سایر

پاورپوینت مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی

دانلود پاورپوینت با موضوع مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی،
در قالب ppt و در 53 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
ایده های کسب و کار
داشتن ایده، مرحله ی بسیار کوچکی در ایجاد کسب و کار است و اصل اساسی برای شروع یک کسب و کار نیست.
تولید ایده (نسبت به بقیه فرایند) کار راحتی است ولی به کارگیری و اجرای عملیاتی آن بسیار سخت و دشوار است.
فاصله ی ایده تا عملی سازی، مسیری کلیدی برای راه اندازی هر بنگاه است.
تفاوت نوآوری و اختراع
نوآوري (Innovation) به معني هر ايدة جديد نيست
نوآوري: معرفي محصول، فرآيند يا روش جديد به دنياي كسب‌ و كار
بنابراين به يك اختراع (Invention) يا ايده جديد در آزمايشگاه، نوآوري نمي‌گويند، بلكه نوآوري بايد كاملاً اقتصادي و معني‌دار براي صنعت
مفاهیم نظری تجاری سازی
مفهوم و اهداف تجاری سازی
ترکیب صادراتی کشورهای توسعه یافته نشان می دهد که 30 تا 40 درصد اقلام صادراتی آنها را فرآورده هایی تشکیل می دهد که حاصل تجاری شدن یافته های پژوهشی است. در این میان، اقلام زیر نقش بیشتری دارند:
انواع رایانه، لوازم جانبی ذخیره و پردازش اطلاعات، تجهیزات مخابراتی
انواع ماهواره، رادار، محصولات صنایع هوا – فضا
 مواد جدیدی که از توسعه یا ترکیب مواد تولید می شود
سلاح های پیشرفته
فرآورده های فناوری هسته ای مانند رآکتورها، جداکننده های ایزوتوپی، ادوات پزشکی هسته ای، کارتریج های سوخت
 سلول های خورشیدی، نیمه هادی ها و …
فرآورده های بیوتکنولوژی

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مراكز رشد و راهکارهای محصول محوری دستاوردهای پژوهشی”