پرسش نامه

پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي

دانلود پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 26
قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
انواع بازار : در يك تقسيم بندي بازارها به 4 نوع تقسيم مي شوند كه عبارتند از:
1-    بازار انحصار كامل: بازاري است شامل تعداد زيادي تقاضا كننده و تنها يك عرضه كننده كه به صورت انحصاري محصولات خود را عرضه مي كند.
2-    بازار انحصار چند جانبه: به بازاري گفته مي شود كه تعداد زيادي تقاضا كننده و تعداد معدودي عرضه كننده دارد.
3-    بازار رقابت انحصاري: به بازاري گفته مي شود كه تعداد زيادي عرضه كننده و تقاضا كننده دارد ولي بنگاه هاي عرضه كننده ، كالاهاي متفاوت (غير همگني) را به فروش مي رسانند.
4-    بازار رقابت كامل: بازاري است شامل تعداد زيادي عرضه كننده و تقاضا كننده، كه بنگاه هاي عرضه كننده كالاهاي يكسان(همگني) را به فروش مي رسانند.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1-    تعداد كارمندان شركت شما چند نفر مي باشد؟
2-    در سال مالي گذشته سود شركت شما چقدر بوده بوده است؟
3-    نوع شركت شما چگونه است؟
4-    توزيع محصولات شركت شما از طريق كدام يك از كانال هاي توزيع انجام مي شود؟    
5 –   به نظر شما توزيع كنندگان تا چه حد در قيمت گذاري محصولات موثر هستند؟

دانلود فایل

دانلود فایل”پرسشنامه بررسي تاثير تعداد اعضاي كانال توزيع بر بازاريابي كالاهاي صنعتي”