سایر

تحقیق تبليغات در اينترنت

دانلود تحقیق با موضوع تبليغات در اينترنت،
در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش.
بخشی از متن تحقیق:
براي يكبار به سايتتان مي آيند و مي روند چون شما آنجايي نبوده ايد كه آنها به دنبالش مي گشتند .
– ابزارهاي تبليغاتي / ترويجي اينترنت چه حرفي براي گفتن در دنياي كلاسيك دارند؟
ابزارهاي تبليغاتي / ترويجي اينترنت چه حرفي براي گفتن در دنياي تجارت كلاسيك دارند؟‌آنچه در اينجا خواهيد خواند، مصاحبه اي است كه در پاييز 1382 (سپتامبر 2003) انجام پذيرفته و در شماره 32 ماهنامه علمي – تخصصي انجمن روابط عمومي مهر و آبان 1383 منتشر شده است. هر چند سطح گفتگو در اين مصاحبه از مقالاتي كه معمولا در “نگاه حرفه اي ” منتشر مي شود “عمومي” تر است، ولي نگاه آن به “تصوير بزرگتري” كه تجارب الكترونيك در دل آن قرار دارد مي تواند جالب توجه باشد. دو طرف اين مصاحبه تلاش زيادي كردند تا مسايل به ساده ترين و قابل فهم ترين وجه ممكن براي عموم متخصصيني كه لزوماً چيزي از آي.تي نمي دانند تشريح شود. كاري در انتهاي كار روشن شد بسيار دشوارتر از آن چيزيست كه به نظر مي آيد.
تبليغات ترويج محصولات ، خدمات،‌ مؤسسات و ايده ها در برابر پرداخت پول توسط يك پشتيبان مشخص است. تجار، تبليغات را بخشي از استراتژي ترويج خود مي بينند. تبليغات الكترونيك زير مجموعه اي از تبليغات است كه به فعاليت هاي بنگاه تجاري در قلمرو تجاربت الكترونيك مي پردازد اما عوامل موفقيت در قلمرو تجارت الكترونيك چه هستند؟ آيا تجارب الكترونيك با تجارب سنتي تفاوت ذاتي دارد؟ آيا ابزارهاي سنتي تبليغات مي توان وارد اين بخش از بازار شد؟ پاسخ اين سؤالات را از كسرا يوسفي ،‌مدير هنري يك استوديوي طراحي كه به مشتريان خود خدمات تبليغات الكترونيك ارائه مي دهد مي شنويم.
از تجارب سنتي تا تجارب الكترونيك
– هر بحثي راجع به تبليغات در ابتدا به عامل محرك آن، يعني تجارب باز مي گردد. پس اولين سؤالم را اينگونه آغاز مي كنم ، آيا تجارب الكترونيك قواعدي متفاوت با تجارت سنتي دارد و به اين ترتيب آيا اصولاً پديده اي به نام تبليغات اينترنتي وجود دارد؟
اصول تجارت الكترونيك در بنيان فرق چنداني با تجارت سنتي ندارد. به عبارت ديگر تنها يك نوع تجارت وجود دارد: تجارت موفق، به همين ترتيب تبليغات در اينترنت شباهت زيادي با تبليغات در ساير رسانه ها دارد. با اين تفاوت كه چند عامل كليدي در آب وجود دارد كه در ساير رسانه ها يا موجود نيست يا چنين توانايي شگفتي ندارد:‌محتوا، جوامع، تجارت،‌خدمات به مشتري و محلي سازي. حال هر كدام از اين  را در بستر جديد خود معني مي كنم. محتوا – Content – توانايي ارايه محتواي به روز شده دقيق، با صرف هزينه و زمان كمتر مي باشد. جوامع Community توانايي ايجاد جوامع الكترونيك براي جذب گروههاي خاص و تبادل تجربيات ، تجارت commerce امكان تجارت الكترونيك خدمات به مشترك costumer care امكانات ارزان و سريع براي ارايه خدمات بهتر و دقيق تر به مشترك مي باشد. محلي سازي customiztion امكان محلي سازي محصول با خدمات مطابق نياز و سليقه مشترك.
دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق تبليغات در اينترنت”