سایر

پاورپوینت پاسخ های روانشناختی اولیه به آنفولانزای خوکی

دانلود پاورپوینت با موضوع پاسخ های روانشناختی اولیه به آنفولانزای خوکی،
در قالب ppt و در 32  اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
آنفولانزای خوکی چیست؟
آنفلوانزای خوکی که به آن ویروس H1N1 نیز گفته می شود، نوع نسبتاً جدیدی از ویروس آنفلوانزا است که علائمی مشابه آنفولانزای عادی ایجاد می‌کند. با این تفاوت که منشا آن خوک است. اما این نوع از آنفلوانزا نیز غالبا از فردی به فرد دیگر انتقال می یابد.
آنفولانزای خوکی زمانی که در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار در انسان کشف شد و به یک بیماری همه گیر تبدیل شد، بسیار خبرساز شد. بیماری های همه گیر بیماری های مسری هستند که همزمان در سراسر جهان یا در چندین قاره افراد را مبتلا می کنند.
سازمان بهداشت جهانی (WHO) همه گیری H1N1 را در ماه اوت ۲۰۱۰ اعلام کرد. از آن زمان، ویروس H1N1 به عنوان یک ویروس آنفولانزای معمول انسانی شناخته شده است.
این بیماری مانند سایر انواع آنفلوانزا در فصل آنفولانزا همچنان گسترش می یابد. واکسن آنفولانزا که هر ساله توسط مرکز معتبر کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توصیه می شود نیز معمولاً شامل واکسیناسیون علیه ویروس H1N1 هم است.
مانند سایر انواع آنفولانزا، H1N1 نیز بسیار مسری است و به سرعت از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. یک عطسه ساده می تواند باعث گسترش هزاران میکروب در هوا شود. این ویروس می تواند بر روی سطوحی مانند دستگیره ها، روی میزها و نواحی سطحی باقی بماند.
بهترین روش برای مقابله با آنفولانزای خوکی پیشگیری از آن است. شستشوی دست برای جلوگیری از شیوع ویروس امری مهم است. دوری از افراد آلوده نیز به توقف زنجیره انتقال فرد به دیگران کمک می کند.
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت پاسخ های روانشناختی اولیه به آنفولانزای خوکی”