سایر

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مدیریت بازار،
در قالب ppt و در 160 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست مطالب:
مفاهیم مدیریت بازار
انواع بازارو محیط بازاریابی
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
نیازها و رفتار خریداران
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
استراتژی رقابتی
استراتژی محصول
پلان بازاریابی
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف های رفتاری
از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:
مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
بازاریابی را تعریف کرده و پروسه مدیریت بازاریابی را تشریح کند.
وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی انجام می دهند، توضیح دهد.
تفاوت بین فلسفه های موجود درمدیریت بازاریابی را بیان کند.
اهداف بازاریابی را نام برده و هر یک از انها را تجزیه و تحلیل کند.
مفاهیم اساسی بازاریابی
بازاریابی برخلاف مفکوره بیشتر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمی شود. بلکه شامل مجموعه ای  از فعالیت های تولیدی، توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند.
مفاهيم اساسي بازاريابي
تعریف بازاریابی
بازاریابی به عنوان یک پروسه مدیریتی-اجتماعی تعریف می شود که توسط آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله پول و در محلی به نام بازار به برطرف کردن نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار”