سایر

پاورپوینت مهارت های ارتباطي در محیط های کاری

دانلود پاورپوینت با موضوع مهارت های ارتباطي در محیط های کاری،
در قالب ppt و در 77 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
هدف كلي: آشنا كردن و توانمند‌سازي  کارکنان  و مديران   در زمينه‌ي روابط بين‌فردي مؤثر( ارتباطات حرفه ای )
اهداف ويژه :
آشنا كردن کارکنان  و مديران با مفاهيم روابط بين‌فردي مؤثر در محیط کار.
توانمند‌سازي کارکنان  و  مديران  در زمينه ايجاد روابط بين‌فردي مؤثر در محیط کار.
 طرح
مسئله چرا مهارت های ارتباطی را به كار ببنديم وقتی در بخش خصوصی کارنمی
کنیم؟وآیا این جمله را قبول دارید : ارتباطات همه چیز است و همه چیز
ارتباطات است.
فايده هاي به كار بستن مهارت هاي ارتباطي در شغل هاي غير انتفاعي (حتي اگر مدير به آن پاداش ندهد)
1. منافع مستقيم شخصی:
مصون ماندن از استرس ناشی از درگیری/
احساس خوشنودی و توفیق و عزت نفس
2. منافع غير مستقيم
بالا رفتن حيثيت حرفه و سازمان
تقویت قوام اجتماع: پیشگیری از رفتار ها و بینشهای غير اجتماعي / تقویت احساس رضایت از جامعه در مردم
یادمان باشد!
هیچکس
نخواهد توانست در به کار بردن مهارت های ارتباطی بی نقص و کامل عمل کند.
مهارت توانائی انجام کاری است.یک دانش ضمنی است. (دانش صریح؟)
عوامل باز دارنده ارتباط در همه ما وجود دارند؛  مهم آن است که:
1)  به سبب نا آگاهی و بی مهارتی به طور مستمر مرتکب قطع ارتباط نشویم، و
2) اگرمرتکب شدیم بتوانیم موقعیت را به خوبی مهار و مساله را حل کنیم.
هدف ما در این نشست آشنا شدن با این مهارت ها است
می گوئیم آشناشدن  زیرا:
مهارت با عمل و تکرار آن عمل در محیط زندگی واقعی پدید می آید.
توجه : بدون حمایت جدی مدیران و تصمیم گیران، به کارانداختن مهارت های ارتباطی توسط پرسنل بسیارمحدود و مشکل می شود!
راهكارهاي تقويت به كار گيري مهارت ها  :
1. آموزش مستمر این مهارت ها در حين خدمت
2.  ترتیبات و تنظیمات صحیح در محیط  کار:
3.  ارزشگذاری برای به کار گیری این مهارت ها بازخواست در غیر این صورت
4. فضای مناسب کار و فعالیت
ارتباط چیست communication))؟
ارتباط
عبارتـست ازفـراگـرد انتقـال پیـام از سوی فـرستنـده به گیرنده، مشروط
بـرآنکه درگیـرنـده پیـام مشابـهت معنـی با معنـی مورد نظر فرستنده پیام
ایجاد شود.
ارتباط چیست ؟  
تاثیر عامل موقعیت درارتباطات
فاصله   از جمله عـوامـل مـوقعیت است که درفرآیند ارتباطات تاثیر گذار است، مثل:
صمیمانه: کمتراز 50سانتی متر( باتوجه به فرهنگ)، مطالب محرمانه
شخصی: از 50سانتی متر تا 1متر و20سانتی متر(دوستانه)
اجتماعی:120تا360 سانتی متر(فاصله روانشناختی)
عمومی: بیش از 360 سانتی متر(سخنرانی برای عموم، استفاده از اشارات
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مهارت های ارتباطي در محیط های کاری”