مقدمه
با نگاهی به تحولات حاصل از فناوریهای نوین و گسترش آن در همه بخشهای زندگی فردی و اجتماعی بشر، رفتن بسوی روابط عمومی یکپارچه را ضروری کرده است!
ضرورت مدیریت یکپارچه در فضای سایبر، که در حال تغییرات اساسی در ساختارهای سازمانهایی مانند روابط عمومیها میباشد، بیشر دیده میشود.
مدیریت روابط عمومی یکپارچه در حقیقت شکل توسعه یافتهای از روابط عمومی سنتی است که بر اثر گسترش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش شکل گرفته است.
مقدمه
بخشی از روابط عمومی یکپارچه به چگونگی استفاده موثر از ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای مدیریت دانش در روابط عمومیهای مدرن میپردازد.
مباحث مهم و مرتبط با تعریف روشنی از یکپارچگی و نحوه استفاده مناسب از ابزارهای ارتباطی و مدیریت دانش باید مورد توجه باشد.
شناخت مدل مفهومی روابط عمومی یکپارچه کمک میکند تا در مراحل پیاده سازی و عملیات اجرایی، درک درستی از قابلیتها آن در مقایسه با روابط عمومی سنتی داشت.
ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه
پیاده سازی نظام مدیریت یکپارچه در یک روابط عمومی وابسته به امکانات سختافزاری، نرمافزاری، منابع انسانی آموزش دیده و سایر ابزارهای یکپارچه ارتباطی است.
مدیریت امکانات و ابزارهای ارتباطی یکپارچه در یک روابط عمومی باید بتواند علاوه بر ارتباط با سایر روابط عمومیها، به خواستههای مخاطبین خود پاسخ دهد و رضایت آنها را با بهبود و اثربخشی خدمات برآورده نماید.
بنابراین نمیتوان بدون داشتن ابزارهای ارتباطی یکپارچه و بهرهمندی از مدیریت دانش، جایگاه روابط عمومیها را ارتقاء داد و در این زمینه اقدام موثری داشت.
ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه
در دنيايي كه سواد ديجيتالي به عنوان مبناي پايه براي سنجش با سوادي انسانها تعيين شده است، آيا ميتوان روابط عمومی را با روشهاي سنتي و غیر یکپارچه اداره کرد و مخاطبان را حفط نمود؟
ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه
سير تحول نظريههاي توسعه روابط عمومی
توسعه روابط عمومیها فرآيندي است كه از ابتداي شروع این حرفه در جهان وجود داشته و مدیران و کارکنان روابط عمومیها با آن روبرو بودهاند.
ليكن از دوران انقلاب اطلاعات که باحضور اینترنت جدی شد، نظريههاي گوناگوني براي توسعه روابط عمومیها توسط دانشمندان ارائه گرديده است.
اين نظريهها با پيشرفت دانش بشري و كشف ابعاد جديد از فناوریهای سخت افزاری، نرم افزاری، ارتباطی و مغزافزاری ارتقا یافته است.
روابط عمومیهای جهان در حال تحول براي انطباق خود با نظريههاي جديدی مانند روابط عمومی یکپارچه هستند.
سير تحول نظريهها در روابط عمومی
مدیران، کارکنان و کارگزاران روابط عمومی یکپارچه بايد خود بياموزند و در تعامل با سایر روابط عمومیها و کارشناسان حرفهای شوند.
سرعت يادگيري و حرفه آموزی در هر مدیر یا کارمند روابط عمومی یکپارچه میتواند متفاوت باشد و بر اساس مراحل رشد و نمو و ضریب هوشی فرد ممکن است زود یا دیر اتفاق بیفتد.
پاورپوینت روابط عمومی ایران
دانلود پاورپوینت با موضوع روابط عمومی ایران،
در قالب ppt و در 73 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت: