مقدمه در بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است: شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل. كالا : آنچه كه بايد حمل شود. بندر : واسط بين حمل و نقل دريايي و زميني. رابطه اي كه هميشه بين شناور و كالا وجود دارد اين است كه، يا شناور بدنبال كالا است ويا
پاورپوینت بازاريابي بنادر دانلود پاورپوینت با موضوع بازاريابي بنادر،در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش.بخشی از متن پاورپوینت::مقدمهدر بررسي حمل و نقل دريايي،توجه به سه بخش زير ضروري است:شناور: بعنوان وسيله حمل و نقل.كالا : آنچه كه بايد حمل شود.بندر :…
پاورپوینت بازاریابی بنادر دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی بنادر، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:مقدمهتجزيه و تحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابيتعريف استراتژي بازاريابيانتخاب مناسب ترين ابزار بازاريابي با توجه به محدوديت هاي مالي و كارايي موردنيازايجاد يك…
تحقیق تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت دانلود تحقیق با موضوع تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت،در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:مصاحبه با فيليپ كاتلراينترنت چگونه فعاليت هاي بازاريابي سنتي را تغيير مي دهد و منافع و تهديدات استفاده ازاينترنت در استراتژي بازاريابي…
پاورپوینت بازاريابي خدمات دانلود پاورپوینت با موضوع بازاريابي خدمات،در قالب ppt و در 61 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:فهرست مطالب:مقدمهتعريف بازاريابيويژگي هاي منحصر به فرد خدماتآمخته هاي بازاریابی خدماتمدل PROMPT برای مزیت خدمتمزیت خدمت و خدمت برترالزامات یک سازمان خدماتی پویاعوامل مهم ممیزی خدماتمعيارهای…