پزشکی

تحقیق جلوگیری از آلودگی

دانلود تحقیق با موضوع جلوگیری از آلودگی،
در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
برای جلوگیری از آلودگیهای گازی، آبی و یا آلودگی به ذرات ابتدا بایدمعیار مناسبی برای پاکیزگی سیالات تعریف و سپس براساس یک چارچوب ثابت آن را حفظ کرد. معیارهای ویژه پاکیزگی سیالات برای انواع سیستمهای هیدرولیک براساس استانداردهای ISO و NAS اندازهگیری و تعیین شده است.
عوامل زیادی در کاهش عمر مفید سیستمها و قطعات هیدرولیک مؤثرند. برای جلوگیری از آلودگیهای گازی، آبی و یا آلودگی به ذرات ابتدا بایدمعیار مناسبی برای پاکیزگی سیالات تعریف و سپس براساس یک چارچوب ثابت آن را حفظ کرد. معیارهای ویژه پاکیزگی سیالات برای انواع سیستمهای هیدرولیک براساس استانداردهای ISO و NAS اندازهگیری و تعیین شده است. 
بعد از دستیابی به حداقل میزان مطلوب برای عمر مفید قطعه مورد نظر از یک سیستم گریس کاری یا هیدرولیک، باید مقدار پاکیزگی فعلی برای کسب اطمینان از حفظ معیار مطلوب پاکیزگی، در یک چارچوب ثابت، کنترل شود. آگاهی از میزان آلودگی مایع، گاز و جامد ارزشمندترین اطلاعات برای کاربر است. این قبیل اطلاعات امکان تحلیل کاملتری از مواردی مثل بازدهی ساختار معیار پاکیزگی مایع فراهم میآورد. اطلاعات مناسب، دقیق و به موقع کاربر را قادر میسازند با اقدامات مناسب، وضعیت سیستم را تحت تأثیر قرار دهد. این تنها شیوه مؤثر برای اطمینان از کارکرد دقیق و کارآمد یک سیستم است. 
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق جلوگیری از آلودگی”