)
معرفي نيازها و دلايل وابستگي مشتري به سازمان
انتظار از محصول چگونه شکل مي گيرد؟
تقسيم بندي مشتريان بر مبناي انتظارات
ضرورت مشتري مداري (وابستگي سازمان به مشتري)
تعریف مشتري مداري
تعریف رضايت (Satisfaction)
راهکارهاي جلب رضايت کارکنان
مزاياي رقابتي(Competetive Advantages)
معرفي برخي مزاياي رقابتي
حوزه هاي کاري CRMجهت جلب رضايت مشتريان
شناخت انتظارات اصلي مشتريان درسالهاي اخير
مديريت نيازها ي مشتري
مهارت هاي ارتباطي
سيستم هاي حمايت از مشتري
وفاداري (Loyalty)
جديدترين تعريف وفاداري (ريچارد اوليور -1999)
مزاياي وفاداري
تعريف مشتري (Customer) ازديدگاه بازار: در فرهنگ بازار، مشتري فردي است كه توانايي خريد كالا و يا گرفتن خدمتي را داشته باشد. در اين ديدگاه مشتري درباره تأمين نيازهاي خود به خوبي مطالعه و بررسي مي كند و با درنظر گرفتن شرايط وامكانات موجود به انتخاب مي پردازد.
1- مشتريان راضي : اگر ميزان انتظارات قبل از خريد با فايده اي که نصيب مشتري مي شود برابر باشد مشتري راضي است و در اين صورت رضايت خود را به ديگران اعلام مي کند.
2- مشتريان خشنود : اگر فايده کسب شده بيشتر از ميزان انتظارات باشد مشتري به درجه خشنودي مي رسد. در اين حالت مشتري علاوه بر اين که به شرکت وفادار مي شود مبلغ مجاني شرکت هم خواهد شد (تبليغات رايگان(
3- مشتريان ناراضي : اگر فايده کمترازميزان انتظارباشد مشتري ناراضي است و در چنين حالت حداقل نارضايتي خود را به تعداد زيادي اعلام مي کند …
دانلود فایل”پاورپوینت مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان”
تحقیق نقش زبان بدن در سیستم های ارتباط با مشتری
دانلود فایل”تحقیق نقش زبان بدن در سیستم های ارتباط با مشتری”
مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله
جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
عنوان فارسی مقاله:
سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل ترجمه شده: word، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18