سایر

پاورپوینت مفاهيم مديريت بازار

دانلود پاورپوینت با موضوع  مفاهيم مديريت بازار،
در قالب ppt و در 214 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
تعريف خواسته
خواسته ها بيانگر کيفيت ارضاء نيازها و مطلوبيت هاي دلخواه
انسان بوده و در واقع بخش عمده اي از کوشش و تلاش فرد براي نيل به خواسته
هاي نامحدود او صورت مي‏گيرد. تنوع طلبي و انتظار دستيابي به امکانات رفاهي
و بالا بردن سطح زندگي ناشي از خواسته هاي انسان است.
مثال:
فرق
خواسته و تقاضا در اين است که امکان دارد خواسته فردي به منظور رفع نياز
گرسنگي، چلوکباب باشد در حالي که با پول همراه خود فقط توانايي خريد يک
ساندويچ را دارد و نهايتاً با توجه به قدرت خريد و رضايت حاصله از آن،
ساندويچ را براي خريد انتخاب مي کند که در اثر اين عمل خريد ساندويچ به
عنوان عمل تقاضا محسوب شده و خواسته چلوکباب به حساب نمي آيد.
کالا
نيازها،
خواست ها و تقاضاها افراد را به سوي کالاهاي خاصي سوق مي دهند که بتوانند
جوابگوي خواسته آنها باشند یعنی هر شيء، يا چيزي که توسط شخص معين و يا
موسسه اي توليد شده و قادر باشد نيازهاي فردي و يا جمعي مصرف کنندگان را
برآورده سازد، کالا ناميده مي شود.
 انواع کالا
محصولات فيزيکي
2-خدمات
3- ‌ايده ها، عقايد و انديشه‏ها
4- سازمانها، مکانها، فعاليتها
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مفاهيم مديريت بازار”