سایر

پاورپوینت چارچوب برنامه بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع چارچوب برنامه بازاریابی ،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف از تدوین برنامه بازاریابی برای یک محصول این است که شما یک فرصت یا ایده را جهت افزایش مشتریان، افزایش سودآوری، جذب مشتریان/بازار جدید یا افزایش طول عمر مشتری شناسایی کنید و برنامه بازاریابی اجرایی براساس فرصت یا ایده شناسایی را تدوین نمایید.
مطلوب است که برنامه پیشنهادی شامل ایده کلی، بازار هدف و اهداف بازاریابی، بیانیه جایگاه‌یابی، برنامه محصول، برنامه قیمت (اختیاری)، برنامه توزیع، برنامه ارتباطی، الزامات اجرایی و تقویم بازاریابی باشد.
برنامه بازاریابی پیشنهادی شما باید …
قابل اجرا باشد.
برای یک دوره یک ساله باشد.
متناسب با بازار هدف و ایده شناسایی شده باشد.
بخش‌های مختلف آن یکپارچه و مرتبط باشند.
در راستای ایجاد رفتار مطلوب مشتریان باشد.
ایده کلی
ایده یا فرصتی که براساس آن برنامه بازاریابی را تدوین می‌کنید را شرح دهید. اگر منطق و یا مبنایی پشت ایده یا فرصت شناسایی شده وجود دارد، به آن اشاره نمائید.
بازار هدف و اهداف بازاریابی
در این بخش بازار هدف متناسب با ایده را تشریح کنید. بیان کردن منطق و مبنای انتخاب بازار هدف متناسب با ایده به غنای برنامه بازاریابی شما می‌افزاید. شرح بازار هدف می‌تواند شامل موضوعاتی همچون موارد زیر باشد:
ویژگی‌های و مشخصه‌های جمعیت‌شناختی و رفتاری همچون سن، جنسیت، طبقه اجتماعی، سبک زندگی
تعداد اعضای این بازار در کل کشور
معرفی و شناسایی گروه‌های کوچکتر در بازار هدف پیشنهادی.
پس از گزینش و شرح بازار هدف، بیان کنید که اجرای ایده در این بازار هدف چه نتایجی را برای بانک به‌همراه خواهد داشت (شرح اهداف بازاریابی به‌صورت کیفی و یا کمّی).
نکته: موارد بیان شده پیشنهادی می‌باشد و شما این اختیار را دارید که این قسمت از برنامه را چگونه تکمیل کنید.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت چارچوب برنامه بازاریابی”