Fileca » طرح درس » فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی
![](https://nikanlink.com/content/productpic/23113hlwyy2q.yzw40538bfd-a84e-4a93-be25-5b903c994f8f.jpg)
دانلود فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی ،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از این فرم ج :
محتوا (مفاهیم/ مهارتها به تفکیک):
– انجام حرکات پی در پی و در جهات مختلف
– توانایی انجام حرکت با حداکثر کارایی و سرعت با حفظ تعادل
ـ آﺷﻨﺎﻳﻰ ﺑﺎ ﺑﺮﺧﻰ ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﭼﺎﺑﮑﻰ و ﭼﺎﻻﮐﻰ ﺑﺪن
پیامد یادگیری:
دانش آموز بتواند با توجه به سرعت و فرم بدن ، جهت حرکت خود را با حفظ تعادل و دقت زیاد تغییر دهد.
دانش آموز بتواند در هنگام تغییر جهت حرکت، کاهش سرعت را به حداقل برساند.
دانش آموز با تمرینات چابکی آشنا شود.
دانش آموز در اﻧﺠﺎم ﺑﺮﺧﻰ ﺗﻤﺮﻳﻨﺎت ﭼﺎﺑﮑﻰ نیز مهارت پیدا کند.
توضیحات این فرم ج :
این فرم ج کاملا استاندارد بوده، و در نگارش آن اصول فرم ج نویسی رعایت شده و بر اساس آخرین تغییرات کتاب نوشته شده است.
مناسب برای استفاده معلمان، دانشجو معلمان و اولیاء جهت آموزش و یادگیری دانش آموزان
دانلود فایل”فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی”
مطالب مرتبط:
- فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی دانلود فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی ،در قالب word و در 4 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از این فرم ج :محتوا (مفاهیم/ مهارتها به تفکیک): آشنایی دانش آموزان با فاکتور چابکی و توانایی تغییر سریع سرعت و جهت حرکت با دقت و بدون از…
- فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی دانلود فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی ،در قالب word و در 4 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از این فرم ج:محتوا (مفاهیم/ مهارتها به تفکیک): - آشنایی با مفهوم قدرت - آشنایی با برخی تمرینات سبک قدرتی در عضلات - علاقه مندی به توسعه و…
- فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی دانلود فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی ،در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از این فرم ج :محتوا (مفاهیم/ مهارتها به تفکیک):_ مهارت در ثابت نگهداشتن پایراهنما در اجرای حرکت به پهلودویدن_ مهارت در اجرای نرم این حرکت(بهپهلودویدن)_ مهارت در بالانگهداشتن بدنپیامد…
- فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی دانلود طرح درس فرم ج: چارچوب تهیه طرح آموزشی،در قالب word و در 2 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از این فرم ج :محتوا (مفاهیم: آشنایی با مهارت های بنیادی رشته ی دو میدانی و درک صحیحی از راه رفتن)( مهارت ها به تفکیک: آشنا شدن…