حسابداری

تحقیق بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري

دانلود تحقیق با موضوع بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق:
چكيده:
بازاريابي
شامل فعاليت هايي مي شود كه در رابطه با رساندن خريدار و فروشنده به
يكديگر براي انجام معامله ، صورت مي گيرد. بازار جهانگردي بر مبناي منطقه
جغرافيايي ، تركيب جمعيتي ، نوع رفتار يا بر مبناي روان‌نگاري بخش بندي مي
شود. در آميخته بازاريابي عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ي بازار يابي اثر
مي‌گذارند به چهار گروه اصلي طبقه بندي مي شوند كه عبارتند از: محصول،
توزيع، قيمت و ترويج يا گسترش محصول (سياستهاي تشويقي). براي اطمينان يافتن
از اينكه همه تلاش ها در راه تأمين هدفهاي كوتاه مدت و بلند مدت سازمان
انجام شود بايد براي بازاريابي خدمات ، برنامه هايي تهيه كرد. كار تهيه يك
برنامه موفق بازار يابي با تجزيه و تحليل عوامل محيطي شروع مي شود و بايد
به عوامل اقتصادي ، سياسي و اجتماعي توجه كرد . در اين راه بايد روند بازار
و روند رقابت را تجزيه و تحليل نمود. در برنامه بازار يابي شيوه بخش بندي
بازار ، هدفهاي كوتاه مدت و استراتژيك و سرانجام برنامه هاي عملي براي
تأمين هدف هاي مورد نظر مشخص مي شود.
واژگان كليدي: بازاريابي خدمات- جهانگردي يا گردشگري- جهانگرد يا گردشگر- آميخته‌ي بازاريابی …

دانلود فایل

دانلود فایل”تحقیق بررسي نقش بازاريابي در توسعه صنعت گردشگري”