سایر

پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی،
در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
استراتژي جديد فورد ”رو به جلو“
شركت فورد يكي از 10 شركت سودآور در
جهان با فروش سالانه حدود 7 ميليون دستگاه خودرو در سرتاسر جهان مي باشد .
ولي اين شركت هميشه هم خوش شانس نبوده. بنحويكه در سال 2005بعلت هزينه هاي
بالاي حقوق بازنشستگان وافزايش قيمت بنزين دچار بحران شد. بهمين منظور
درصدد بازپس گيري جايگاه خود با اتخاذ استراتژي جديدي برآمد. طبق اين
استراتژي فورد براي كاهش هزينه ها اقدام به كاهش ظرفيت توليد و تعطيل نمودن
16كارخانه در طول 6 سال نمود وبا تمركز مجدد بر روي مشتريان بخشهاي خاصي
از بازار را هدفگذاري نمودند. لذا براي جذب خانم ها مراكزخاصي با امكاناتي
چون خدمات زيبايي ، تناسب اندام ، موزيك همراه با امكان تست رانندگي خودرو
فراهم كرد.
استراتژي چيست ؟
آنسوف : انتخاب زمينه هايي از فعاليت كه با اهداف سازمان منطبق باشد
اندروز : الگوي منظورها، مقاصد، اهداف، خط مشي هاي اصلي و طرح هايي جهت دستيابي به اهداف
آلفرد
چندلر : يك طرح واحد، همه جانبه و تلفيقي كه، نقاط قوت و ضعف سازمان را با
فرصت ها و تهديدهاي محيطي مربوط ساخته و دستيابي به اهداف اصلي سازمان را
ميسر مي سازد
برنامه ريزي استراتژيك
برنامه ريزي استراتژيك فرايند تدوين ماموريت سازماني و تنظيم اهداف، استراتژي سازماني، و برنامه بازاريابي
فرايند ايجاد و حفظ يك حالت راهبردي ميان اهداف و توانايي هاي يك سازمان و فرصت هاي در حال تغيير بازاريابي (كاتلر)
ارتباط برنامه ريزي استراتژيك و بازاريابي
فيليپ
كاتلر : بازاريابي، اطلاعات و ساير منابع مورد نياز را براي تهيه برنامه
استراتژيك مهيا مي سازد.. بازاريابي به نيازهاي مصرف كننده  و توانايي شركت
براي تامين اين نيازها توجه دارد. همين عوامل راهنماي رسالت و اهداف وجودي
شركت هستند. قسمت اعظم برنامه ريزي استراتژيك با متغيرهاي بازرگاني نظير
سهم بازار، توسعه بازار و رشد سرو كار دارد و اغلب ، متمايز كردن اين
برنامه ريزي از برنامه ريزي بازاريابي ، دشوار است.  
دانلود فایل

دانلود فایل”پاورپوینت مبانی بازاریابی مبحث برنامه ریزی استراتژی های بازاریابی”