در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
چکیده
اهداف
ارزشیابی تحصیلی
سه عنصر اصلی در آموزش وجود دارد
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
اصول و مفاهیم قابل تأکید در ارزشیابی
جایگاه و نقش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در آموزش و یادگیری فرآیند- مدار
ویژگی ارزشیابی فرآیند- مدار
آشنایی با پارهای از مفاهیم ارزشیابی
تفاوت بین اندازهگیری و ارزشیابی
آزمون استاندارد پیشرفت تحصیلی
ارزشیابی توصیفی
آنچه معلم باید در ارتباط با ارزشیابی بداند و رعایت نماید
انواع ارزشیابی
نتایج ارزشیابی تشخیصی برای معلم و دانشآموز
کاربرد ارزشیابی توصیفی
مقایسه ارزشیابی توصیفی و کمی
ابزارهای ارزشیابی توصیفی
پوشه کار
چه چیزهایی را باید در پوشه نگهداری کرد
معیارهای برای ارزشیابی پوشهای
از نتایج ارزشیابی پوشهها چگونه استفاده کنیم
پروژه
چگونگی ارائه یک پروژه
مزایای استفاده از پروژه
سنجش عملکرد
هدف از سنجش عملکرد
بهتر است قبل از اجرای سنجش عملکرد چند سؤال از خود بپرسیم
آزمونهای عملکردی
نتیجهگیری
پیشنهادهای کاربردی
منابع
در این تحقیق سعی شده است که بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کیفی- یادگیری) فراگیران، با توجه به اهمیت آن نگاهی داشته باشیم.