سایر

پاورپوینت روابط عمومی ایران

دانلود پاورپوینت با موضوع روابط عمومی ایران،
در قالب ppt و در 73 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:

مقدمه
با نگاهی به تحولات حاصل از فناوری‏های نوین و گسترش آن در همه بخش‏های زندگی فردی و اجتماعی بشر، رفتن بسوی روابط عمومی یکپارچه را ضروری کرده است!
ضرورت مدیریت یکپارچه در فضای سایبر، که در حال تغییرات اساسی در ساختارهای سازمان‏هایی مانند روابط عمومی‏ها می‏باشد، بیشر دیده می‏شود.
مدیریت روابط عمومی یکپارچه در حقیقت شکل توسعه یافته‏ای از روابط عمومی سنتی است که بر اثر گسترش فناوری اطلاعات و مدیریت دانش شکل گرفته است.
مقدمه
بخشی از روابط عمومی یکپارچه به چگونگی استفاده موثر از ابزارهای یکپارچه ارتباطی برای مدیریت دانش در روابط عمومی‏‏های مدرن می‏‏پردازد.  
مباحث مهم و مرتبط با تعریف روشنی از یکپارچگی و نحوه استفاده مناسب از ابزارهای ارتباطی و مدیریت دانش باید مورد توجه باشد.
شناخت مدل مفهومی روابط عمومی یکپارچه کمک می‏کند تا در مراحل پیاده سازی و عملیات اجرایی، درک درستی از قابلیت‏ها آن در مقایسه با روابط عمومی سنتی داشت.
ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه
پیاده سازی نظام مدیریت یکپارچه در یک روابط عمومی‏ وابسته به امکانات سخت‏افزاری، نرم‏افزاری، منابع انسانی آموزش دیده و سایر ابزارهای یکپارچه ارتباطی است.
مدیریت امکانات و ابزارهای ارتباطی یکپارچه در یک روابط عمومی باید بتواند علاوه بر ارتباط با سایر روابط عمومی‏ها، به خواسته‏های مخاطبین خود پاسخ دهد و رضایت آنها را با بهبود و اثربخشی خدمات برآورده نماید.
بنابراین نمی‏توان بدون داشتن ابزارهای ارتباطی یکپارچه و بهره‏مندی از مدیریت دانش، جایگاه روابط عمومی‏ها را ارتقاء داد و در این زمینه اقدام موثری داشت.
ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه
    در دنيايي كه سواد ديجيتالي به عنوان مبناي پايه براي سنجش با سوادي انسان‌ها تعيين شده است، آيا مي‌توان روابط عمومی را با روش‌هاي سنتي و غیر یکپارچه اداره کرد و مخاطبان را حفط نمود؟
ضرورت توسعه روابط عمومی یکپارچه
سير تحول نظريه‌هاي توسعه روابط عمومی
توسعه روابط عمومی‏ها فرآيندي است كه از ابتداي شروع این حرفه در جهان وجود داشته و مدیران و کارکنان روابط عمومی‏ها با آن روبرو بوده‏اند.
ليكن از دوران انقلاب اطلاعات که باحضور اینترنت جدی شد، نظريه‌هاي گوناگوني براي توسعه روابط عمومی‏ها توسط دانشمندان ارائه گرديده است.
اين نظريه‌ها با پيشرفت دانش بشري و كشف ابعاد جديد از فناوری‏های سخت افزاری، نرم افزاری، ارتباطی و مغزافزاری  ارتقا یافته است.
روابط عمومی‏های جهان در حال تحول براي انطباق خود با نظريه‌هاي جديدی مانند روابط عمومی یکپارچه هستند.
سير تحول نظريه‌‌ها در روابط عمومی
مدیران، کارکنان و کارگزاران روابط عمومی یکپارچه بايد خود بياموزند و در تعامل با سایر روابط عمومی‏ها و کارشناسان حرفه‏ای شوند.
سرعت يادگيري  و حرفه آموزی در هر مدیر یا کارمند روابط عمومی یکپارچه می‏تواند متفاوت باشد و بر اساس مراحل رشد و نمو و ضریب هوشی فرد ممکن است زود یا دیر اتفاق بیفتد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت روابط عمومی ایران”