سایر

پاورپوینت مبانی برند سازی و اهمیت آن

دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی برند سازی و اهمیت آن،
درقالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
آیا توسعه و ارتقای یک برند کار سختی است؟
شاید سختی توسعه و ارتقای یک برند، به همان سختی تربیت و بزرگ کردن بچه هایمان باشد.
همه ما بهترین آرزوها را برای بچه هایمان داریم
از مدت ها قبل از به دنیا آمدنشان، در مورد آنها فکر می کنیم.
در مورد ویژگی های شخصیتی آنها تصمیم می گیریم
در مورد انتخاب نام مناسب برای آنها با اعضای خانواده مشورت می کنیم
در چند سال اول زندگی، آنها را از هر نظر تغذیه کرده و از آنها نگهداری می کنیم.
سپس، آنها را روانه مدرسه (جامعه) می کنیم.
ضمن
این که هنوز از آنها نگهداری کرده و هدایتشان می کنیم، از آنها می خواهیم
که بهتر از بچه های دیگر فامیل، هم محلی ها، و هم کلاسی ها (رقبا) باشند.
فقط تعداد کمی از والدین می توانند، طبق برنامه ریزی اولیه خود، بچه هایشان را به عرصه برسانند.
علیرغم عدم موفقیت هایی که داریم، همان رویاها را برای بچه های جدیدمان در سر می پرورانیم.
والدین موفق تر، والدین (مدیران) لایق تری هستند.
برند چیست؟
برند فقط يک نام نیست،
برند فقط یک اصطلاح نیست،
برند فقط یک علامت نیست،
برند فقط یک نشان، سمبل يا طرح نیست
برند
ترکيبی از اين هاست و برای شناسايی کالاها يا خدمات يک شرکت يا گروهی از
شرکت ها و متمايزکردن اين کالاها و خدمات از کالاها و خدمات رقبا به کار می
رود.
به نظر کاپفرر (1998)، یک برند معتبر ”مجموعه ای از تداعی های
ذهنی خاص (منحصر به فرد)، قوی (برتر از رقبا) و مثبت (ایده آلی) است که
توسط مشتری به ارزش ادراک شده از محصولات و خدمات اضافه می شود.”
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مبانی برند سازی و اهمیت آن”