سایر

پاورپوینت مدیریت موثر وقت

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت موثر وقت ،
در قالب ppt و در 89 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
اخیراً تحقیقی دربارۀ این موضوع انجام گرفته است که مدیران چگونه از اوقات کاری خود استفاده می کنند.
نتایج این تحقیق نشان می دهد که 4 / 20 درصد از هفتۀ کاری آنان به هدر می رود.
این مقدار اتلاف وقت در واقع یک روز از پنج روز کاری مدیر را شامل می گردد.
بررسی فوق نشان می دهد که میز کار 3/90 درصد از مدیران و روسا به هم ریخته و آشفته است.
33 درصد از وقت روسا صرف امور جاری می شود.
اوقات تلف شده در کار، 20% از وقت مدیر را شامل می شود.
12% از کار هفتگی صرف رفت و آمد می گردد.
زمان همیشه به عنوان یک منبع مهم قلمداد شده است. 
اما ما عادت کرده ایم که اتلاف وقت را بیشتر به گردن دیگران بی اندازیم و خودمان را در آن مقصر ندانیم.
اهمیت مدیریت زمان
مدیریت صحیح زمان، عامل اساسی در موفقیت هر سازمان محسوب می شود.
چیزی که تاکنون توجه چندانی به آن مبذول نشده است.
مدیریت زمان و مدیریت کار، اساساً معطوف به انضباط فردی است.
عملکرد صحیح هر سیستم با عملکرد صحیح کاربران آن سنجیده می شود.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مدیریت موثر وقت”