سایر

پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود پاورپوینت با موضوع روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری،
در قالب ppt و در 110 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
آیا بازاریابی همان فروش است؟ 
نباید بازاریابی را را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش (معرفی محصول و فروش) در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیاز مشتری توجه کرد
سازمان ها برای بقا و دوام خود می بایست همواره از وضعیت محصولات و خدمات در بازار از لحاظ میزان فروش، علل شکست یا موفقیت محصول یا خدمات خود در مقابل رقبا، نگرش مشتریان نسبت به محصول یا خدمات سازمان، فرصت های جدید بازار، نیازهای آتی مشتریان و… اطلاعات کسب کنند و این کار از طریق فعالیت های بازاریابی انجام می گیرد. 
چون امروزه سازمانها از روش های پیچیده تر بازاریابی استفاده می کنند و هر روز به تعداد شرکت های رقیب افزوده می شود باید درباره اثربخشی راهها، روشها و ابزارهای بازاریابی اطلاعات بیشتری به دست آورد. تغییرات محیطی سریع نیز باعث شده تا ضرورت استفاده از اطلاعات بازاریابی بیش از پیش شود. 
بازاریابی یک هنر است که هر کس به میزان بیشتری از آن مطلع باشد و بهتر از آن استفاده کند موفق تر است.  در تحقیقات بازاریابی درباره توان بالقوه بازار، سهم بازار، میزان رضایت مشتری، میزان پایگاه و جایگاه در بازار، رفتار خریدار و همچنین شیوه های قیمت گذاری، نوع محصول، توزیع و ترویج و گسترش فروش و نوع فعالیت رقبا مطالعه و تحقیق می شود. 
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت روانشناسی مدیریت ارتباط با مشتری”