سایر

پاورپوینت دوره بازاريابي و مشتري مداري

 دانلود پاورپوینت با موضوع دوره بازاريابي و مشتري مداري،
در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:

دو مشكل اساسي در زمينه بازاريابي در ايران:
اگر چه در كشور ما از اصول ومفاهيم بازاريابي كم وبيش استفاده مي‌شود ، اما گرايش به سمت مفاهيم ديرين بيشتر است ؛
بسياري
از سازمانها اگر چه در زمينه بازاريابي قلم فرسايي مي‌كنند ليكن در عمل
خود را به اصول ومفاهيمي كه اين رشته مطرح مي‌كند چندان متعهد نمي‌دانند كه
خود ناشي از حمايت‌هاي نامعقول مي‌باشد .
تبليغات عبارتست ازارتباط
ومعرفي‌غيرشخصي محصول يا خدمات ازطريق حاملهاي مختلف در مقابل دريافت وجه
براي مؤسسات انتفاعي وغيرانتفاعي ، يا افرادي كه به نحوي در پيام مشخص
شده‌اند .
آگهي هاي كتبي و شفاهي
پوستر, بروشور, مجلات و روزنامه ها
فيلم, تابلوهاي خياباني, نصب آگهي روي اتوبوسها و در ورزشگاهها
اهداف تبليغات
ترغيب
كردن : اين نوع آگهي زماني كه رقابت افزايش مي‌يابدوهدف ايجادتقاضاي
انتخابي است مورد استفاده قرار مي‌گيرد.يـــادآوري  : اين نوع آگهي زماني
كه محصولي در منحني عمر خود در مرحله بلوغ قرار مي‌گيرد و هدف اين است كه
مصرف‌كنندگان راجع به آن محصول بطور مداوم فكر كنند مورد استفاده قرار
مي‌گيرد .آگاهي دادن :  اين نوع آگهي‌ هنگامي كه محصول جديدي به بازار
معرفي مي‌شود وهدف ايجاد تقاضاي اوليه است بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرد
.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت دوره بازاريابي و مشتري مداري”