سایر

پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی

 دانلود پاورپوینت با موضوع بازارسازهای اینترنتی،
در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست مطالب:
1- بازارساز اینترنتی چیست؟
2- تعریف دقیق مولفه های بازارساز اینترنتی
3- مدل پایپ در مقابل مدل پلتفرمی
4- انواع بسترهای چند طرفه
5- مدلهای کسب و کار بازارسازهای اینترنتی
6- الزامات بازارساز اینترنتی
7- اهداف بازارساز اینترنتی
8- چالش های بازارسازها
9- معرفی چند نمونه
بخشی از متن پاورپوینت:
بازارساز اینترنتی چیست؟
بازارسازها جهت ایجاد بازاری برای گروه های مختلف فروشندگان و خریداران هستند.
بازارسازان آنلاین زیر گروهی از پلتفرم های چند جانبه (Multiple-Sided-Platform) محسوب می شوند.
MSP ها عامل توسعه دهنده تجارت و تسهیل کننده تعامل هستند که در آن دو یا چند دسته متمایز مختلف را برای همکاری و تعامل با یکدیگر گرد هم می آیند.
بازارسازها در واقع بستری برای تجارت فیزیکی یا مجازی هستند.
تعریف دقیق: مؤلفه های بازارساز اینترنتی
برای تعریف یک سازنده بازار آنلاین، باید به تمام اجزای مختلف آن بپردازیم. یک بازارساز اینترنتی شامل بخش های زیر است:
بازارساز اینترنتی یک «بستر» است.
زیربنایی که در آن تعاملات انجام می گیرد.
دوم، ‘آنلاین’ است،
مبتنی بر صفحه وب یا برنامه کاربردی مبتنی بر اینترنت
و سوم، این یک ”بسترچند طرفه’ است.
طرفین مختلف در تعاملات حضور دارند که به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند.
و در آخر یک ‘بازارساز’ است.
یک بازار اینترنتی که طرفین مختلف را در یک جا گردآوری می کند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازارسازهای اینترنتی”