سایر

پاورپوینت بررسی رابطه تمايزاخلاقی شرکت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف کنندگان

دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رابطه تمايزاخلاقی شرکت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف کنندگان،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
درشرايطی که بازرگانی نسل جديدی ازمفاهيم رامرورميکند،نسلي که
توجه جامعه به سمت رسيدن به پيشرفت بيشترو تکنولوژيهای برتراست،توجه به
اخلاق درشرکت ميتواند بر انگيزه درونی انسان که هميشه به طور فطری به دنبال
کسب معنويت و آرام کردن وجدان خويش است موثرباشد و حتی وی را به سمت
پرداختن هزينه بالاتر برای رسيدن به اين آرامش سوق دهد.
يكي ازابزارهای
مهمی که دردنيای رقابتی امروزی ميتوان برای بدست آوردن مزيت رقابتی جهت
بالا بردن عملکرد بخش فروش شرکتها ازآن بهره جست ،ايجادتمايزاخلاقی
درشرکتها مي باشد
درسالهای اخير، درايران وخارج ازکشور تعدادشرکتهايی که
اعلام کرده اندمحصولاتشان تحت شرايط منصفانه وعادلانه توليد ميشود، رو به
افزايش بوده است.
نظرسنجی های اخيرنشان دهنده است که مردم انتظارات بالايی ازشرکتهاو عملکرداخلاقی کسب وکار دارند.
درانگلستان
وآمريکا، سازمان تجارت عادلانه،در سال 2003 افزايش فروش کالاهايی را که با
سازمان يونيسف همکاری داشته اند، از42%تا91% گزارش داده است.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بررسی رابطه تمايزاخلاقی شرکت و فروش محصولات ازديدگاه مصرف کنندگان”