سایر

پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت استرس در خانه و کار،
در قالب ppt و در 81 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
انسان قرن معاصر با واژه هاي اضطراب ، افسردگي ، تنهايي ، شكست ، تنيدگي و فشار رواني و…. به خوبي آشنا است همه ما گاهي در زندگي با چالش ها و مشكلاتي مواجه مي شويم.
در جريان اين دشواريها ، در اختيار داشتن منابع و مهارت هايي كه به ما كمك مي كنند تا به بهترين شيوه ممكن از عهده ي حل مشكلات خود برآييم ، تسكين بخش و اميدواركننده است.
مهارت هاي زندگي مجموعه اي از توانايي هاي رواني – اجتماعي هستند كه زمينه سازگاري و رفتار مثبت و مفيد را براي افراد فراهم  مي آورد.
مطالعات نشان داده اند كه ارتقاي  مهارت هاي مقابله اي و تواناييهاي رواني اجتماعي در تعداد افراد مبتلا به افسردگي ، اضطراب ، تندخويي ، بدبيني ، ناسازگاري و به طور كلي اختلالهاي رواني – اجتماعي روز به روز در جهان در حال افزايش است.
همه ساله ، سازمان هاي محلي ، منطقه اي و بين المللي آثار تكان دهنده و رو به رشدي را در اين خصوص نسبت به سال قبل اعلام مي كنند و تلاش مي كنند با ريشه يابي مشكلات ، نسبت به پيشگيري ، درمان و مراقبت از افراد مبتلا اقدام كنند.
آموزش مهارت هاي زندگي يك برنامه پيشگيرانه و ارتقايي است كه سعي دارد سطح بهداشت رواني جامعه را ارتقاء بخشد و با آسيب هاي رواني و اجتماعي كه افراد را تهديد مي كند مقابله كند.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت استرس در خانه و کار”