سایر

پاورپوینت ایجاد و نگهداری و ارتقای برند

 دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد و نگهداری و ارتقای برند،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
برند چیست؟
نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامه ها و خط مشی های سازمان است.
برند تمامی فعالیت های سازمان را در تمامی سطوح در بر می گیرد و نهایتاً در قالب یک مارک تجاری عرضه می گردد.
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل می گیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای می گیرد.
تفاوت میان برند و خدمات شرکت
 خدمات شرکت:
آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل آن ارایه می گردد.
برند:
آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.
امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتری
برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ایجاد و نگهداری و ارتقای برند”