سایر

پاورپوینت بازاریابی و تبلیغات در کسب و کار الکترونیکی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و تبلیغات در کسب و کار الکترونیکی،
در قالب ppt و در 60 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مدل رفتاری مشتری در تجارت الکترونیکی و اجتماعی
متغیرهای غیر قابل کنترل :
مشخصات خریدار: سن-جنسیت-قومیت-تحصیلات-سبک زندگی-دانش-انگیزه-رضایت-تجربه-ترجیح-عادت-شخصیت
عوامل محیطی : متغیرهای اجتماعی-جامعه-فرهنگ-قواعد-مالیات دهی
عوامل  واسطه ای : شهرت نشان تجاری-امانتداری-مشی ها وفرآیندها
متغیرهای کنترل پذیر:
عوامل محصول و خدمت : دانش-گونه-دسترسی پذیری-مناسب سازی-کیفیت-تنوع-تفاوت-ملموس بودن-قیمت-نشان تجاری
متغیرهای کسب و کار الکترونیکی : عوامل جذب-عوامل سایت-خدمات مشتری
نگرش و رفتار خریدار در مدل تصمیم : آگاهی-نگرش(قصد)-خرید – وفاداری

چرخه برنامه های تبلیغاتی
تعیین اهداف تبلیغ
تشخیص مشتریان مخاطب
انتخاب رسانه ، ابزار و فرآیند تبلیغ
تولید برنامه عملیاتی و پیاده سازی تبلیغ
تولید برنامه های کارائی سنجی ، اندازه گیری و نظارت بر انجام تبلیغ
اجرای برنامه های فوق

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی و تبلیغات در کسب و کار الکترونیکی”