Fileca » مدیریت کیفیت » تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی
![](https://nikanlink.com/content/productpic/16097pj0ssv25.2me8f3a6e8b-e9b8-4ca5-8d5f-db09a1ae2308.jpg)
دانلود تحقيق در مورد بررسی تأثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی،
در قالب pdf و در 170 صفحه، شامل:
فصل اول:
کلیات پژوهش
فصل دوم:
مبانی نظریه پژوهش
فصل سوم:
روش شناسی پژوهش
فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم:
نتیجه گیری و پیشنهادات
بخشی از مقدمه تحقيق:
تأمین رضایت مشتری، هدف نهایی هر کسب و کاری در دنیای امروز است. درک نیاز و خواسته های مشتریان در بازارهای هدف، نقطه آغازین فعالیت های بازاریابی نوین است. مدیریان بازاریابی با این شناخت، تلاش می کنند با ابزارهایی که در اختیار دارند، بهتر از رقبا نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهند و به منظور رسیدن به رضایت او، فعالیت های خود را بعد از فروش نیز ادامه می دهند …
دانلود فایل”تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت کیفیت جامع بر مدیریت شکایت مشتریان در بانک های دولتی”
مطالب مرتبط:
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )،در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تعریف مدیریت ارتباط با مشتریتاریخچه مدیریت ارتباط با مشتریمزایای مدیریت ارتباط با مشتریاصول مدیریت ارتباط با مشتریانواع رویکرد در مدیریت ارتباط…
- پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده دانلود پاورپوینت با موضوع تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده،در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:تعریف فایده موردنظر از نظر مشتریعوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتریتعریف رضایت مندیخریداران چگونه به انتظارات خود…
- تحقیق اندازه گیری رضای مشتریان یک شرکت دانلود تحقیق با موضوع اندازه گیری رضای مشتریان یک شرکت،در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:چکیدهامروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد…
- پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) دانلود پاورپوینت با موضوع کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)،در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:مقدمهجدیدترین قلمرو در بازاریابیمفهوم جدید کیفیتمفهوم جدید خدمت به مشتریانراه هایی برای افزودن ارزش…