اهداف جزیی و رفتاری
1- با تغییر روش زندگی جانشینان مغول آشنا می شود.
2-
با خواجه رشید الدین همدانی از وزیران دانشمند ایرانی و کارهای او آشنا می
شود. 3- نحوه رونق معماری و هنر را در ایران فرا می گیرد.4- شاعران دوره
مغول و تیموری را می شناسد و علاقه نشان می دهد.5- خصوصیات شاهرخ پسر تیمور
و کار مهم او را بیان می کند.6- در فعالیت و حل تمرین علاقه نشان می دهد.
7-
تصاویر را مشاهده می کند و برای شناختن آنها علاقهمند است.8- نمودار خط
زمان حکومت ها را فرا گرفته است و بیان می کند.9- به رونق فرهنگ و هنر در
دوره های حکومت ها علاقه نشان داده و اهمیت می دهد.
دانلود فایل”طرح درس مطالعات اجتماعی موضوع بازسازی ویرانه ها پایه پنجم”