سایر

پاورپوینت مباحث جنگ نرم

دانلود پاورپوینت با موضوع مباحث جنگ نرم،
در قالب ppt و در 87 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
کارکرد رسانه و خبر این است که ابتدا با تأثیر گذاری بر ذهن افراد و انگاره سازی، تفکر را شکل داده و در حوادثی که قابلیت به فعلیت رساندن آن و تبدیل ذهنیت (نظر) به عینیت (عمل) را دارد ـ از جمله در انتخابات ها به عنوان نمونه ی بارز این ظرفیت ـ رفتار را سازماندهی می کند.
در این روش ابتدا بذر شبهه در ذهن مخاطب کاشته و پرورانده می شود و پس از آن به بهره برداری می رسد. این تصویر نمونه ای از پروسه ی القای تقلب در انتخابات است.
روزنامه ی کیهان در رصد و پیش بینی حرکت مهره های سیاه انتخابات 88 و مقابله با جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن، مثال زدنی است.
تبار شناسی رسانه ها
لزوم شناخت سابقه و سمت و سوی رسانه ها و اینکه یک رسانه به چه فرد، حزب، جناح و ایدئولوژی نزدیک یا وابسته است. در این رویکرد لازم است تا مخاطب با احتیاط و تأمل بیشتری با اخبار ‘مثبت’ رسانه های ‘همسو با موضوع’ و نیز اخبار ‘منفی’ رسانه های ‘مخالفِ موضوع’، مواجه گردد. از آن طرف نیز نقد های رسانه های ‘همسو با موضوع’ و تعاریف رسانه های جریان مخالف نیز قابل اعتنا تر است؛ هم چنان که ‘الفضل ما شهدت به الاعداء’ (فضل آن است که دشمن بر آن گواهی دهد) در محکمه ی عقل مورد تأیید می باشد. 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مباحث جنگ نرم”