Fileca » سایر گرایش های مدیریت » تحقیق اصل های مديريت كيفيت
![](https://nikanlink.com/content/productpic/3218djacuzn5.rfkef7135fd-e83c-414d-94f1-95db8f48ecf8.jpg)
دانلود تحقیق با موضوع
اصل های مديريت كيفيت،در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
اصل اول: تمركز بر مشتري (Customer Focus)
هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند.
تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي بازار و در نتيجه افزايش سود سهام و سهم بازار براي سازمان خواهد شد.
رضايت مشتريان با افزايش اثربخشي بكارگيري منابع سازمان، افزايش يافته و بهبود وفاداري مشتري به سازمان باعث ماندگاري در تجارت مي گردد.
بكارگيري اصل تمركز بر مشتري عموما باعث مي گردد كه سازمان:
براي درك نيازها و انتظارات مشتريان تحقيقات لازم را صورت دهد.
از ارتباط اهداف سازماني با نيازها و انتظارات مشتريان اطمينان حاصل نمايد.
ارتباطات درون سازماني را در راستاي نيازها و انتظارات مشتريان هدايت نمايد.
رضايت مشتريان را اندازه گيري نموده و بر مبناي نتايج حاصل از آن اقدام نمايد.
ارتباطات با مشتريان را به صورت سيستمي مديريت نمايد.
از وجود توازن بين رضايتمندي مشتريان و ساير ذينفعان سازمان (نظير مالكين، كاركنان، سرمايه گذاران، انجمن ها و مجامع محلي) اطمينان حاصل نمايد.
![دانلود فایل](https://nikanlink.com/content/affbanner/buy.png)
دانلود فایل”تحقیق اصل های مديريت كيفيت”
مطالب مرتبط:
- تحقیق اصول مديريت كيفيت دانلود تحقیق با موضوع اصول مديريت كيفيت،در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:چكيدهاين سند هشت اصل مديريت كيفيت كه در استانداردهاي سيستم مديريت كيفيت بر مبناي سري ايزو 9000-2000 كاربرد دارد را معرفي مينمايد. مديريت…
- پاورپوینت سمینار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و محاسبه رضايت مشتري (CSM) دانلود پاورپوینت سمینار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و محاسبه رضايت مشتري (CSM)،در قالب ppt و در 147 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:بازاريابي ارتباطيابعاد بازاريابي ارتباطيويژگي هاي روابط با مشتريانشش سوال مهم در مورد CRMمديريت ارتباط با مشتري CRMتعاريف CRMاهداف CRMمديريت…
- تحقیق crm چیست؟ دانلود تحقیق با موضوع crm چیست؟،در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و…
- پاورپوینت مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان دانلود پاورپوینت با موضوع مشتري مداري و بررسي الگوي جلب رضايت مشتريان، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تعريف مشتري (Customer) از ديدگاه بازار تعريف نياز (Need) معرفي نيازها و دلايل وابستگي مشتري به سازمان انتظار از…