سایر

پاورپوینت کاربرد تحقیقات بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع کاربرد تحقیقات بازاریابی،
در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:

روشهاي مورد بررسي
روشهاي کمي (در تحقيقات توصيفي-علّي کاربرد دارد):
تحليل مسير(Path Analysis)
معادلات ساختاري(SEM)
روشهاي کيفي (در تحقيقات اکتشافي کاربرد دارد):
گروه کانون (Focus Group)
تحليل محتوا (Content Analysis)
ويژگيهاي تحليل مسير
تحليل مسير صرفاً بر روي متغيرهاي مشاهده شده (observed variable) قابل انجام است.
در
صورت نياز به استفاده از تحليل مسير با فرض وجود متغيرهاي مکنون (latent
variable) لازم است تا از طريق دستور compute متغيرهاي مشاهده شده را
ميانگين گرفته و در قالب يک متغير مشاهده شده بيان کنيم.
مفاهيم مقدماتي تحليل مسير
مسير(Path): هر خط داراي جهت را يک مسير مي نامند.
ضريب مسير(Path coefficient): ضرايب بتاي استاندارد در خروجي رگرسيون
نمودار تحليل مسير(path diagram): نمايش ترسيمي تحليل مسير.
Input Path Diagram:براي ترسيم مدل مفهومي و قبل از ازمون است
Output Path Diagram:مدل مفهومي است که آزمون شده است
Modified Path diagram:مدل بروندادي است که مسيرهاي غيرمعنادار حذف شده و مسيرهاي جايگزين به آن اضافه شده است
متغير درونزا(endogenous): متغيري که مقدار آن از طريق ساير متغيرهاي مدل تعيين مي شود. متغيري که حداقل يک مسير به آن وارد مي شود.
متغير
برونزا(exogenous): متغيري که مقدار آن توسط متغيرهايي خارج از مدل تعيين
مي‌شود. متغيري که هيچ مسري به آن وارد نمي شود امّا بر ساير متغيرها اثر
مي‌گذارد.
جمله خطا(Disturbance term ): واريانس تبيين نشده و خطاي اندازه‌گيري را نشان مي دهد. هر متغير درونزا يک جمله خطا دارد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت کاربرد تحقیقات بازاریابی”