سایر

پاورپوینت گزارش مركز تحقيقات فيزيولوژي

 دانلود پاورپوینت با موضوع گزارش مركز تحقيقات فيزيولوژي،
در قالب ppt و در 61 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
اهداف مرکز
1- توسعه و بکارگیری دانش بشری در زمینه علم 2- انجام پژوهشهای بنیادی اپیدمیولوژیک و بالینی در جهت اصلاح نظر ارائه خدمات بهداشتی درمانی کشور به منظور جوابگویی به نیازهای جامعه اسلامی 3- جمع آوری، تنظیم و طبقه بندی اسناد، مقالات و مدارک مربوطه و انتشار آنها 4- تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه 5- ترغیب تشویق و بکارگیری محققین 6- کوشش درجلب توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و اجرائی مربوطه در داخل کشور 7- همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها و سازمانهای بین‌المللی با رعایت قوانین و مقررات دولت جمهوری اسلامی ایران
برنامه راهبردی مرکز تحقیقات فیزیولوژی  دانشگاه علوم پزشکی کاشان
یرفع الله الذین آمنوا منکم و الذین اوتوالعلم درجات
هیئت موسس مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی کاشان فیزیولوژی در سال 1387 تشکیل شد و پیشنهاد تاسیس این مرکز را به وزارت متبوع اعلام نمود. این پیشنهاد در دیماه 1387 توسط شورای گسترش وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی مورد تایید قرار گرفت. با تایید راه اندازی مرکز تحقیقات فیزیولوژی، ارکان مرکز شکل گرفت و فعالیتهای تحقیقاتی مرکز حول اهداف اولیه اعلام شده فزونی یافت. ساختمان مرکز تحقیقات فیزیولوژی همراه با مرکز پرورش حیوانات آزمایشگاهی نیز در سال 1389 مورد بهره برداری قرار گرفت.
رسالت
مرکز تحقیقات فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر آنست تا به منظور گسترش پژوهش در عرصه فیزیولوژی از طریق انجام پژوهشهای پایه و کاربردی، تربیت نیروی انسانی محقق، ترغیب و تشویق و بکارگیری محققین، کوشش درجلب توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر داخل و خارج کشور سهمی در خور جهت بهبود خدمات سلامت بعهده بگیرد.
دورنما
مرکز تحقیقات فیزیولوژی امیدوار است تا بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی برجسته در کشور در آموزش دانشجویان در دوره های تحصیلات تکمیلی، چاپ مقالات علمی در مجلات بین المللی و به تولید رسانیدن دستاوردهای پژوهشی خود در آینده ای نزدیک نقش موثری ایفا نماید.
ارزشها
–    اخلاق مداری در تمام مراحل کاری
–    ایجاد رابطه ای خدا مدار بین محققین
–    یاری رسانیدن به دست اندرکاران نظام سلامت
–    رشد و بالندگی نسل جوان از طریق تعلیم و تربیت آنان
–    سرافرازی ایران اسلامی در بین کشورهای اسلامی و جهان
 5 ساله دوم(از سال 1393 تا سال 1398)
پنج سال پس از شروع به کار مرکز تحقیقات فیزیولوژی و در حالیکه مجموعه های تحقیقاتی پیش بینی شده یکی پس از دیگری راه اندازی گردیدند تجارب اندوخته شده چراغ راه آینده مرکز برای سالهای آتی است. در طول سالهای فعالیت، مرکز تحقیقات فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از رشد سالانه مثبت در بروندادهای تحقیقاتی برخوردار بوده است و با داشتن چنین پتانسیلی این مرکز امیدوار است با به تولید رسانیدن دستاوردهای پژوهشی خود بتواند سهمی ناچیز اما موثر در پیشرفت علم و فناوری در کشور داشته باشد. بر این اساس مرکز تحقیقات فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای توسعه کمی و کیفی فعالیتهای خود استراتژی 5 سال آینده (تا سال 1398) را بر پایه موارد زیر استوار خواهد کرد:
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت گزارش مركز تحقيقات فيزيولوژي”