سایر

پاورپوینت شبکه Network

دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه Network ،
در قالب ppt و در 117 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
شبکه کمپیوتری((Computer Network
شبکه کمپیوتری (Computer Network) چه است؟
کمپيوترهاي که با هم وصل گرديده اند شبکه کمپيوتري را تشکيل ميدهند. يا به عبارت ديگر هر گاه دو یا چند کمپیوتر را باهم وصل کنیم،  یک شبکه کمپیوتری تشکیل میشود. کمپيوتر هاي که در يک اطاق باهم وصل گرديده اند يک شبکه کمپيوتري را تشکيل ميدهد
شبکه های کمپیوتری
کمپيوتر هاي که در يک تعمير، يا يک محوطه مانند يک پوهنتون باهم وصل گرديده اند نيز يک شبکه کمپيوتري را تشکيل ميدهد. کمپيوتر هاي که در يک شهر ويا يک کشور توسط وسائل مختلف  باهم وصل گرديده اند نيز يک شبکه کمپيوتري را تشکيل ميدهد. بلآخره انترنت يک شبکه جهاني و شبکه بزرگ کمپيوتري است
شبکه داخلي يا اینتر ا نت (Intranet)
شبکه است که جهت پروسس اطلا عات در یک شرکت دیزاین میگردد. هدف اینوع شبکه توزیع اسنا د و پروگرام ها ودسترسي به منابع سيستم میباشد .
در این نوع شبکه پروگرامهای مربوط به انترنت مانند صفهات وب، پست ا لکترو نیکی و غیره تنها برای استفاده کننده گان داخل شرکت قابل دسترسي میباشد. اشخاص و شرکت هاي خارج از کمپني نمي توانند بدون پاسورد به معلومات و منابع سيستم دسترسي پيدا نمايد.
شبکه خارجي يا شبکه (Extranet)
شبکه است که جهت تسهیل ارتباط میان یک شبکه داخلی واطراف خارج شبکه استفاده میشود. اینوع شبکه به مشتریان و تامین کننده گان امکان میدهد تابه سهولت وسرعت به منابع یک شبکه داخلی دسترسی پیدا نماید. 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت شبکه Network”