سایر

پاورپوینت ارزیابی دانش اقلام درست و نادرست

دانلود پاورپوینت با موضوع ارزیابی دانش اقلام درست و نادرست،
درقالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
شکلC (A / B/ Both/ Neither items)
خوشه ای(الف .ب. هردو. هیچکدام) ( 4 آیتم دارد)
اگر از دستگاه مارک خوان که برای تصحیح اوراق استفاده می شود ما از فرمت C استفاده کنند که 4 آیتم دارد.
الزامی است برای انتخاب یکی از گزینه ها فرم خوشه ای داشته باشیم. اگر دستگاه مارک خوان این فرم بود
K  (complex true/false items))
گاهی
اوقات اگر محدودیت های فرمت C را نداشته باشیم از Complex T.F.I . ابتدا
سئوال یا Stem را می پرسیم – گزینه ها را می گذاریم – در قسمت نهائی A.B
درست ، B.C درست-…..  که خیلی توصیه نمی شود که بعلت اینکه ذهن دانشجو
شلوغ می شود چون یک مرتبه باید Stem و یک مرتبه الف. ب ، و در واقع فکر کند
کدام درست است و قسمت نهائی C.B.A … راانتخاب کندیکی از ایراد اساسی به
K وارد است همان بحث Testwiseness است
از آنجائیکه دانشجویان نیاز است که یک تعداد از Option ها را بصورت درست– غلط کامل انتخاب کند. دو تا قاعده را باید رعایت کنیم،
1-
که(Stem )ساقه ها باید روشن و بدون ابهام  باشد عبارات مبهم مانند مرتبط
است با، بسیار مفید است برای؛ مهم است و کلماتی ممکن است یا می تواند، و
اصطلاحات مبهم مانند معمولا یا بطور متناوب باید اجتناب شود. مثل :
is
associated with; is useful for; is important, may or could be; and vague
terms such as usually or frequently should be avoided…………..
2- از کلمات مبهم و کلماتی که منافات دارد با مطلق بودن سئوالات true/false  در  Stemاجتناب کنیم
3- در Option ها مواردی در نظر بگیریم که خاکستری نباشد یعنی سیاه یا  سفید باشند
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت ارزیابی دانش اقلام درست و نادرست”