دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی رفتار سازمانی،
در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فهرست:
تعریف مدیریت و تشریح وظایف مدیر
تعریف رفتار سازمانی
تشریح اهمیت مطالعات سیستماتیک در رفتار سازمانی
متغيرهاي وابسته اصلي در رفتار سازماني
نقش رشته های علمی در رفتار سازمانی
هدف های سه گانه رفتار سازمانی
سطوح تجزيه و تحليل رفتار سازمان
تعریف رفتار سازمانی
تشریح اهمیت مطالعات سیستماتیک در رفتار سازمانی
متغيرهاي وابسته اصلي در رفتار سازماني
نقش رشته های علمی در رفتار سازمانی
هدف های سه گانه رفتار سازمانی
سطوح تجزيه و تحليل رفتار سازمان
فرصتها و تهديدات رفتار سازماني در سطح جهاني
اختلافات فرهنگي در سطح جهاني
تحقيقات كلاكهان و استرادبرگ در زمينه اختلافات فرهنگي
تحقيقات هافاستند در زمينه فرهنگ ملي
اختلافات فرهنگي در سطح جهاني
تحقيقات كلاكهان و استرادبرگ در زمينه اختلافات فرهنگي
تحقيقات هافاستند در زمينه فرهنگ ملي
بخشی از متن پاورپوینت:
کار مدیر چیست؟
Managers (administrators)
مدیر فردی است که بتواند کارها را به وسیله و از مجرای دیگران انجام دهد، از اینرو داشتن مهارت های لازم در مورد رفتار انسانی اهمیت و ارزش زیادی برای او دارد.
مدیران در کجا مشغول به کارند؟
سازمان
یک ساختار رسمی از کارهای هماهنگ برنامهریزی شده و مستلزم وجود دو یا چند نفر است تا یک هدف مشترک یا معمولی را تامین نمایند.
وجود سلسله مراتب اختیار و نوعی تقسیم کار
مهارتهای مدیریت
مهارت های فنیتوانایی بکارگیری ابزار، شیوه ها و دانش مورد نیاز برای اجرای یک زمینه تخصصی
مهارت های انسانیبه مدیر امکان می دهند تا با افراد، در کنار آنها و بطور مستمر با آنها کار کند
مهارت های ادراکیتوانایی تحلیل موقعیت و تعیین ریشه مسائل و تدوین برنامه مناسب را به مدیر می دهند
Managers (administrators)
مدیر فردی است که بتواند کارها را به وسیله و از مجرای دیگران انجام دهد، از اینرو داشتن مهارت های لازم در مورد رفتار انسانی اهمیت و ارزش زیادی برای او دارد.
مدیران در کجا مشغول به کارند؟
سازمان
یک ساختار رسمی از کارهای هماهنگ برنامهریزی شده و مستلزم وجود دو یا چند نفر است تا یک هدف مشترک یا معمولی را تامین نمایند.
وجود سلسله مراتب اختیار و نوعی تقسیم کار
مهارتهای مدیریت
مهارت های فنیتوانایی بکارگیری ابزار، شیوه ها و دانش مورد نیاز برای اجرای یک زمینه تخصصی
مهارت های انسانیبه مدیر امکان می دهند تا با افراد، در کنار آنها و بطور مستمر با آنها کار کند
مهارت های ادراکیتوانایی تحلیل موقعیت و تعیین ریشه مسائل و تدوین برنامه مناسب را به مدیر می دهند