سایر

پاورپوینچگونگی شخصیت پردازی خریداران برای کسب و کار خود

دانلود پاورپوینت با موضوع  چگونگی شخصیت پردازی خریداران برای کسب و کار خود،
در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست:
شخصیت پردازی برای خریدار چیست؟
پرسوناهای منفی کدامها هستند؟
چطور می توانید از شخصیت پردازی استفاده کنید؟
چطور می توانید پرسوناهای هدف را خلق کنید؟
چک لیست ها 
بخشی از متن پاورپوینت:
شخصیت پردازی برای خریدار چیست؟
شخصیت پردازی خریداران نوعی طراحی عمومی، تخیلی و نمادین از مشتریان مطلوب شماست. این کار کمک می کند تا مشتریان فعلی (احتمالی) خود را بهتر درک کنید و کار خود را برای آماده سازی محتواهای متناسب با نیازهای خاص، رفتارها و دغدغه های گروههای متفاوت آنها ساده تر کنید.
قویترین ابزار برای طراحی پرسونای مشتریان، تحقیقات بازار است و به همان اندازه آگاهیهای که شما از بانک اطلاعات(نظر سنجیها و مصاحبه ها و….) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود بدست می آورید.
بسته به ابعاد کسب و کار، شما می توانید فقط یک پرسونای هدف یا دو و اگر کسب و کار بزرگتری داشته باشد حتی بین 10 تا 20 پرسونای هدف هم می توانید طراحی کنید. (توصیه: اگر در این کار تازه کار هستید با تعداد کم شروع کنید و بعد کار را توسعه دهید.)

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینچگونگی شخصیت پردازی خریداران برای کسب و کار خود”