سایر

پاورپوینت تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع

دانلود پاورپوینت با موضوع  تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع،
در قالب ppt و در 108 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست:
تشریح مفاهیم مشتری مداری و لزوم دستیابی به رضایتمندی ارباب رجوع.
تشریح علل مطرح شدن طرح تکریم ارباب رجوع از طرف دولت و محتوای طرح.
نقاط قوت و ضعف طرح مذکور و نتایج اجرای آن در دستگاهها.
تشریح چگونگی اجرای صحیح و موثر طرح تکریم و همچنین ابزارها و تکنیک های مربوطه.
مستند سازی روشهای انجام کار.
اصلاح و بهبود روشهای انجام کار.
شیوه های  اطلاع رسانی نحوه ارایه خدمات.
راهنمای انجام بازرسی طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع.
نظر سنجی از ارباب رجوع و تحلیل آن.
تدوین منشور اخلاقی سازمان.

بخشی از متن پاورپوینت:
ارباب رجوع كيست؟
 ارباب رجوع مانند مشتري حالت تعاملي و طرفيني ندارد، بلكه خدمات يك جانبه را شامل مي شود كه در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتري نسبت به مورد معامله را دارند ولي خريدار نمي تواند به سادگي آن اطلاعات را به دست بياورد در حالي كه سخت به آنها نيازمند است، مثل خدمات درماني، خدمات علمي، خدمات آموزشي و پرورشي و … .
چرا رضایت مشتری ؟؟چرا طرح تکریم؟؟
در موارد زیر تامل کنید:
1- ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری،در حکم فرار 100مشتری دیگر است.
2- هزینه جذب یک مشتری جدید،بین 5 تا 11 برابر نگهداری یک مشتری قدیم است.
3- 2 درصد بهبود ،برای مشتری ،مستلزم 10 درصد کاهش هزینه هاست ،یعنی برای افزایش 2 درصد مشتری ، باید 10 درصد هزینه کرد.

دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع”