دانلود گزارش اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزانم رابه یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟ ،
در قالب PDF و در 63 صفحه.
چگونه توانستم دانش آموزانم را با راهکارهای جدید و خلّاقانه به
Adobe captivate یادگیری نرم افزار چندرسانه ای علاقه مند کنم؟
فهرست محتوی
بسم الله الرّحمن الرّحیم.
عنوان
تقدیم
سپاس و تقدیر
تأییدیّه
فهرست محتوی
چکیده
مقدمه و طرح مسئله
تحقیقات پیشین
چارچوب نظری
توصیف زمینۀ پژوهش مطالعۀ وضع موجود
تصویر مصاحبه با دکتر عثمان آچاک گردآوری اطلاعات شواهد 1
تجزیه و تحلیل اطلاعات
خلاصه یافتههای اولیه
آموزش یادگیری الکترونیکی
تعریف چندرسانهای
مزایای آموزش ویادگیری الکترونیکی مدارس
موانع و چالشهای آموزش و یادگیری الکترونیکی
تعریف مدرسه هوشمند
مهمترین ویژگیها و خصوصیات مدارس هوشمند
تعریف مشارکت
آنچه انجام شدروشهای پیشنهادی برای انجام تغییرات
تصویرهای هم اندیش با مدیر مدرسه و سایر همکاران
مراحل و نحوه اجرای طرح
تدریس جلسۀ اول
فرم مشخصات دانشآموزان شرکت کننده در کلاس فوق برنامهای
تصویرهای جلسۀ اول
تدریس جلسۀ دوم.
تصویرهای جلسۀ دوم
26- تدریس جلسۀ سوم و تصویرهای آن
تدریس جلسۀ چهارم
تصویرهای جلسۀ چهارم
تدریس جلسۀ پنجم
تصویرهای جلسۀ پنجم
گردآوری اطلاعات شواهد 2
تصویرهای شواهد2
جلسۀ ششم
تجدید نظر در روشهای انجام گرفته و اعتبار بخشی آن
تصویرهای تجدیدنظر و اعتباربخشی
نتیجه گیری
پیشنهاد
نقاط قوّت
نقاط ضعف
منابع
بخشی از این گزارش اقدام پژوهی :
چکیده
چگونه توانستم دانشآموزانم را با راهکارهای جدید و خلّاقانه به یادگیری نرم « این پژوهش، با موضوع از نوع پژوهش در عمل یا به عبارتی اقداپژوهی »؟ علاقهمند کنم Adobe captivate افزار چندرسانهای 6 بوده و در دبیرستان سید قطب شهر بوکان اجرا شده است. هدف پژوهش، عوامل مهمّ مؤثّر بر مشارکت پذیری دانشآموزان در کلاس فعالیّت فوقبرنامهای جهت تولید چندرسانهای کتاب مطالعات اجتماعی14 ، با استفاده از نظریۀ کارکردگرایی تالکوتپارسونز، انجام – هشتم میباشد
توضیحات این گزارش اقدام پژوهی :
این گزارش اقدام پژوهی کاملا استاندارد بوده، و در آن اصول و قواعد نگارشی رعایت شده است.
مناسب دانشجو معلمان جهت ارائه (دانشگاه فرهنگیان)