دانلود گزارش کارورزی 4 درس پژوهی تدریس موثر یک معلم ( دانشگاه فرهنگیان )،
فرمت فایل : PDF
تعداد صفحات : 62
محل کارورزی : دبیرستان
فهرست
مقدمه
تعاریف و مفاهیم کلیدی
فصل اول : فرایند درس پژوهی
بخش اول : تعیین هدف
بخش دوم : طراحی واحد یادگیری
3. طراحی نقشه ذهنی
2. استخراج ایده کلیدی
1. شایستگی مورد انتظار
4. طراحی ملاک های شایسته و سطوح هر یک از آن ها
5. تعیین تکلیف عملکردی
1. طرح پرسش اساسی
بخش سوم : اجرای واحد یادگیری
-3 فرم ج: طراحی و تدوین، اجرا و ارزیابی واحد یادگیری
-2 تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرای واحد یادگیری
-1 هدایت فرایند یادگیری
-4 ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان براساس ملاک ها
-5 تأمل وبازنگری
گزارش کارورزی
فصل دوم : روایت عملکردی کارورزی 4
فرم های الف :روایت من از کارورزی 4 در قالب فرم های الف
مقدمه
تعاریف و مفاهیم کلیدی
فصل اول : فرایند درس پژوهی
بخش اول : تعیین هدف
بخش دوم : طراحی واحد یادگیری
3. طراحی نقشه ذهنی
2. استخراج ایده کلیدی
1. شایستگی مورد انتظار
4. طراحی ملاک های شایسته و سطوح هر یک از آن ها
5. تعیین تکلیف عملکردی
1. طرح پرسش اساسی
بخش سوم : اجرای واحد یادگیری
-3 فرم ج: طراحی و تدوین، اجرا و ارزیابی واحد یادگیری
-2 تولید مواد آموزشی مورد نیاز برای اجرای واحد یادگیری
-1 هدایت فرایند یادگیری
-4 ارزیابی از شایستگی های کسب شده توسط دانش آموزان براساس ملاک ها
-5 تأمل وبازنگری
گزارش کارورزی
فصل دوم : روایت عملکردی کارورزی 4
فرم های الف :روایت من از کارورزی 4 در قالب فرم های الف
نگارش گزارش روزانه 1
نگارش گزارش روزانه 2
نگارش گزارش روزانه 3
نگارش گزارش روزانه 4
نگارش گزارش روزانه 5
نگارش گزارش روزانه 6
فرم های ب: گزارش جلسات بحث و گفتگو در گروه های درس پژوهی
روایت من از کارورزی 4
کدگذاری
تحلیل و تفسیر
اهداف درس پژوهی که در این کارورزی یاد گرفتیم
پیوست ها
منابع
بخشی از این گزارش فایل :
چکیده:
درس پژوهی روشی نوین برای توسعه حرفه ای
معلمان و تقویت یادگیری دانش آموزان از طریق پژوهش گروهی در کلاس درس است
که هدف از اجرای این روش علاوه بر طراحی و اجرای گروهی یک تدریس، مشارکت
بیشتر معلمان، حل مشکلات و در نهایت یادگیری موثر و بهتر است . در درس
پژوهی ابتدا یک واحد یادگیری تعیین می شود و با همکاری اعضای گروه به مرحله
اجرا می رسد .واحد یادگیری صرفا یک درس نیست بلکه به یک موضوع در چند درس
ویا یک فصل می پردازد
درس پژوهی روشی نوین برای توسعه حرفه ای
معلمان و تقویت یادگیری دانش آموزان از طریق پژوهش گروهی در کلاس درس است
که هدف از اجرای این روش علاوه بر طراحی و اجرای گروهی یک تدریس، مشارکت
بیشتر معلمان، حل مشکلات و در نهایت یادگیری موثر و بهتر است . در درس
پژوهی ابتدا یک واحد یادگیری تعیین می شود و با همکاری اعضای گروه به مرحله
اجرا می رسد .واحد یادگیری صرفا یک درس نیست بلکه به یک موضوع در چند درس
ویا یک فصل می پردازد
توضیحات این گزارش فایل :
این فایل کاملا استاندارد بوده، و در آن اصول و قواعد نگارشی رعایت شده است.
مناسب دانشجو معلمان جهت ارائه (دانشگاه فرهنگیان)
دانلود فایل”گزارش کارورزی 4 درس پژوهی تدریس موثر یک معلم ( دانشگاه فرهنگیان )”